Oglądaj „Zakup kontrolowany” w niedziele o 10:40 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/zakup-kontrolowany-odcinki,215/odcinek-1,S33E01,232309
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Chcesz kupić samochód, ale nie wiesz jaki? Przytłacza Cię ogrom ofert i nie czujesz się pewnie w komisach czy salonach? Nie wiesz, na co zwrócić uwagę przeglądając internetowe ogłoszenia? Bohaterem tego odcinka będzie Jarek, który zgłosił się do Adama Kornackiego z prośbą o pomoc w poszukiwaniu hatchbacka.
#tvnturbo #motoryzacja #zakupkontrolowany
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
26 thoughts on “Hybrydowy Golf wzbudził zainteresowanie Jarka osiągami! #Zakup_Kontrolowany”
Jestem ciekaw ile wałków już było z wykorzystaniem tego ubezpieczenia
mi naprzykład wogóle się nie podobają ekrany wole analogowe zegary ale jak kto woli w bmw fajnie rozwiązali ten problem mianowicie zegary (tabletowe) są na zamówienie
Jeżdżę BMW 330e (2l benzyna + elektryk = 250 koni z 2017 roku) od 2 lat. Degradacja baterii największy minus. Średnie spalanie jakie pokazuje komputer 3.9l niestety na baterii już tylko 20 km ładowanie z gniazda domowego 0-100% 2.5h. Polecam policzenie silników ale tylko jeśli jest dobrze że sobą zestrojone. Nie każda hybryda plugin jest dobra
Ktos może wie czy ten Golf ma jak np. Prius czy C-HR, że tych hybryd nie trzeba ładować nigdy z gniazdka bo one tak są porobione że ten akumulator efektywnie sam się ładuje do 100%?
Jestem ciekaw ile wałków już było z wykorzystaniem tego ubezpieczenia
Ale że po co ?
skonczy sie prad i masz 2 tony wagi i 100 koni, nuda…
WPR jak spojrzysz na tablice
Golf co nowszy model to dziwaczny
mi naprzykład wogóle się nie podobają ekrany wole analogowe zegary ale jak kto woli w bmw fajnie rozwiązali ten problem mianowicie zegary (tabletowe) są na zamówienie
Ciekawe jakie koszty prądu będą po ładowaniu w garażu na 230v
Golf
Golf to g**no w każdej wersji w każdej generacji
nie zapomnij kupić agregatu elektrycznego na benzynę do ładowania baterii
Super odcinek pozdrawiam serdecznie z Miami 👍
Ciekawe jak podłoga będzie w nim wyglądała po trzech latach
Jeżdżę BMW 330e (2l benzyna + elektryk = 250 koni z 2017 roku) od 2 lat. Degradacja baterii największy minus. Średnie spalanie jakie pokazuje komputer 3.9l niestety na baterii już tylko 20 km ładowanie z gniazda domowego 0-100% 2.5h.
Polecam policzenie silników ale tylko jeśli jest dobrze że sobą zestrojone. Nie każda hybryda plugin jest dobra
Elektryki 🤮🤮🤮🤮🤮
Jak golf to tylko 2 😏
Ten golf i tak nie ma podjazdu do golfa mk4
Ktos może wie czy ten Golf ma jak np. Prius czy C-HR, że tych hybryd nie trzeba ładować nigdy z gniazdka bo one tak są porobione że ten akumulator efektywnie sam się ładuje do 100%?
Super
Nie ufam małym silnikom a niestety wszystko idzie w tym kierunku :/
Dużo technologii to ma się co zepsuć. Nie ma to jak piąteczka w 1.9 tdi zacipowana na 140 koni.
Ja bym dźwięku kosiarki z silnika samochodowe bym nie wytrzymam 100%
W tym odcinku jak dla mnie Mercedes był najlepszy potem Hyundai potem ten Golf a Honda najbrzydsza. Poprzedniczka jest duuużo ładniejsza
Hehe ja mam GTE 2021 i jestem zadowolony 😉👍
5:11 jeszcze jedt Golf R
✋👍
Piękny golf i pozdrawiam