Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Jak ładować samochód elektryczny – poradnik krok po kroku

Samochody elektryczne zyskują w Polsce coraz większą popularność. Ich ładowanie to wciąż jednak proces, z którym większość osób nie miała styczności i który może budzić pewne wątpliwości i pytania. Mój poradnik wideo pokazuje krok po kroku jak wygląda ładowanie auta elektrycznego ze swojego gniazdka i ogólnodostępnych stacji ładowania – od podłączenia kabla, aż po zakończenie napełniania akumulatorów energią. Przedstawiam jak ładować na mieście, korzystając z ładowarek na prąd stały DC (CCS i CHAdeMO) i zmienny AC (Type 2), a także jak obsługiwać kabel do ładowania w domu. Przygotowałem również ogólne porady dotyczące eksploatacji baterii w samochodzie elektrycznym.

Test Zoe można obejrzeć tutaj. Zapraszam ► https://www.youtube.com/watch?v=xph_6EE-of0

Aby nie przegapić kolejnych filmów, zapraszam do subskrypcji Wahacz TV ► http://bit.ly/Subskypcja-WahaczTV

Dziękuję za uwagę 🙂
Wahacz

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

12 thoughts on “Jak ładować samochód elektryczny – poradnik krok po kroku

  1. Kolejny poradnik i kolejna kicha.
    Klepanie o tym co wiadomo .
    Chcę kupić używanego Nissana Leaf z baterią 24kw/h.I tu pytanie jak nim przyjechać np 250km.Będę się ładował z 4 razy tylko jakie karty muszę mieć?.Gdzie je nabyć ?Jak je powiązać by przrz mój bank płacić.Liczę na odpowieć w komentarzach bo z tego filmu nic nie skożystam.
    Pozdrawiam
    Krzychu

  2. Super materiał, szczególnie pomocny nowym użytkownikom samochodów elektrycznych.Warto również wspomnieć, że większość stacji szybkiego ładowania wymaga jednak karty RFID lub aplikacji na telefonie. Aplikacje są również zazwyczaj ustandaryzowane, zapraszam do obejrzenia mojego filmu z poradnikiem jak korzystać z aplikacji Orlen Charge, dzięki której naładujecie się za darmo na stacjach ładowania Orlenu. https://youtu.be/NUmqqnis_gE

  3. Super test, rzetelny, a co najważniejsze – bez uprzedzeń do aut elektrycznych. Dokładnie opisuje co i jak. Od siebie dodam tylko, że warto napomknąć o dość szybkim ładowaniu auta z domowej siły – ale to już wina braku takiej ładowarki na wyposażeniu auta. Wizja ładowania auta w domu ze zwykłego gniazdka może przestraszyć potencjalnego nabywcę. Natomiast wielki plus za to, że nadmieniłeś o kondycji instalacji elektrycznej w naszych domach – to podstawa! Poza tym spadek szybkości ładowania przy wysokim SoC (poziomie naładowania baterii) jest widoczny raczej przy DC 50kW (w trasie), a podczas ładowania AC ma marginalne znaczenie (o czym oczywiście powiedziałeś). Daję 9,8/10 i oczywiście łapkę w górę.

  4. Auta elektryczne będą miały sens jeśli ładowanie będzie trwało 15min i zasięg będzie wynosił ok. 1000km. Obecne auta elektryczne powinny się wstydzić bo stary samochód elektryczny z muzeum w Maladze rocznik 1890 ma większy zasięg niż te elektryki z XXI wieku, ma coś koło 500km a te Renault zoe czy jakieś VW e up mają max 300km.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!