Kiedyś poprosiłem Was na FB o pytania do ekspertów od baterii z GreenCell. Początkowo myślałem, że będziemy rozmawiać tylko o autach elektrycznych, ale Wasze pytania dotyczyły też baterii do telefonów czy innej elektroniki domowej. Zapraszam na rozmowę z Kacprem, który podzielił się swoją wiedzą!
Sprawdź ofertę kabli i ładowarek do EV / PHEV od marki Green Cell – https://greencell.global/pl/597-do-pojazdow-elektrycznych
Z kodem „GCEVOFF” otrzymasz 10% rabatu.
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
39 thoughts on “Loteria z baterią – czy zakup używanego elektryka to zły pomysł?”
Kiedyś poprosiłem Was na FB o pytania do ekspertów od baterii z GreenCell – oto ich odpowiedzi!
Panowie,konkrety bo ta wasza rozmowa wygląda trochę,jak by babcia miała wąsy,to by była dziadkiem ….Pytasz się człowieka,czemu Tesle płoną,odpowiedź,bo spalinowe też.Pytasz jak sprawdzić ogniwa,odp,nie da się.A tak w ogóle to przez 500000km na pewno nic się nie zepsuje….Ludzie,litości.
"ładować zasięgiem 5,5k km" czyli z 850kW więc nawet dla 3stanowiskej stacji ładowania konieczne już przyłącze BEZPOŚREDNIO linią sredniego napięcia- czyli baterie to jedno ale gdzie infastruktura do ładowania
Naruszenie baku paliwa nie oznacza automatycznie pożaru. Poza tym uszkodzenie baku także nie kosztuje dziesiątki tysięcy złotych kosztów. Innymi słowy – elektryki to nieprzemyślany pomysł polityczny. To hybrydy są melodią przyszłości
Ogniwa samochodowe elektryki to bomba z opuzniony zapłonem , elektryki to cofanie się z postępem , i ekologią elektryków jest inaczej jak z samochodem spalinowym elektryk . Elektryk nie jest zero emisyjny jak to twierdzicie ponieważ posiada wszystkie części do jazdy jak i spalinowy ,gumy plastik klocki oleje oto także do ekologią dużo mu brakuje i jeszcze bateria a w spalinowym bateryjka .
Tylko nikt nie mówi że elektryczne auto ma baterie nie taką jak w telefonie ! Tylko ogromna na całej płycie podłogowej ! Pomysł jak jest szkodliwe promieniowanie dla człowieka! Tyle się mówi żeby telefon na noc nie trzymać przy głowie blisko bo jest promieniowanie pomyśl jak wielkie jest w samochodzie elektrycznym o tym się nie mówić ! Wyprodukowanie 1 auta elektrycznego jest tak groźne dla środowiska sama produkcja jak byś zrobił 350.000 km diesel-em! I kluczowa 3 sprawa ze elektryka po wypadku nikt nie naprawisz! leżą na złomie i zalegają. . zobacz kraje skandynawskie! I ostatnia rzecz nikt O tym nie mówi A jednak to prawda jak się zacznie palić elektryk elektryczne auto to już go nie ugasisz !!! Idź Pan w chuj jaka to ekologia to zmowa państw i kit jak globalne ocieplenie kiedyś na ziemiach polski był lodowiec gdzie jest teraz ? Naturalne procesy geologiczne ziemi zachodzą przez miliony lat to zmowa na górze tych zjebow ! Nie ma żadnego globalnego ocieplenia gdzieś jest teraz cieplej a gdzieś zimniej ! Jebać elektryki. Kumpel ma mercedesa s klasę hybryde i stoi w garażu nie jeździ bo bateria nie działa nie da się odpalić 🤷😅😅😅😅
Już kiedyś kupiłem baterie do laptopa firmy GreenCell ,także podziękuję za współpracę . Także brak obiektywizmu ,więc można stwierdzić iż jest to reklama przerywana reklamą 😉
Ja wolę benzynę i więcej zaoszczędzę niż ten co ma elektryka bo wymiana ogniw to 40 do50 tys zł zaoszczędzi tylko ten co kupić nowego elektryka i go w miarę wcześnie go sprzeda by nie wymieniać ogniw
Ludzie zapomnieli o silnikach na sprężone powietrze a szkoda. Prąd z paneli fotowoltaicznych tym napędzamy sprężarkę a dalej nabijamy samochód powietrzem jak zwykłym LPG. Potem odbieramy sprężone powietrze z butli na AGREGAT którym ładujemy akumulator samochodu. Przy czym mógł by być 2x mniejszy. Moc elektryka szybkość tankowania jak zwykłym LPG. I nikt nie chce takiej technologii w samochodach bo jak coś jest dobre dla konsumenta jest równocześnie złe dla producenta. Taka prawda.
Pytanie nr 1 gdy batetia spierdoli sie po 8 latach co zrobisz? Kupisz nową za polowe lub prawie rownowartosc samochodu? Czy kupisz nowe Auto a to pewnie zezlomujesz, bo nikt go nie kupi? A teraz odpowiedz sobie gdzie tu jest ekologia?
Producent stara sie aby bateria byla trwala bo chce uniknąc drogiej wymiany. Producent daje gwarancje 7 lat dla ogniw. Dlatego zadbał o to aby spierdoliły sie dopiero po 8 lub 9 latach.
A kto sprzedał muzułmanów do hotelu Klewkach !!!Z demokracją jechać do końca na amen… tak samo jak z purpurowym Heniem z Księstwa Wrocław bohaterem filmu z 80 baniek
Panie samochody elektryczne są wielkim niewypałem. Najtańszym nowym samochodem elektrycznym na polskim rynku jest Dacia Spring w cenie od 76 900 zł, która jest samochodem segmentu A.
Co stanie się, jeżeli zawiedzie akumulatora litowo-jonowego ogrzewanie i chłodzenie? Ile kosztuje w akumulatorze litowo-jonowym naprawa ogrzewania i chłodzenia?
Nie bójcie się używanych samochodów elektrycznych z dużymi przebiegami i kilku letnich. Niech zarabiają Green Cell, mechanicy i producenci akumulatorów litowo-jonowych. Wymiana akumulatora litowo-jonowego jest droższa od dwukrotnej wymiany wszystkiego osprzętu w silniku spalinowym z oryginalnymi częściami, a jeszcze są tańsze zamienniki.
Skoro mam ładować do 80 procent to dlaczego elektronika za mnie tego nie zrobi? I wtedy zamiast 300 km przejadę 200 km – to trochę bezsens. Jeśli ładowarka naładuje do pełna to powinna całkiem rozłączyć zasilanie i nie widzę sensu wstawiania budzika….. można spać ……..
A mnie ciekawi jedno: czy w elektrykach tak jak w hybrydach nadal jest mały akumulator 12V do zasilania tego co mamy na pokładzie? Zmierzam do tego czy taki elektryk może sobie stać np. miesiąc w garażu i potem bez problemu da się uruchomić?
Z tym bezpieczeństwem pan nie ma zielonego pojęcia, wystarczy wejść pod auto elektryczne i zobaczyć gdzie zamontowane są baterie, wystarczy uderzenie z każdej strony by je uszkodzić, szczególnie w bok, no i sama reakcja w przypadku baterii jest niemal natychmiastowa, gwałtowna, szybko oddają swoją energie czyli wydziela się ogromne ciepło, które potrafi przetopić metal. Przykładem może być klucz położony na + i – w normalnym akumulatorze (sporo filmów w sieci), a akumulator w spalinowym aucie jest zabawką w porównaniu do ogniw w elektrycznym aucie.
Naprawdę nie wydaje mi się żeby wymiana części silnika jak rozrząd dwumas czy inne podzespoły a nawet wymiana całego silnika kosztowała przeciętnego użytkownika więcej niż kilkadziesiąt tysięcy złotych. Czyli tyle ile kosztuje wymiana baterii. Po 500 tys kilometrów większość z nas wyda o wiele mniej na silnik spalinowy. Elektryki są przereklamowane. Widzę że nawet na tym kanale strasznie na siłę staracie się wciaskć ze samochody elektryczne i wszystko z nimi związane jest super i bez zarzutu.
no fajnie, 5 tysięcy kilometrów w godzinę, ładowarki będą tylko przy lini wysokiego napięcia? jak zamierza ktoś zasilić powiedzmy taki MOP na autostradzie, przy każdym MOPie bedzie mini elektrownia atomowa? Parówki do Hot Dogów będą grzane na przewodach do ładowania? Proszę niech mi ktoś policzy przekrój przewodu do zasilenia powiedzmy 10 stanowisk, gdzie każde poda taki prad aby ładować 5tysiecy kilometrów w godzine.
Parlament Unii Europejskiej musiałby na stacjach paliw zakazać sprzedaży benzyny i oleju napędowego, żeby kupić dwukrotnie droższy nowy samochód z silnikiem elektrycznym. Komisja Unii Europejskiej po wprowadzeniu jeszcze ostrzejszych norm emisji substancji szkodliwych i dwutlenku węgla spowoduje, że bardziej będzie się opłacać wyremontować już wyprodukowany stary samochód z silnikiem spalinowym pod względem mechanicznym i blacharskim.
Kiedyś poprosiłem Was na FB o pytania do ekspertów od baterii z GreenCell – oto ich odpowiedzi!
Sprawdź ofertę kabli i ładowarek do EV / PHEV od marki Green Cell – https://greencell.global/pl/597-do-pojazdow-elektrycznych
Z kodem "GCEVOFF" otrzymasz 10% rabatu.
Odsprzedać siedmioletniego elektryka to cud
Panowie,konkrety bo ta wasza rozmowa wygląda trochę,jak by babcia miała wąsy,to by była dziadkiem ….Pytasz się człowieka,czemu Tesle płoną,odpowiedź,bo spalinowe też.Pytasz jak sprawdzić ogniwa,odp,nie da się.A tak w ogóle to przez 500000km na pewno nic się nie zepsuje….Ludzie,litości.
Padają,pycha ukarana
"ładować zasięgiem 5,5k km" czyli z 850kW więc nawet dla 3stanowiskej stacji ładowania konieczne już przyłącze BEZPOŚREDNIO linią sredniego napięcia- czyli baterie to jedno ale gdzie infastruktura do ładowania
Zachar off-to coś od ruskiego?
W Norwegii bodajrze jezdza elektryki z wymiennymi bateriami.
Naruszenie baku paliwa nie oznacza automatycznie pożaru.
Poza tym uszkodzenie baku także nie kosztuje dziesiątki tysięcy złotych kosztów.
Innymi słowy – elektryki to nieprzemyślany pomysł polityczny.
To hybrydy są melodią przyszłości
Bardzo potrzebny, wartościowy filmik
Mądrego dobrze posłuchać 🙂
Tesla dynamite…
Ogniwa samochodowe elektryki to bomba z opuzniony zapłonem , elektryki to cofanie się z postępem , i ekologią elektryków jest inaczej jak z samochodem spalinowym elektryk . Elektryk nie jest zero emisyjny jak to twierdzicie ponieważ posiada wszystkie części do jazdy jak i spalinowy ,gumy plastik klocki oleje oto także do ekologią dużo mu brakuje i jeszcze bateria a w spalinowym bateryjka .
Tylko nikt nie mówi że elektryczne auto ma baterie nie taką jak w telefonie ! Tylko ogromna na całej płycie podłogowej ! Pomysł jak jest szkodliwe promieniowanie dla człowieka! Tyle się mówi żeby telefon na noc nie trzymać przy głowie blisko bo jest promieniowanie pomyśl jak wielkie jest w samochodzie elektrycznym o tym się nie mówić ! Wyprodukowanie 1 auta elektrycznego jest tak groźne dla środowiska sama produkcja jak byś zrobił 350.000 km diesel-em! I kluczowa 3 sprawa ze elektryka po wypadku nikt nie naprawisz! leżą na złomie i zalegają. . zobacz kraje skandynawskie! I ostatnia rzecz nikt O tym nie mówi A jednak to prawda jak się zacznie palić elektryk elektryczne auto to już go nie ugasisz !!! Idź Pan w chuj jaka to ekologia to zmowa państw i kit jak globalne ocieplenie kiedyś na ziemiach polski był lodowiec gdzie jest teraz ? Naturalne procesy geologiczne ziemi zachodzą przez miliony lat to zmowa na górze tych zjebow ! Nie ma żadnego globalnego ocieplenia gdzieś jest teraz cieplej a gdzieś zimniej ! Jebać elektryki. Kumpel ma mercedesa s klasę hybryde i stoi w garażu nie jeździ bo bateria nie działa nie da się odpalić 🤷😅😅😅😅
Już kiedyś kupiłem baterie do laptopa firmy GreenCell ,także podziękuję za współpracę .
Także brak obiektywizmu ,więc można stwierdzić iż jest to reklama przerywana reklamą 😉
Używany elektryk to tak jak używany laptop. Haha nadaje się do recyklingu
Skąd takie kiepskie opinie o GreenCell. Mam na myśli baterie do telefonów.
Kupię sobie pierw hybryda później elektryczne 😀👍🏼
Ja wolę benzynę i więcej zaoszczędzę niż ten co ma elektryka bo wymiana ogniw to 40 do50 tys zł zaoszczędzi tylko ten co kupić nowego elektryka i go w miarę wcześnie go sprzeda by nie wymieniać ogniw
Ależ tego "eksperta" się źle słucha, sprawia wrażenie gościa nie do końca zorientowanego w temacie, bądź też tak stronniczego…
Ludzie zapomnieli o silnikach na sprężone powietrze a szkoda. Prąd z paneli fotowoltaicznych tym napędzamy sprężarkę a dalej nabijamy samochód powietrzem jak zwykłym LPG. Potem odbieramy sprężone powietrze z butli na AGREGAT którym ładujemy akumulator samochodu. Przy czym mógł by być 2x mniejszy. Moc elektryka szybkość tankowania jak zwykłym LPG. I nikt nie chce takiej technologii w samochodach bo jak coś jest dobre dla konsumenta jest równocześnie złe dla producenta. Taka prawda.
Ceny prądu będą szły do góry, a ceny gazu będą szły w dół. Gaz jest uważany za ekologiczne paliwo. Jaki sens jest kupić samochód elektryczny?
Pytanie nr 1 gdy batetia spierdoli sie po 8 latach co zrobisz? Kupisz nową za polowe lub prawie rownowartosc samochodu? Czy kupisz nowe Auto a to pewnie zezlomujesz, bo nikt go nie kupi? A teraz odpowiedz sobie gdzie tu jest ekologia?
Producent stara sie aby bateria byla trwala bo chce uniknąc drogiej wymiany. Producent daje gwarancje 7 lat dla ogniw. Dlatego zadbał o to aby spierdoliły sie dopiero po 8 lub 9 latach.
Skąd są surowce do produkcji akumulatorów litowo-jonowych? Miało być ekologicznie, a degradacja jest środowiska.
Czym spowodowane są samozapłony w Teslach?
A kto sprzedał muzułmanów do hotelu Klewkach !!!Z demokracją jechać do końca na amen… tak samo jak z purpurowym Heniem z Księstwa Wrocław bohaterem filmu z 80 baniek
Panie samochody elektryczne są wielkim niewypałem. Najtańszym nowym samochodem elektrycznym na polskim rynku jest Dacia Spring w cenie od 76 900 zł, która jest samochodem segmentu A.
Co stanie się, jeżeli zawiedzie akumulatora litowo-jonowego ogrzewanie i chłodzenie? Ile kosztuje w akumulatorze litowo-jonowym naprawa ogrzewania i chłodzenia?
Nie bójcie się używanych samochodów elektrycznych z dużymi przebiegami i kilku letnich. Niech zarabiają Green Cell, mechanicy i producenci akumulatorów litowo-jonowych. Wymiana akumulatora litowo-jonowego jest droższa od dwukrotnej wymiany wszystkiego osprzętu w silniku spalinowym z oryginalnymi częściami, a jeszcze są tańsze zamienniki.
Co się stało z dźwiękiem miejscami?
Skoro mam ładować do 80 procent to dlaczego elektronika za mnie tego nie zrobi? I wtedy zamiast 300 km przejadę 200 km – to trochę bezsens. Jeśli ładowarka naładuje do pełna to powinna całkiem rozłączyć zasilanie i nie widzę sensu wstawiania budzika….. można spać ……..
ja czekam na ogniwa jądrowe, bo tak to lipa ciągle ładować samochód
Ale Suchar na końcu. Pozdro dla kumatych.
15tys kilometrow rocznie? prawie spadlem z fotela 🙂 wiekszosc znajomych robi srednio 50tys km rocznie ale coz,my nie kowalscy 🙂
A mnie ciekawi jedno: czy w elektrykach tak jak w hybrydach nadal jest mały akumulator 12V do zasilania tego co mamy na pokładzie?
Zmierzam do tego czy taki elektryk może sobie stać np. miesiąc w garażu i potem bez problemu da się uruchomić?
Z tym bezpieczeństwem pan nie ma zielonego pojęcia, wystarczy wejść pod auto elektryczne i zobaczyć gdzie zamontowane są baterie, wystarczy uderzenie z każdej strony by je uszkodzić, szczególnie w bok, no i sama reakcja w przypadku baterii jest niemal natychmiastowa, gwałtowna, szybko oddają swoją energie czyli wydziela się ogromne ciepło, które potrafi przetopić metal. Przykładem może być klucz położony na + i – w normalnym akumulatorze (sporo filmów w sieci), a akumulator w spalinowym aucie jest zabawką w porównaniu do ogniw w elektrycznym aucie.
Naprawdę nie wydaje mi się żeby wymiana części silnika jak rozrząd dwumas czy inne podzespoły a nawet wymiana całego silnika kosztowała przeciętnego użytkownika więcej niż kilkadziesiąt tysięcy złotych. Czyli tyle ile kosztuje wymiana baterii. Po 500 tys kilometrów większość z nas wyda o wiele mniej na silnik spalinowy. Elektryki są przereklamowane. Widzę że nawet na tym kanale strasznie na siłę staracie się wciaskć ze samochody elektryczne i wszystko z nimi związane jest super i bez zarzutu.
no fajnie, 5 tysięcy kilometrów w godzinę, ładowarki będą tylko przy lini wysokiego napięcia?
jak zamierza ktoś zasilić powiedzmy taki MOP na autostradzie, przy każdym MOPie bedzie mini elektrownia atomowa? Parówki do Hot Dogów będą grzane na przewodach do ładowania?
Proszę niech mi ktoś policzy przekrój przewodu do zasilenia powiedzmy 10 stanowisk, gdzie każde poda taki prad aby ładować 5tysiecy kilometrów w godzine.
Parlament Unii Europejskiej musiałby na stacjach paliw zakazać sprzedaży benzyny i oleju napędowego, żeby kupić dwukrotnie droższy nowy samochód z silnikiem elektrycznym.
Komisja Unii Europejskiej po wprowadzeniu jeszcze ostrzejszych norm emisji substancji szkodliwych i dwutlenku węgla spowoduje, że bardziej będzie się opłacać wyremontować już wyprodukowany stary samochód z silnikiem spalinowym pod względem mechanicznym i blacharskim.