Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Mitsubishi Outlander PHEV 2020 – to nie jest zwykły SUV (PL) – test i jazda próbna



Mitsubishi Outlander trzeciej generacji dorobił się drugiej kuracji odmładzającej. To jest Mitsubishi Outlander PHEV. Pod maską tego rodzinnego crossovera kryje się ciekawa technologia. Outlander produkowany jest od 2001 roku. W wersji z napędem konwencjonalnym występuje nawet w wersji 7-miejscowej. Idealne auto do wożenia dzieci do szkoły, jeżdżenia na zakupy, wakacje. Ale technologicznie nic specjalnego.

Aż w 2012 roku Mitsubishi wprowadziło na rynek wersję Plug-in Hybrid – hybrydę typu plug-in. Lub w skrócie PHEV. Hybrydy typu plug-in same w sobie nie są niczym nowym, ale hybryda Mitsubishi jest bardziej skomplikowana. Przez większość czasu Outlandera PHEV napędzają dwa elektryczne motory – po jednym na każdą oś. Są one zasilane z akumulatora trakcyjnego znajdującego się pod podłogą. Akumulator trakcyjny można naładować z gniazdka lub silnikiem spalinowym. A silnik spalinowy może działać albo jako generator, jak w Oplu Ampera, albo w określonych warunkach może napędzać przednią oś. To wszystko ma zapewnić optymalne osiągi.

↔ Mitsubishi Outlander PHEV wymiary:
✔ długość: 4695 mm
✔ szerokość: 1800 mm
✔ wysokość: 1696 mm
✔ rozstaw osi: 2670 mm
✔ bagażnik: 463 L

💲 Mitsubishi Outlander PHEV cena od: 176 000 pln

💲 Mitsubishi Outlander PHEV cena wersji testowej: 210 000 pln

🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives

💥 Możesz mnie śledzić na:

Home


https://facebook.com/marekdrives

https://instagram.com/marek_drives

📢 mam drugi kanał – https://bit.ly/MareksGear. Opowiadam tam o sprzęcie, który wykorzystuję w moich niskobudżetowych produkcjach. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: https://bit.ly/SubMareksGear

🚙 Obejrzyj też:
Honda CR-V Hybrid https://youtu.be/EMEYe25zzjo
Hyundai Santa Fe https://youtu.be/5UYkgbKHMow
Hyundai Tucson https://youtu.be/ljlzYmiW1Lg
KIA XCeed PHEV https://youtu.be/KPb84kWYFuY
Mitsubishi Outlander https://youtu.be/vT1hH_qTrdw
Mitsubishi Outlander PHEV https://youtu.be/AQZewo2jtuU
Nissan X-Trail https://youtu.be/-cfnZic2ukw
Range Rover Evoque https://youtu.be/X96ofaCMes0
Toyota RAV4 Hybrid https://youtu.be/cmY4qF_OsxQ
Volkswagen Passat Alltrack https://youtu.be/mlGgDQKrb9M

#MarekDrives #MitsubishiOutlander #MitsubishiOutlanderPHEV

📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Jest Pięknie, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

31 thoughts on “Mitsubishi Outlander PHEV 2020 – to nie jest zwykły SUV (PL) – test i jazda próbna

  1. Jechałem w tym aucie jako pasażer z przodu. Wykończenie jest powyżej średniej niż w większości japońskich aut, natomiast jeżeli chodzi o odczucia z jazdy, to samochód ten strasznie pływa i zauważalnie nim buja, co mnie przeszkadza.

  2. Opis w wiekszosci celny . Przerabialem starszego rocznikiem 2015 PHEV . No cóż jazda powiedział bym dość dobra , nie miałem na co narzekać , poza małym faktem iż przy jezdzie autostradowej niestety 15 L było magiczne aby utrzymać . Co fakt to fakt przy pilnowaniu ładowania ,czyli jezdzie do pracy i spowrotem i podłaczniu systematycznie udało mi się osiągnac magiczne 1000mil na pelnym baku 38L . Czego nie moge powiedziec o Hondzie CRV ktorą przerabiałem w 2013 r. 2.0 automat 4×4 .. autostradowy koszmar i horror . Przy załadowanym aucie i niewielkich wzniesieniach wyglądało to tak jakby umierał silnik . auto schodziło do 60km/h i tyle było z uciechy jazdy super autem . Ten ryk z pod maski takze był nie do zniesienia ,pisze tu o meczacym dla auta podjezdzie pod wzniesienia autostradowe . Tak czy innaczej mysle i grubo zastanawiam sie nad powrotem do PHEV szkoda tylko ze poza zewnetrznymi detalami nic sie nie zmienilo .

  3. Ładowanie trwa 25 min do 80% a przyspieszenie do 100 km/h to mniej niż 10 sekund choć producent podaje 10,5 s. Ciekawe dlaczego prowadzący nie zauważył, że ładowanie ze zwykłego gniazdka i "ekspresowe" to właściwie mega zaleta bo niewielu producentów oferuje taką podwójną możliwość. Wolę takiego Mitsubishi od każdego Volkswagena. Materiał tendencyjny i bardzo powściągliwy w pochwałach. Pewnie na rzecz niemieckiej konkurencji…Ale całe szczęście ludzie potrafią myśleć sami i dzięki temu Outlander jest najpopularniejszym autem tej klasy w Europie 😉

  4. Miałem dwie mazdy mam bmw kupił bym ten samochód. Japończyki są takie jakby milusińskie wsiadasz i wszystko jest takie proste a jednak działa. Owszem jest trochę plastiku przycisków ale auto nie zawodzi. Myślę że gdy ktoś ma możliwość ładowania takiego auta to idealny pojazd dla rodziny.

  5. Prawda jest taka, że oceniłeś ten pojazd i tak delikatnie. Miałem dwa modele Outlandera. Pierwszy rasowy, drugi praktyczny a trzeciego nie kupiłem – ani nie rasowy ani równie praktyczny co drugi. Stylistyka od początku słaba. Po lifcie zmieniło się na zewnątrz, jednak deska (stylistyka i funkcjonalność) nadal straszyła. Napęd PHEV miał nadrobić wszystko. Nadrobił, ale dla ultrafanatyków zakochanych w inżynierii, którzy w każdym momencie jazdy mają frajdę z ciągłej pracy nad optymalizacją pracy tego skomplikowanego układu. Przeciętny użytkownik włączy tryb auto, samochód mu będzie wył, spali 10 l/100 i 225 konny układ przyspieszy w 11 sekund. A na koniec. . . cena!!! Ktoś się w Mitsubishi zagubił 🙁

  6. Przy takiej konkurencji plugin'ów jak Toyota Rav4, Hyundai Tucson czy KIA Sorento (wszystkie pojawią się w 2021) ten samochód nie ma nic do zaoferowania.
    Użyte technologie, systemy elektroniczne, wygląd zewnętrzny, kokpit są jak sprzed 20 lat. 463l bagażnika? Mniejszy Tucson ma 558l

  7. Jaka jest maksymalna prędkość pracy trybu hybrydy równoległej (bo biorąc pod uwagę ze do dyspozycji jest tylko jedno przełożenie podejrzewam , ze ten tryb nie jest dostępny aż do prędkości maksymalnej )

  8. Panie Marku jak zwykle interesujący test. Chyba nie ma w całym necie osoby bardziej dociekliwej w temacie motoryzacji niż Pan a Mitsubishi miejmy nadzieję w modelu 2021 wyciągnie wnioski z niedociągnięć poprzednika a jeżeli nie to Toyota RAV4 plug in zgarnie kawałek tego tortu:)

  9. Bardzo chętnie zobaczyłbym test podjazdu jakiegos PHEV pod przełęcz Stelvio. Ciekawe ile % baterii by zostało na samej górze. I ile by odzyskal energii po zjeździe. Hmm…

  10. Komentarze typu co za g…., co za przestarzale auto, co za drogie badziewie, a Passerati 2003 w TDIku, Peżo 406 LPDż w garażu stoi albo rower na raty 😛

    Super auto, wygodne i nierzucające się w oczy, chcecie rzucać się w oczy i spędzać więcej czasu w serwisie niż na drodze kupcie sobie najnowsze BMW, Mercedesa albo VAG jak wam się nie podoba. Pokażcie mi ładnego japońskiego SUVa, słucham? subaru forester (mniejszy w środku, na marginesie), RAV4, a może CRV – wszystkie wyglądają koszmarnie, taki urok japońców – one wygrywają niezawodnością i trwałością. Rdza? one już rdzewieją czekając w porcie na fracht, ale co z tego 10 lat i kolejne auto, 10 wytrzyma… ale czy Ty wytrzymasz 10 lat ze swoim nowym VW?

    Prostota i brak fajerwerków i nijaki wystój wnętrza to jedynie plus, brak jakiś tabletów, cudów na kiju… to tez plus, niekażdy ma 20 lat i ogarnia nowinki z zamkniętymi oczami.

    A co do ceny, niestety jesteśmy biedakami EU i dla nas wszystko jest za drogie, albo absurdalnie drogie. Ala dla Holendra juz nie jest to tak absurdalnie drogie i tam PHEV jest bardzo popularny.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!