Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Hyundai Ioniq 5 馃攷 Samoch贸d elektryczny jakiego jeszcze nie by艂o!

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Hyundai Ioniq 5 – analizujemy najbardziej kanciasty samoch贸d elektryczny na rynku 馃檪 Chcesz tanio ubezpieczy膰 auto? https://bit.ly/TanieUbezpieczeniePojazdu

Hyundai Ioniq 5 swoim modernistycznym stylem deklasuje wszystko, co do tej pory znalaz艂o si臋 na rynku popularnych elektryk贸w. Ioniq 5 to samoch贸d elektryczny, jakiego jeszcze nie by艂o! Detronizuje Tesl臋 Model 3, bo jej wn臋trze standardem wyko艅czenia przypomina na tle Hyundaia wyroby FSO. Volkswagena, bo Ioniq 5 mia偶d偶y ID.4 ergonomi膮 obs艂ugi. Skod臋 Enyaq iV – jak wy偶ej. Od wielu lat marzy艂o nam si臋, 偶eby jaki艣 producent wyprodukowa艂 jeszcze raz model z lat 80. ubieg艂ego wieku. Najlepiej w niezmienionej formie. Hyundai co prawda zinterpretowa艂 tylko pierwsz膮 generacj臋 Pony sprzed 45 lat, ale zrobi艂 to w wielkim stylu.

00:00 Samoch贸d elektryczny Hyundai Ioniq 5 – wprowadzenie
01:00 Link do ubezpieczenia Twojego samochodu
01:10 Modernizm powraca do sztuki projektowania samochod贸w
02:00 Koncepcyjny samoch贸d elektryczny Hyundai 45
02:45 Co inspiruje stylist贸w samochod贸w?
03:30 Hyundai Ioniq 5 – samoch贸d elektryczny – styl
04:40 Platforma technologiczna E-GMP – dane techniczne
05:50 Przednie zawieszenie Ioniq 5
06:20 Link do prezentacji Porsche Taycana Turbo S
06:30 Akumulator trakcyjny – budowa
07:05 Tylne zawieszenie wielowahaczowe
07:25 Elektrosmog w samochodzie elektrycznym
08:25 Tylne spr臋偶yny i amortyzatory
08:50 Tylny silnik elektryczny – budowa
10:00 Przek艂adnia tylnego silnika
10:35 Moc tylnego silnika Hyundaia Ioniq 5
11:00 Przedni silnik elektryczny – budowa
11:50 Moc przedniego silnika Hyundaia Ioniq 5
12:45 Struktura bezpiecze艅stwa p艂yty pod艂ogowej
13:00 Elementy bezpiecze艅stwa zderzeniowego
14:55 Niski 艣rodek ci臋偶ko艣ci platformy E-GMP
16:10 Konstrukcja akumulatora Hyundaia Ioniq 5
16:25 Plany Hyundaia – Ioniq 6 i Ioniq 7
17:15 Wahacze i sprz臋g艂a od艂膮czaj膮ce nap臋d
18:00 Hyundai Ioniq 5 – symulacja pr贸by zderzeniowej
18:15 Elementy ze stali o wysokiej wytrzyma艂o艣ci
18:45 Kabina z p艂ask膮 pod艂og膮
19:05 艁adowanie DC 400 V i 800 V
20:20 Zdalne autonomiczne parkowanie
20:35 Hyundai Ioniq 5 58 kWh 2WD 170 KM – cena
20:45 Przyspieszenie, zasi臋g i zu偶ycie energii
21:30 Czasy 艂adowania DC 50 kW i 350 kW (Ionity)
22:10 Hyundai Ioniq 5 73 kWh 2WD 218 KM – cena
22:20 Przyspieszenie, zasi臋g i zu偶ycie energii
22:45 Czasy 艂adowania DC 50 kW i 350 kW (Ionity)
22:55 Hyundai Ioniq 5 58 kWh 4WD 235 KM – cena
23:15 Przyspieszenie, zasi臋g i zu偶ycie energii
23:50 Czasy 艂adowania DC 50 kW i 350 kW (Ionity)
24:00 Hyundai Ioniq 5 73 kWh 4WD 305 KM – cena
24:15 Przyspieszenie, zasi臋g i zu偶ycie energii
24:40 Czasy 艂adowania DC 50 kW i 350 kW (Ionity)
25:20 Przesuwane tylne siedzenia
25:30 Funkcja relaksu na przednich fotelach
25:40 Baga偶nik Hyundaia Ioniq 5
25:50 Auto elektryczne – Baga偶nik przedni
26:00 Proces produkcji Hyundaia Ioniq 5

A teraz jeszcze tradycyjna lista pyta艅 i odpowiedzi, a po niej 鈥 linki.

1. Hyundai Ioniq 5 鈥 cena?
– cennik otwiera odmiana o mocy 170 KM z akumulatorem 58 kWh i tylnym nap臋dem za nieca艂e 190 000 z艂.

2. Czy mo偶na uzyska膰 odp艂at臋 rz膮dow膮 na Ioniq 5?
– Tak. W programie „M贸j elektryk” mo偶na uzyska膰 do 27 000 z艂 dop艂aty za samoch贸d elektryczny kt贸rego cena nie przekracza okre艣lonego pu艂apu.

3. Czy warto kupi膰 samoch贸d elektryczny?
– do miasta zdecodowanie tak. Na d艂u偶sz膮 tras臋 – tylko z akumulatorem 73 kWh i je偶eli po drodze b臋dzie 艂adowarka Ionity o mocy 350 kW.

4. Hyundai Ioniq 5 vs Tesla Model 3
– to bardzo r贸偶ne samochody. Tesla nastawiona jest na rakietowe osi膮gi oraz lans i trend nap臋dzany przez Elona Muska oraz gotowych na wszystkie jego pomys艂y inwestor贸w.

5. Ioniq 5 czy Kia EV6?
– kwestia gustu: technicznie oba auta bazuj膮 na tej samej technice.

6. Ioniq 5 czy VW ID 4?
– pod wzgl臋dem przestronno艣ci i funkcjonalno艣ci to bardzo zbli偶one pojazdy, natomiast ergonomia obs艂ugi jest znacznie lepsza w korea艅skim samochodzie elektrycznym.

7. Jaki zasi臋g maj膮 samochody elektryczne na tle danych z katalogu?
– procedura testowania zu偶ycia energii w standardowym cyklu WLTP jest wyj膮tkowo myl膮ca w przypadku aut elektrycznych. To nie jest wina producent贸w samochod贸w, tylko tw贸rc贸w tej procedury.

LINKI DLA CIEBIE 馃檪 :

Nasz ca艂y kana艂 na YouTube – zapraszamy:
https://www.youtube.com/c/MotospacePl

G艂os w filmie 馃檪 i jego fanpage na Facebooku:
https://www.facebook.com/krasnodebskimichal/

Nasza grupa dyskusyjna na Facebooku o autach nowych i u偶ywanych:
https://www.facebook.com/groups/jakieautokupic

Nasz warsztat samochodowy i studio detailingowe: https://www.facebook.com/MotospaceAutoSerwisDetailing

Nasza strona www:https://www.motospace.pl/

Chcesz jako pierwszy lub pierwsza dostawa膰 od nas nowe filmy? Tak? 馃檪 No to teraz:

1: Subskrybujesz nas tutaj: http://bit.ly/SubskrybujMotospace

2: Klikasz ma艂膮 ikon臋 dzwonka pod filmem (馃敂) 偶eby mie膰 pewno艣膰, 偶e nie przeoczysz 偶adnych powiadomie艅 z naszego kana艂u.

Zapraszamy!

#HyundaiIoniq5 #Ioniq5 #motospace

#EV
#BEV
#HyundaiEV
#Hyundai
#ioniq
#ioniq2022
#2022ioniq5
#StrefaWolnaOdVW

Mechanik do Hybrydy Serwis samochod贸w elektrycznych 艣wiadczony przez certyfikowany personel przy u偶yciu specjalistycznych maszyn. Um贸w si臋 na wizyt臋 w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzi膰 sw贸j pojazd. Naprawa Samochod贸w na Akumulator – Serwis Samochod贸w Elektrycznych, Naprawa Samochod贸w Elektrycznych, Opinia Samochod贸w Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochod贸w na Akumulator – Serwis Samochod贸w Elektrycznych, Naprawa Samochod贸w Elektrycznych, Opinia Samochod贸w Elektrycznych, Serwis Samochod贸w Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapi臋ciowych akumulator贸w hybrydowych oraz naprawy pojazd贸w elektrycznych. Jeste艣my firm膮 zlokalizowan膮 w Warszawie, kt贸ra specjalizuje si臋 w obs艂udze i naprawie samochod贸w hybrydowych i ci臋偶arowych. Jeste艣my firm膮 specjalizuj膮c膮 si臋 w konserwacji i naprawie pojazd贸w hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w kt贸rych mamy du偶e do艣wiadczenie i wiedz臋. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, kt贸ry przyje偶d偶a bezpo艣rednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, kt贸ry znajduje si臋 w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Bia艂o艂臋ki. Mechanik w 艢r贸dmie艣ciu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-P贸艂noc.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie mo偶liwo艣膰 wynajmu pojazd贸w hybrydowych i elektrycznych poprzez nasz膮 dzia艂alno艣膰. W tym czasie przeprowadzili艣my z powodzeniem setki napraw pojazd贸w wyprodukowanych przez Tesl臋, BMW, AUDI, TOYOT臉, VW. Jeste艣my ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochod贸w hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy r贸wnie偶 naprawy instalacji wysokiego napi臋cia, takie jak obni偶enie rezystancji izolacji, naprawa akumulator贸w, naprawa silnik贸w elektrycznych (obni偶enie rezystancji izolacji, naprawa akumulator贸w, naprawa silnik贸w elektrycznych). Opracowywanie program贸w komputerowych do pojazd贸w elektrycznych. Samochody elektryczne s膮 znacznie dro偶sze w naprawie ni偶 samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochod贸w elektrycznych przeprowadzonego przez nasz膮 firm臋, kt贸ra wywodzi si臋 z bran偶y napraw samochodowych i koncentruje si臋 na serwisowaniu samochod贸w elektrycznych. Koszt szk贸d waha艂 si臋 od 艣rednio 1500 z艂 do 12 000 z艂 o 10%. wi臋cej ni偶 w przypadku aut benzynowych i nawet o pi臋膰dziesi膮t procent wi臋cej ni偶 hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla system贸w informacyjno-rozrywkowych i 艂adowania, a tak偶e dostosowywanie system贸w 艂adowania USA-UE. Opr贸cz serwisowania pojazd贸w hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocze艣niejsz膮 elektronik臋 z r贸偶nych bran偶. Nasze naprawy s膮 wykonywane na poziomie poszczeg贸lnych podzespo艂贸w, co skutkuje cen膮 stanowi膮c膮 u艂amek tego, ile kosztowa艂aby naprawa ca艂ego modu艂u. Aby dobrze wykona膰 napraw臋, niezb臋dne jest wyposa偶enie naszego warsztatu w specjalistyczny sprz臋t zar贸wno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie s膮 w stanie sprosta膰 wysoko wykwalifikowanemu personelowi, kt贸rym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprz臋t obs艂uguj膮 samochody elektryczne. Um贸w si臋 na przegl膮d samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to mo偶liwe. Naprawa pojazd贸w akumulatorowych – Serwis Samochod贸w Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazd贸w akumulatorowych – Serwis Samochod贸w Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulator贸w samochod贸w elektrycznych. Warszawska firma specjalizuj膮ca si臋 w naprawach pojazd贸w hybrydowych i ci臋偶arowych. Nasz warsztat specjalizuje si臋 w naprawie samochod贸w hybrydowych i elektrycznych. Jeste艣my biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochod贸w Technik 艢r贸dmie艣cia, mi艂y i pomocny Bielany. Mechanika Praga-P贸noc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawili艣my setki samochod贸w Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy si臋 w diagnostyce i programowaniu komputer贸w Hybrydowych i Elektrycznych Samochod贸w. Nasza organizacja zajmuje si臋 napraw膮 uk艂ad贸w wysokiego napi臋cia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obni偶enie rezystancji izolacji, naprawa akumulator贸w, naprawa silnik贸w elektrycznych). Rozw贸j oprogramowania pojazd贸w elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez nasz膮 organizacj臋 skupiaj膮c膮 si臋 na naprawach samochod贸w, samochody elektryczne s膮 dro偶sze w naprawie ni偶 samochody standardowe. Koszty szk贸d wynios艂y od 1500 z艂 do 12 000 z艂, o 10% wi臋cej ni偶 samochody z silnikiem benzynowym io 50% wi臋cej ni偶 hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie system贸w informacyjno-rozrywkowych i 艂adowania w USA i UE. Zajmujemy si臋 r贸wnie偶 najnowocze艣niejsz膮 elektronik膮 wielu firm. Naprawy poszczeg贸lnych podzespo艂贸w stanowi膮 u艂amek koszt贸w naprawy ca艂ego modu艂u. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprz臋tu naprawczego i pomiarowego. Nasz do艣wiadczony personel poradzi sobie z ka偶dym problemem.

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

25 thoughts on “Hyundai Ioniq 5 馃攷 Samoch贸d elektryczny jakiego jeszcze nie by艂o!

  1. Witajcie! Chcecie wi臋cej takich film贸w o technice? To napiszcie o tym w komentarzach i podawajcie dalej 馃檪 Takie wideotechnikalia to najwi臋ksze jak dot膮d pod wzgl臋dem roboczogodzin wyzwanie, z jakim przychodzi nam si臋 mierzy膰. Ale chcemy robi膰 ich wi臋cej. Damy rad臋 馃檪

  2. Lakier z m膮ki kukurydzianej, plastiki z butelek i karoseria ze stalowych puszek.
    Na ameliniowe by trzeba z milion cebulion贸w.
    No i baterie nie s膮 a偶 takie eko. No ale lakier i w og贸le.
    Ach, te eko brednie.
    Dzi艣 mo偶na na tych trzech literkach prawdziw膮 kas臋 robi膰.

  3. wielkie dzi臋ki za fenomenalny materia艂 za po艣wiecenie czasu dla nas moim zdaniem , Hyundai, to auto, kt贸re wyprzedza tych starych "rutyniarzy" Fenomen ..w tak kr贸tkim czasie wyskoczy艂 do przodu. niespe艂na 30 lat. To samo KIYA. Pozdrawiam

  4. W przeliczeniu na 1 kWh zu偶ycie w臋gla wyniesie

    0,44 kg , jeszcze nie daje Wam do my艣lenia Je偶eli nadal uwa偶acie 偶e auta elektryczne s膮 Eko to kupcie

    sobie baterie od takiego auta i zainstalujcie sobie w mieszkaniu . 艁adujcie je

    pr膮dem z sieci , przecie偶 jest tanio i eko a licznik Was nie ok艂amie

  5. Wygl膮da na wsp贸艂prace z Torinodesign i EDAG tak ja Izera albo z FEV, nie jestem pewien. AVL odpada, Watro wspomniec 偶e 偶adna europejska marka samochod贸w sama ich nie projektuje, ani od strony designu ani mechanicznej i technologicznej a tym bardziej liniii produkcyjnych. No mo偶e tylko grupa Volkswagen, ale tylko dlatego 偶e kupili firm臋 zajmuj膮 si臋 projektowaniem i rozwojem technologi motoryzacyjnych, i Daimler te偶 co艣 kupi艂 chyba. W europie dzia艂a kilka du偶ych firm in偶ynieryjnych za odzia艂ami na ca艂ym 艣wiecie.

  6. Robi wra偶enie na ulicy to fakt WOW. Ale te zasi臋gi i 艂adowanie to wci膮偶 dramat. My艣l臋, 偶e jak si臋 tym depnie 120-140 na autostradzie to bardzo szybko si臋 sko艅czy d艂uga przerwa na 艂adowanie. Te baterie to pomy艂ka. Mo偶e jakie艣 silniki na magnesy trwa艂e czy co… Ale pewnie nie zrobi膮 bo by艂o by za tani w u偶yciu. No i raczej pr膮d b臋dzie dro偶a艂. Ekoterosci z unii plus coraz wi臋ksza ilo艣膰 elektrycznych aut. Wy艂膮czenia pr膮du, b贸jki pod stacjami 艂adowania i biedota na rowerach – raczej w t膮 stron臋 to zmierza. Biednie ale EKO 馃榿

  7. ten Hyundai w temacie komfortu nie ma nawet podejscia do starej BMW E60 z 2003-4 roku.. to jest przepa艣膰 ktorej nie da sie zapelnic ani elektryka ani przyspieszeniem ani designem zdawac by sie moglo nowoczesnym ani nawet czarn膮 materi膮, KURTYNA!

  8. No pojszcza艂em si臋, gosc jest tak podniecony jak by kobiete opisywa艂 a to kolejne sko艣nookie G贸wno, kt贸re b臋dzie nas inwigilowa膰 na ka偶dym kroku! Jeszcze tylko dla wielbicieli bezsensownego rozwoju Antka w dup臋 i papier toaletowy w tablecie! Masakra kolejny kana艂, pracuj膮cy dla globalnych korporacji.

Dodaj komentarz

Zadzwo艅!