Hyundai Ioniq 5 🔎 Samochód elektryczny jakiego jeszcze nie było!
Hyundai Ioniq 5 – analizujemy najbardziej kanciasty samochód elektryczny na rynku 🙂 Chcesz tanio ubezpieczyć auto? https://bit.ly/TanieUbezpieczeniePojazdu
Hyundai Ioniq 5 swoim modernistycznym stylem deklasuje wszystko, co do tej pory znalazło się na rynku popularnych elektryków. Ioniq 5 to samochód elektryczny, jakiego jeszcze nie było! Detronizuje Teslę Model 3, bo jej wnętrze standardem wykończenia przypomina na tle Hyundaia wyroby FSO. Volkswagena, bo Ioniq 5 miażdży ID.4 ergonomią obsługi. Skodę Enyaq iV – jak wyżej. Od wielu lat marzyło nam się, żeby jakiś producent wyprodukował jeszcze raz model z lat 80. ubiegłego wieku. Najlepiej w niezmienionej formie. Hyundai co prawda zinterpretował tylko pierwszą generację Pony sprzed 45 lat, ale zrobił to w wielkim stylu.
00:00 Samochód elektryczny Hyundai Ioniq 5 – wprowadzenie
01:00 Link do ubezpieczenia Twojego samochodu
01:10 Modernizm powraca do sztuki projektowania samochodów
02:00 Koncepcyjny samochód elektryczny Hyundai 45
02:45 Co inspiruje stylistów samochodów?
03:30 Hyundai Ioniq 5 – samochód elektryczny – styl
04:40 Platforma technologiczna E-GMP – dane techniczne
05:50 Przednie zawieszenie Ioniq 5
06:20 Link do prezentacji Porsche Taycana Turbo S
06:30 Akumulator trakcyjny – budowa
07:05 Tylne zawieszenie wielowahaczowe
07:25 Elektrosmog w samochodzie elektrycznym
08:25 Tylne sprężyny i amortyzatory
08:50 Tylny silnik elektryczny – budowa
10:00 Przekładnia tylnego silnika
10:35 Moc tylnego silnika Hyundaia Ioniq 5
11:00 Przedni silnik elektryczny – budowa
11:50 Moc przedniego silnika Hyundaia Ioniq 5
12:45 Struktura bezpieczeństwa płyty podłogowej
13:00 Elementy bezpieczeństwa zderzeniowego
14:55 Niski środek ciężkości platformy E-GMP
16:10 Konstrukcja akumulatora Hyundaia Ioniq 5
16:25 Plany Hyundaia – Ioniq 6 i Ioniq 7
17:15 Wahacze i sprzęgła odłączające napęd
18:00 Hyundai Ioniq 5 – symulacja próby zderzeniowej
18:15 Elementy ze stali o wysokiej wytrzymałości
18:45 Kabina z płaską podłogą
19:05 Ładowanie DC 400 V i 800 V
20:20 Zdalne autonomiczne parkowanie
20:35 Hyundai Ioniq 5 58 kWh 2WD 170 KM – cena
20:45 Przyspieszenie, zasięg i zużycie energii
21:30 Czasy ładowania DC 50 kW i 350 kW (Ionity)
22:10 Hyundai Ioniq 5 73 kWh 2WD 218 KM – cena
22:20 Przyspieszenie, zasięg i zużycie energii
22:45 Czasy ładowania DC 50 kW i 350 kW (Ionity)
22:55 Hyundai Ioniq 5 58 kWh 4WD 235 KM – cena
23:15 Przyspieszenie, zasięg i zużycie energii
23:50 Czasy ładowania DC 50 kW i 350 kW (Ionity)
24:00 Hyundai Ioniq 5 73 kWh 4WD 305 KM – cena
24:15 Przyspieszenie, zasięg i zużycie energii
24:40 Czasy ładowania DC 50 kW i 350 kW (Ionity)
25:20 Przesuwane tylne siedzenia
25:30 Funkcja relaksu na przednich fotelach
25:40 Bagażnik Hyundaia Ioniq 5
25:50 Auto elektryczne – Bagażnik przedni
26:00 Proces produkcji Hyundaia Ioniq 5
A teraz jeszcze tradycyjna lista pytań i odpowiedzi, a po niej – linki.
1. Hyundai Ioniq 5 – cena?
– cennik otwiera odmiana o mocy 170 KM z akumulatorem 58 kWh i tylnym napędem za niecałe 190 000 zł.
2. Czy można uzyskać odpłatę rządową na Ioniq 5?
– Tak. W programie „Mój elektryk” można uzyskać do 27 000 zł dopłaty za samochód elektryczny którego cena nie przekracza określonego pułapu.
3. Czy warto kupić samochód elektryczny?
– do miasta zdecodowanie tak. Na dłuższą trasę – tylko z akumulatorem 73 kWh i jeżeli po drodze będzie ładowarka Ionity o mocy 350 kW.
4. Hyundai Ioniq 5 vs Tesla Model 3
– to bardzo różne samochody. Tesla nastawiona jest na rakietowe osiągi oraz lans i trend napędzany przez Elona Muska oraz gotowych na wszystkie jego pomysły inwestorów.
5. Ioniq 5 czy Kia EV6?
– kwestia gustu: technicznie oba auta bazują na tej samej technice.
6. Ioniq 5 czy VW ID 4?
– pod względem przestronności i funkcjonalności to bardzo zbliżone pojazdy, natomiast ergonomia obsługi jest znacznie lepsza w koreańskim samochodzie elektrycznym.
7. Jaki zasięg mają samochody elektryczne na tle danych z katalogu?
– procedura testowania zużycia energii w standardowym cyklu WLTP jest wyjątkowo myląca w przypadku aut elektrycznych. To nie jest wina producentów samochodów, tylko twórców tej procedury.
LINKI DLA CIEBIE 🙂 :
Nasz cały kanał na YouTube – zapraszamy:
https://www.youtube.com/c/MotospacePl
Głos w filmie 🙂 i jego fanpage na Facebooku:
https://www.facebook.com/krasnodebskimichal/
Nasza grupa dyskusyjna na Facebooku o autach nowych i używanych:
https://www.facebook.com/groups/jakieautokupic
Nasz warsztat samochodowy i studio detailingowe: https://www.facebook.com/MotospaceAutoSerwisDetailing
Nasza strona www:https://www.motospace.pl/
Chcesz jako pierwszy lub pierwsza dostawać od nas nowe filmy? Tak? 🙂 No to teraz:
1: Subskrybujesz nas tutaj: http://bit.ly/SubskrybujMotospace
2: Klikasz małą ikonę dzwonka pod filmem (🔔) żeby mieć pewność, że nie przeoczysz żadnych powiadomień z naszego kanału.
Zapraszamy!
#HyundaiIoniq5 #Ioniq5 #motospace
#EV
#BEV
#HyundaiEV
#Hyundai
#ioniq
#ioniq2022
#2022ioniq5
#StrefaWolnaOdVW
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Witajcie! Chcecie więcej takich filmów o technice? To napiszcie o tym w komentarzach i podawajcie dalej 🙂 Takie wideotechnikalia to największe jak dotąd pod względem roboczogodzin wyzwanie, z jakim przychodzi nam się mierzyć. Ale chcemy robić ich więcej. Damy radę 🙂
Bardzo mi się podoba ale w wielu testach bardzo źle przechodzi test łosia. EV6 przechodzi go lepiej. Zdrawiam
Bezkonkurencyjna prezentacja, super, gratuluję 😀
Lakier z mąki kukurydzianej, plastiki z butelek i karoseria ze stalowych puszek.
Na ameliniowe by trzeba z milion cebulionów.
No i baterie nie są aż takie eko. No ale lakier i w ogóle.
Ach, te eko brednie.
Dziś można na tych trzech literkach prawdziwą kasę robić.
Kapitalnie to przedstawiłeś Chapeau Bas 🎩 🙏👍
Świetna recenzja!
Bardzo dobrze zrobione, dużo informacji gdzie indziej nie podawanych
Dzięki.
To nie lepiej przebudować istniejące samochody?
Po co produkować nowe?
wielkie dzięki za fenomenalny materiał za poświecenie czasu dla nas moim zdaniem , Hyundai, to auto, które wyprzedza tych starych "rutyniarzy" Fenomen ..w tak krótkim czasie wyskoczył do przodu. niespełna 30 lat. To samo KIYA. Pozdrawiam
Pierdu pierdu… ma zasięg 750 km? Z Przemyśla do Gdańska?
Nie?
To wypier…!
Ha ha ha ha ha!!!!! Milion do 2025!!!
Haaaaa haaa haaaa!!!!
W przeliczeniu na 1 kWh zużycie węgla wyniesie
0,44 kg , jeszcze nie daje Wam do myślenia Jeżeli nadal uważacie że auta elektryczne są Eko to kupcie
sobie baterie od takiego auta i zainstalujcie sobie w mieszkaniu . Ładujcie je
prądem z sieci , przecież jest tanio i eko a licznik Was nie okłamie
Dislike .
Wow naprawdę rewolucyjnie wygląda
Dla mnie super, sporo ciekawej techniki i detali konstrukcyjnych . Prosimy o więcej w tym guście.
ty dobre ………………………… a gdzie jest IZERA ????. isrera
Wszystko super tylko skąd maniera akcentowania ostatniej sylaby w słowach kończących zdanie? Trochę to obrzydza słuchanie.
Panie fachowiec. Od kiedy kWh jest jednostką pojemności akumulatora? Może przypomnę, że POJEMNOŚĆ akumulatora wyraża się w Ah, a Wh, to jednostka energii.
Wygląda na współprace z Torinodesign i EDAG tak ja Izera albo z FEV, nie jestem pewien. AVL odpada, Watro wspomniec że żadna europejska marka samochodów sama ich nie projektuje, ani od strony designu ani mechanicznej i technologicznej a tym bardziej liniii produkcyjnych. No może tylko grupa Volkswagen, ale tylko dlatego że kupili firmę zajmują się projektowaniem i rozwojem technologi motoryzacyjnych, i Daimler też coś kupił chyba. W europie działa kilka dużych firm inżynieryjnych za odziałami na całym świecie.
Robi wrażenie na ulicy to fakt WOW. Ale te zasięgi i ładowanie to wciąż dramat. Myślę, że jak się tym depnie 120-140 na autostradzie to bardzo szybko się skończy długa przerwa na ładowanie. Te baterie to pomyłka. Może jakieś silniki na magnesy trwałe czy co… Ale pewnie nie zrobią bo było by za tani w użyciu. No i raczej prąd będzie drożał. Ekoterosci z unii plus coraz większa ilość elektrycznych aut. Wyłączenia prądu, bójki pod stacjami ładowania i biedota na rowerach – raczej w tą stronę to zmierza. Biednie ale EKO 😁
ten Hyundai w temacie komfortu nie ma nawet podejscia do starej BMW E60 z 2003-4 roku.. to jest przepaść ktorej nie da sie zapelnic ani elektryka ani przyspieszeniem ani designem zdawac by sie moglo nowoczesnym ani nawet czarną materią, KURTYNA!
Pozdrowienia z Florydy. Zobacz jak to jest w USA na moim kanale
No pojszczałem się, gosc jest tak podniecony jak by kobiete opisywał a to kolejne skośnookie Gówno, które będzie nas inwigilować na każdym kroku! Jeszcze tylko dla wielbicieli bezsensownego rozwoju Antka w dupę i papier toaletowy w tablecie! Masakra kolejny kanał, pracujący dla globalnych korporacji.
Tylko trochę ładniejszy od Multiply