Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Komentarz do materiału Krzysztofa Hołowczyca o tym co fani aut elektrycznych powinni wiedzieć!



https://twitter.com/gorg_ios/status/1586434714092863488?t=v3IK2vy1DNby4nJKjXYJdw&s=08

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

37 thoughts on “Komentarz do materiału Krzysztofa Hołowczyca o tym co fani aut elektrycznych powinni wiedzieć!

  1. Hołek raczej ekspertem w tej dziedzinie nie jest. Mi to wisi co kto kupuje. Jednak uważam że za 20 może 30 lat elektryki będą już dobrze dopracowanymi autami. Trzeba dać szansę nowym technologiom zamiast się obrażać, że prąd jest z węgla. Jakoś nie słyszałem że ktoś strzela focha że prąd jest z węgla gdy kosi trawę kosiarką na prąd. 🙂

  2. W holandii od wielu lat jeżdżą tesle i inne Elektryki i widziałem jak ładnie płoną i nie gadaj ze benzyna wybucha bo to nie film🤣. Widać chłopie jesteś oderwany trochę od rzeczywistości i zapatrzony tylko w Elektryki. Gadasz takie głupoty ze uszy wiedną

  3. 1. "Robię milion innych rzeczy" – z pewnością przyda się to zeznanie gdy Ci się (odpukać) przydarzy wypadek.
    2. Palenie – z pewnością każdy ma w kieszeni taki kontener… No i brawo za porównanie do elektrowni atomowej…
    3. Odnośnie dymu to zapomniałeś dodać skąd bierze się prąd w Polsce którym ładujesz to cudo techniki (ano tak – przecież ładujesz za darmo:) No i pogadajmy o środowisku przy przyszłej utylizacji tych akumulatorów – no ale co Ciebie to obchodzi, przecież już dawno komuś sprzedasz tego elektryka – nie?
    4. To że nie jest zbadane to dowodzi że nie występuje – BRAWO👏

  4. Ładujesz za darmo bo komuś zabrali pieniądze i za nie sobie ładujesz.
    Jak policzysz koszt wytworzenia tego prądu będzie on wyższy od kosztu benzyny.
    Poza tym po stłuczkach takich samochodów się nie naprawia. Bateria jak jest uszkodzona to też się jej nie naprawia tylko wymienia.
    Koszt wymiany baterii w serwisie jest prawie równy nowego auta.

  5. Mowienie ze auta smrodza to byla prawda ale 20 lat temu, od 10 lat sprawne auta nie kopca, nie mowiac o tych z euro 5/6. Co do ladowania to zaladuj auto wzdluz autostrady z greenwaya to wyjdzie drozej jak dieslem a do tego wiekszosc ladowarek jest tylko w centrum miast. 80% elektrowni w Europie jest na wegiel, wiec to zadna czysta energia. Przesiadajac sie spowrotem do mocnego diesla odzyskalem wolnosc, niesamowite uczucie.

  6. W Cebulandii 9/10 dizli bez katalizatora z lejącymi wtryskami i wypalonymi pierścieniami plus ożygany olejem spód auta także mieszanka ekowegańska przypraw do woli można jeszcze dodawać mniaaaamniaaaam

  7. Koniec z elektrykami i ekoterroryzmem!!!! Koncepcja samochodów elektrycznych jest kompletnie bez sensu, a, one same nigdy nie dorównają technologii silników spalinowych, w szczególności diesla. Weźcie się za prawdziwe źródła porblemów, wasz przemysł farmaceutyczny i inne branże doprowadzające do tragedii, a, przestańcie wciskać nam kit i elektryki. Diesel był, jest i zawsze będzie najlepszym źródłem napędu dla pojazdów.

  8. Jakie bzdury ! Na głowę człowieku upadleś ? " gaz jak wybucha robi dobra robotę" " ładujesz za darmo" Jak jedziesz za TIREM ustawiasz autopilota i robisz wiele rzeczy podczas jazdy Szaleniec czy idiota ?!!!

  9. Moim zdanie trzeba spróbować z energią jądrową w samochodach. Wiązałoby się to z pewnym ryzykiem, ale takie silniki sprawiałyby, że jazda byłaby niemal za darmo.

  10. Bzdurka nr 1. Za chwilę będą drastyczne podwyżki prądu, 4rokrotne, czyli już sobie tu nie przyjedzie za 50zł tylko za 200zł. Poza tym nie ma "prądu za darmo". Ktoś za ten prąd płaci, jeśli płaci miasto, to my wszyscy obywatele fundujemy mu jazdę.

    Bzdurka nr 2. Autor materiału taktycznie pomija samochodu na LPG, które zużywają na 100km, blisko 2 razy mniej złotych, a dodając aspekt nr 1, wyjdzie że samochód elektryczny wyjdzie nawet drożej.

    Bzdurka nr 3. W cenie paliwa jest masa podatkó drogowych. Jeśli przejdziemy wyłącznie na elektryki, to opodatkowanie zostanie przerzucone na prąd. Czyli już będzie nie 200zł, a 400zł.

    Bzdurka nr 3. Jeśli autopilot jest tak dobry – po co wgl kierowca? Dlaczego producent auta nie weźmie odpowiedzialności za swój produkt gwarantując bezpieczeństwo i samemu opłacając OC? Bo właśnie to jest zawodny system.

    Bzdurka nr 4. Kontenery z wodą do gaszenia litu? Brawo – spowodujesz wybuch. Co się stanie z płonącym magnezem jeśli polać go wodą? Zaostrzymy reakcję. Lit jest jeszcze bardziej reaktywny niż magnez. Te kontenery mają odcinać tlen, problem w tym, że temperatura spalania litu jest tak duża, że może przepalić taki kontener. Do tego kontener musi wytrzymać tę temperaturę aż do wystudzenia baterii, bo inaczej reakcja spalania może się sama wznowić!

    Bzdurka nr 5. Akurat elektrownie atomowe we współczesnym wydaniu muszą podtrzymywać reakcję, bo inaczej same się wygaszają. Baterię litowo-jonową wystarczy po prostu przegrzać lub uszkodzić mechanicznie (a teraz pomyślmy, uszkodzenia mechaniczne i samochód, hmmm).

    Bzdurka nr 6. Aby doszło do wybuchu pojazdu benzynowego potrzeba iskry elektrycznej lub ognia. Zwarcia w instalacji elektrycznej przy wypadku są wykluczone. Czujnik zderzeniowy odłącza wszelką elektronikę. Do tego benzyna aby się zapalić potrzebuje tlenu. Spala się tylko to paliwo które ma bezpośredni kontakt z tlenem, więc wypala się powoli. Wybuchy to olbrzymia rzadkość i musiałoby dojść do masowego rozszczelnienia baku. No i paliwo łatwo ugasić.

    Bzdurka nr 7. Zaletą silnika elektrycznego jest stały moment obrotowy niezależnie od obrotów silnika, ALE silnik spalinowy cechuje się wyższą mocą maksymalną. Dlatego elektryk ruszy szybciej, ale nie będzie szybszy na np odcinku 1/4 mili.

    Bzdurka nr 8. Hałas. Ten hałas auta spalinowego jest również poniekąd plusem. Idąc przez parking łatwiej nam, pieszym dostrzec głośne auto spalinowe niż szumiącego elektryka. To wpływa na bezpieczeństwo.

    Bzdurka 8a. Dla mnie, akurat gang silnika spalinowego to poezja. Czuć że ten pojazd ma duszę, że żyje, że mije w nim serduszko 🙂 . Elektryk jak wiertarka – przedmiot.

    Bzdurka nr 9. Gdyby autor materiału chciał wiedzieć, to często jest tak, że najnowsze auta wypuszczają spaliny czystsze niż powietrze atmosferyczne 😉 . Poza tym, co za różnica – smród z elektrowni czy rury wydechowej? Patrzmy globalnie.

    Bzdurka nr 10. Wg europejskich badań, nawet auta elektryczne, w finalnej emisji zanieczyszczeń nie wypadają lepiej niż samochody elektryczne.

    Bzdurka nr 11. Człowiek może rezonować z silnym polem elektromagnetycznym. Ba, jest to wykorzystywane chociażby w diagnostyce medycznej – nazywa się rezonans magnetyczny XD.

    Fakt nr 1. W aucie spalinowym, ogrzewanie mamy niejako "za darmo", jest to ciepło odzyskane z układu chłodzenia auta. W aucie elektrycznym będzie to dodatkowo zużywać energię.

    Fakt nr 2. Bateria litowo-jonowa ulega samorozładowaniu na mrozie. Tym szybciej im jest zimniej. Proces ładowania w niskich temperaturach również jest mniej sprawny. Kolejne marnotrawstwo

    Fakt nr 3. Napięcie nominalne baterii aut elektrycznych to 380-400V. Napięcie sieci trójfazowej wynosi 400V.

    Napięcie ładowania musi być wyższe i wynosi 420-445V. To wymaga zastosowania przetwornicy o dużej mocy. Problem tym że takie przetwornice mają do 70% sprawności. Często w okolicach 50%.

    Mógłbym tak jeszcze wypisywać. Albo to że aut elektrycznych nie da się naprawić (po kolizji) i nikt nie chce ich recyklować.

    W ten sposób, możemy łatwo dojść do wniosku że auta akumulatorowe to droga donikąd. USA powoli wycofuje się rakiem z elektryków.

  11. Ja wożem gaśnicę, a elektryk za sobą ciągnie kontener? Człowieku do kiedy nie wynajdą taniej w produkcji bateri z materiałów które są łatwo dostępne to dalej taka ciekawostka jest.Zdaję sobie sprawę iż następne moje jeździdło powinno być elektryczne, ale niech je najpierw dopracują jak komputery. Jak chwilowo to poziom Atari, fajny był choć zaczynałem od Comodore.

  12. Ciekawie kto ten złom elektryczny kupi za osiem,dziesięć lat jak wymiana baterii przekroczy wartość całego samochody? Butelki plastikowe kiedyś też byly ok a teraz są bee.samochody tylko hybrydowe na etanal lub wodór tyle w temacie.

  13. godz 3:40 Jak mówisz że Tobie każdy ,,inny" czytaj spalinowy wibruje podczas prowadzenia i w dodatku śmierdzi zwłaszcza diesel to kupuj nowe samochody z salonu a nie sprowadzane 11-13 letnie z zagranicy, to nie będziesz miał tego problemu
    2. Mówi pan , że na trasie elektryki maja super autopilota i nic nie trzeba robić, sama jadą? O jakich modelach pan mówi. Jedyny znany model elektryka, który tak potrafi to Tesla., a inne modele elektryczne to porażka jeśli chodzi o autonomie prowadzenia.
    3.Ja osobiście mam Volvo i ma autopilota , który dzieła rewelacyjnie i jadąc z mojego miasta do Zakopanego tj.500km nie wiem co to zmęczenie i mogę swobodnie rozmawiać z żoną i innym osobami w samochodzie odrywając wzrok od kierownicy bo czuje się bardzo pewnie ponieważ samochód posiada wiele asystentów wspomagania zwłaszcza w Volvo to jest na bieżąco śledzi i sprawdza co się dzieje na drodze zarówno przede mną jak i za mną.
    4. Na dodatek tankując u siebie przed wyjazdem , jadąc tak jak znaki nakazują a więc 140km/h a nie 90km/za ciężarówką jestem wstanie wrócić do domu na jednym baku, i nie marnować czas na stanie w jedną jak i druga stronie kilkadziesiąt minut na ładowaniu.
    Na koniec co do kosztów. Jak kogoś nie stać na zatankowanie baku za 500zł to nie kupuje samochodu wartego 300-400tyś., tylko kupuje rower , lub hulajnogę za kilka stów ewentualnie wybiera transport miejski
    pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!