– ile samochodów elektrycznych zarejestrowano w Polsce w 2021 roku?
– ile było stacji ładowania?
– czy hybrydy plug-in powinno nazywać się zelektryfikowanymi samochodami?
– strefa czystego transportu w Warszawie;
– i wiele innych ciekawych tematów.
Prowadzący:
Paweł Kacperek, bloger technologiczny, https://pawelkacperek.pl
Ekspert:
Michał Baranowski, CEO Elocity, https://elo.city
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
6 thoughts on “Ile samochodów elektrycznych zarejestrowano w Polsce w 2021 roku? A ile było stacji ładowania?”
Lubie wasz kanał bo poruszacie tematy nie tylko związane z EV ale też to co jest obok tego. Dlatego przedstawie może mój punkt widzenia. Jestem związany z IT, interesuję się oczywiście EV oraz historią, i historia uczy każdy duży „problem” generuje rozwiązania i podstęp, przykłady I WŚ – samoloty 1914 vs 1918, II WŚ – radar, broń atomowa, nawet ostatnio pandemia– technologia szczepionek co była znana od dawna ale nie było „pieniędzy” itp., praca zdalna – strach pracodawców jak to będzie a dziś często praca hybrydowa, no i nasze urzędy co żyły w systemie kolejek i papieru. Dla mnie najważniejszym wydarzeniem 2021 był kryzys energetyczny, czyli: problemy z OZE – czyli raz mamy prądu za dużo a raz za mało, GAZ – paliwo które importujemy i to jeszcze od naszych „przyjaciół”, i to będzie katalizator rozwoju elektromobilności. Ci „biedni” NIEMCY, co nie potrafią budować aut, a ich piłkarze nie potrafią grać w piłkę: 1. Zamykają elektrownie atomowe. 2. Pracują nad regulacjami nakazującymi w nowych budynkach instalację PV. 3. Za mało energii z wiatraków – to opinie że potrzeba 3x tyle mocy. Doprowadzi to do sytuacji że będą mieć czasami za dużo prądu a czasami za mało..(już tak jest ale to się jeszcze pogłebi w kierunku nadwyżek). I to jest katalizator zmian. Jeżeli w ciągu 2-3 dni cena energii potrafi skakać z 50 do 300 E za MWh to jest to pole do działania, do zarabiania a gdy jest zarobek to pojawiają się rozwiązania.
Co do elektrycznych taksowek to zapraszam do Zielonej Góry firma EVITY Electric Taxi, korzystają ze stacji ladowania z prawdziwego zdarzenia Ekoen w Nowym Kisielinie, na bardzonprostych zasadach zadnych kart lojalnościowych platnosc za doladowanie pradu zwykłą kartą płatniczą i możliwości wypoczynku w komfortowych warunkach.
ale jak będzie to inwestor i będzie sprzedawał to musi mieć c11 cena 1,5 zł i wychodzi koszt przejazdu oszczędną KIĄ eNiro w zimie 24×1,5=36 zł – faktycznie rozwiązanie po wuju.
Tak, Kia zużywa 20KWh na 100 + 20% straty z ładowania (sprawdzone własnoręcznie)
jak nie widzisz roznicy w wygladzie, to na 100% jest to lelektryk.
kupujcie, kupujcie. po 1-2latach zobaczycie w co wdepnęliscie….
onanizm gnojkow przy szybkim ruszaniu spod swiatel szybko zmieni sie w trwały brak erekcji,
gdy za kilka lat gnojek zobaczy ze juz nie jest pierwszy bo wyprzedzily go 2 nowsze elektryki….
https://www.youtube.com/watch?v=UgJJsRg07n4
https://www.youtube.com/watch?v=BDbXinfMAkU&t=1347s
https://www.youtube.com/watch?v=kYkQDLJMSu8&t=831s
https://www.youtube.com/watch?v=OT8Fx4iGnys
Lubie wasz kanał bo poruszacie tematy nie tylko związane z EV ale też to co jest obok tego. Dlatego przedstawie może mój punkt widzenia. Jestem związany z IT, interesuję się oczywiście EV oraz historią, i historia uczy każdy duży „problem” generuje rozwiązania i podstęp, przykłady I WŚ – samoloty 1914 vs 1918, II WŚ – radar, broń atomowa, nawet ostatnio pandemia– technologia szczepionek co była znana od dawna ale nie było „pieniędzy” itp., praca zdalna – strach pracodawców jak to będzie a dziś często praca hybrydowa, no i nasze urzędy co żyły w systemie kolejek i papieru. Dla mnie najważniejszym wydarzeniem 2021 był kryzys energetyczny, czyli: problemy z OZE – czyli raz mamy prądu za dużo a raz za mało, GAZ – paliwo które importujemy i to jeszcze od naszych „przyjaciół”, i to będzie katalizator rozwoju elektromobilności. Ci „biedni” NIEMCY, co nie potrafią budować aut, a ich piłkarze nie potrafią grać w piłkę: 1. Zamykają elektrownie atomowe. 2. Pracują nad regulacjami nakazującymi w nowych budynkach instalację PV. 3. Za mało energii z wiatraków – to opinie że potrzeba 3x tyle mocy. Doprowadzi to do sytuacji że będą mieć czasami za dużo prądu a czasami za mało..(już tak jest ale to się jeszcze pogłebi w kierunku nadwyżek). I to jest katalizator zmian. Jeżeli w ciągu 2-3 dni cena energii potrafi skakać z 50 do 300 E za MWh to jest to pole do działania, do zarabiania a gdy jest zarobek to pojawiają się rozwiązania.
Samochody elektryczne raczej nie tanieją, to raczej spalinowe są coraz droższe i mniej dostępne.
Co do elektrycznych taksowek to zapraszam do Zielonej Góry firma EVITY Electric Taxi, korzystają ze stacji ladowania z prawdziwego zdarzenia Ekoen w Nowym Kisielinie, na bardzonprostych zasadach zadnych kart lojalnościowych platnosc za doladowanie pradu zwykłą kartą płatniczą i możliwości wypoczynku w komfortowych warunkach.
Temat ładowania w budynkach wielorodzinnych jest bardzo ciekawy i rozwojowy. To właściciele domków jednorodzinnych są górą
ale jak będzie to inwestor i będzie sprzedawał to musi mieć c11 cena 1,5 zł i wychodzi koszt przejazdu oszczędną KIĄ eNiro w zimie 24×1,5=36 zł – faktycznie rozwiązanie po wuju.
Tak, Kia zużywa 20KWh na 100 + 20% straty z ładowania (sprawdzone własnoręcznie)