Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Hyundai Kona EV – zasięg bez wyrzeczeń?



Jaki zasięg ma Hyundai Kona Electric? O ile zmniejszy się, gdy włączymy ogrzewanie? Zapraszamy na test.

Zobacz także:

– Pomiar zużycia energii: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/hyundai-kona-electric-204-km-pomiar-zuzycia-energii/

– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/hyundai-kona-electric-204-km-przyspieszenie-0-100-km-h/

– Wszystko o modelu Hyundai Kona Electric: https://www.autocentrum.pl/hyundai/kona/crossover-electric/silnik-elektryczny-64-kwh-204km-od-2019/

– Test Hyundaia Kona z napędem konwencjonalnym: https://www.autocentrum.pl/filmy/wideotesty/hyundai-kona-1-6-t-gdi-177-km-2018-test-autocentrum-pl/

Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/

Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)

#AutoCentrum #Hyundai #Kona #Electric #EV

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

27 thoughts on “Hyundai Kona EV – zasięg bez wyrzeczeń?

  1. Tylko właśnie. ZIMA to jest ten problem. Przy minus 20 aaa nawet 0 stopni już bateria nie jest ta sama. Naładujesz w domu 60 kWh a przez noc ci spierd… 10 kWh. I poszło w las 5 zł.

  2. Ostrzegam wszystkich przed zakupem Hyundai Kona Electric.Psują się napędy.Mój przykład pokazuje jak traktuje się naiwnego klienta.Samochód po przejechaniu 290km stoi już miesiąc w serwisie.Zero reakcji ze strony Hyundai.Ich zapewnienia o 5 letniej gwarancji można włożyć między bajki Moje auto zostało wyprodukowane w Republice Czeskiej.Doskonale wiedzą o problemach z bateriami LG Chem,ale to kosztuje 50% samochodu więc morda w kubeł,a ty kliencie czekaj aż Hyundai Polska wyda zgodę na jej wymianę.Kupiliście prywatnie-rękojmia.W leasingu-masakra

    A tu ciekawostka https://elektrowoz.pl/auta/hyundai-rozwaza-zakonczenie-sprzedazy-kony-electric-w-korei-poludniowej-powod-problemy-samochodu/

    https://www.wnp.pl/motoryzacja/pozwali-hyundaia-w-sprawie-latwopalnych-samochodow,432358.html

    https://insideevs.com/news/461090/owners-hyundai-kia-electric-motor-issues/

  3. Hyundai Kona -bardzo fajny crossover. Następca i30 w mojej rodzinie. Sprawuje się doskonale (1.0 t-GDI). Niemniej uważam, że wersje elektryczne to jakieś nieporozumienie. Kto (normalny) kupi Konę EV za 213.000 zł, jeżeli nie stać go na kupno benzyny, której moja Kona potrzebuje ok. 5,5-6l/100km. Jeżeli kogoś nie stać na (średnio) 200-400 zł miesięcznie na paliwo…to stać go na kupno auta za ponad 200 tyś zł????. A nawet gdyby był obrzydliwie bogaty, to kiedy ta inwestycja się zwróci. Przy "tankowaniu" elektryka przez ponad 30 godzin z domowego gniazda 230v, koszt jazdy jest porównywalny ze spalaniem ok 2.5-3 l benzyny na 100km (czyli jak jazda na LPG gdzie instalacja kosztuje ok. 3 tyś zł a nie wymaga 130 tyś zł (różnica między spalinowym a EV). Tragicznie sytuacja wygląda jeżeli chcemy elektrykiem podróżować na długich trasach. Poza stresem czy będzie czynna ładowarka, czy mamy na nią wcześniej wyrobioną kartę (tych kar trzeba mieć co najmniej kilka, bo każdy operator ma swoją i oczywiście u konkurencji nie działa), dochodzi CENA za 1 kWh prądu, średnio ok 2,6 zł (5x drożej niż w domu). A wtedy….nasz elektryk w ruchu autostradowym "pali" odpowiednik cenowy 12-15 l/100 km brudnej, bo z węgla brunatnego, energii. Ta inwestycja nie zwróci się nigdy nawet po bezawaryjnym milionie kilometrów!!! A slogany o końcowej bezemisyjności, 99% potencjanych nabywcówm ma tam gdzie plecy tracą swoją szlachetność. Jednym słowem PORAŻKA EKONOMICZNA.

  4. Ładowanie w krótkim czasie. Co to znaczy? Według prowadzącego Konę to 1,5h lub 30h. I to jest szybko? Zmiłuj się. Za 160 tys. to stanowczo za dłuuugo. Pozdrawiam

  5. Sporo bledow merytorycznych niestety, chociazby 18km doladowane po pol godziny ladowania w galerii (😂) czy tez wlaczanie sie świateł przy duzej rekuperacji (😂 🙈)

Dodaj komentarz

Zadzwoń!