Mercedes-Benz GLB 7-miejscowy mały SUV (PL) – test i jazda próbna
Mercedes-Benz GLB to mały SUV, który w gamie Mercedesa plasuje się między GLA a GLC. Wymiarami GLB zbliżone jest do GLC, ale oferowane jest z mniejszymi silnikami. Napęd na wszystkie koła jest w GLB opcjonalny. Ponadto GLB występuje również w wersji 7-miejscowej, co powinno zainteresować rodziny z dziećmi.
Mercedes-Benz GLB X247 dzieli wiele podzespołów z Klasą A, B, CLA, GLA. W standardzie oferowany jest w wersji z napędem na przednią oś, ale mocniejsze wersje silnikowe dostępne są też z napędem na wszystkie koła 4MATIC.
↔ Mercedes-Benz GLB wymiary:
✔ długość: 4634 mm
✔ szerokość: 1834 mm
✔ wysokość: 1658 mm
✔ rozstaw osi: 2829 mm
✔ bagażnik: 570/500/130 L (5-miejscowy, 7-miejscowy, za 3. rzędem)
💲 Mercedes-Benz GLB cena od: 151 400 pln
💲 Mercedes-Benz GLB 200 cena wersji testowej: 245 454 pln
🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives
💥 Możesz mnie śledzić na:
https://facebook.com/marekdrives
Tweets by mwieruszewski
https://instagram.com/marek_drives
📢 📢 Razem z Anią mamy drugi kanał – https://bit.ly/AniaiMarekJada. Opowiadamy tam na luzie o naszej pracy, odpowiadamy na bardziej złożone i powtarzające się pytania, publikujemy pierwsze wrażenia o nowych samochodach, zanim nagramy test. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: http://bit.ly/DajNamSuba
🚙 Obejrzyj też:
BMW X1 https://youtu.be/KCgohSMFMOY
BMW X2 https://youtu.be/yx3Wqi_S_QE
DS7 Crossback https://youtu.be/wJRGCwp0gd4
Lexus UX https://youtu.be/T8UaiW3ELUk
Mercedes-Benz CLA https://youtu.be/11mQQNcu8lA
Mercedes-Benz GLA https://youtu.be/u0ryq8WyWrE
Mercedes-Benz GLC https://youtu.be/GyO3VhDV9oA
Mercedes-Benz Klasy B https://youtu.be/ysMHCoznwcE
MINI Cooper S Countryman https://youtu.be/1xBZU9xlQHU
Range Rover Evoque https://youtu.be/X96ofaCMes0
Volkswagen Tiguan https://youtu.be/mQF3zXagmdU
Volvo XC40 https://youtu.be/f_1Oid2-1ok
#MarekDrives #Mercedes #GLB
📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Jest Pięknie, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Zapisz się na newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach mailem:
https://marekdrives.tv/pl
Nie kupuj tle w gle z 2006 nie działa radio
Ja już wybrałem Hyundai Tucson 2022 ale i tak lubie oglądać Twoje nagrania.
Cześć, piszesz, że w tych pieniądzach masz chociaż kilka innych lepszych modeli, mógłbyś to rozszerzyć ? – auto które pomieści 4 dorosłe osoby wygodnie i do tego 2 dzieci w miarę wygodnie, co jest podobnego na rynku, co nie jest minivanem i jeszcze żeby lepiej się jeździło? bo tu faktycznie silnik i hałas troche kiepskie
Ktoś wytłumaczy? Po co regulowane kąty oparć z tyłu? Jak już sama pozycja przy max odchyleniu jest jak na ławce w parku 🙂
warto byłoby zrobić test lepszego egzemplarza, myśle, że mało kto patrząc na tego Mercedesa (np. ja) rozważa chociaż przez chwile taki silnik i brak napędu na cztery koła.
Przepraszam …. ale to jest brzydkie ! Balon nadmuchany w stalowym koszu 😂
Doceniam luksus wykończenia. Płaczę nad ceną i wyglądem wnętrza
Proszę o info skąd jest ten silnik
Dostał Pan zaproszenie na premierę nowej Dacii Sandero? Ciekawi mnie co Pan sądzi o tym samochodzie
Panie Marku, schudł Pan, czy jednak to 5008 jest więcej miejsca w trzecim rzędzie? Test Pana Peugeota 5008 https://youtu.be/OkSthQhzkkk?t=493
Aja bym chciał zobaczyc to auto 7 osob zapakowane pod dach i…. z podpięta 2t przyczepą 😀 i zeby Panowie z mercedasa pokazali jaki to wspanialy samochód wtedy, tylko bysmy wzieli tą jeszcze słabszą wersje.
Serio, wstydu nie mają?
Chciałbym zobaczyć kiedyś test porównawczy systemów wspomagania. Czy warto brać je specyfikować, czy działają już na tyle dobrze u wszystkich i które warto odpuścić (utrzymanie na pasie, aktywny tempomat, rozpoznawanie znaków itd itp).
Ćwierć bani za kasiorę – kogoś poje…o
1.3 l z Dacii 245 tysięcy czy kogoś u tych helmutów po.ebało. Mój 156 konny W204 CGI od 0-100 ok. 9 sekund i jest raczej znacznie cięższy od tego pudełka
To może teraz poliftowy Ford EDGE 😉🤔😁
Po co to komu? Pewnie i tak 90% nabywców bierze Toto w leasing. Chyba że ich nierząd lokdownem narodowym dojebie.
Góralskie veto.
Fajnie, ale po co, jak jest Nissan X-Trail z tym samym napędem za połowę ceny.
Redaktor może by rozkręcił ekipę do sprzedaży samochodów. Jak carwow Mata Watsona.
Panie Marku, może by tak dla porównania Stelvio Veloce z 2020 roku? Ten samochód w swoim przedziale cenowym zostawia w tyle nawet rywali premium pod względem technologii, mocy, prowadzenia czy pojemności bagażnika. Szukałem ale ostatni Pana test jest sprzed dwóch lat.
Pakując kilka par sanek i łopatę do odśnieżania za rozłożonym trzecim rzędem siedzeń w Alhambrze uśmiałem się na myśl o siedmioosobowym GLB;-)
Czy tylko dla mnie ten samochód jest taki okropny