Elektryczny ID. Buzz – Volkswagen nie miał wyjścia
Premiera najnowszego elektrycznego Volkswagena ID.Buzz, to bardzo ważne wydarzenie dla całej marki. Auto przenosi bowiem w przyszłość geny legendarnego modelu Mikrobus klasy Deluxe, który potoczne znany jest jako Bulli. Poleciałem do Hamburga, aby przeprowadzić dla was pierwszy test produkcyjnego Volkswagena ID.Buzz. Zapraszam na premierowe wideo z testu.
Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/
Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)
#AutoCentrum #Volskwagen #ID.buzz #premiera #elektryczny
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Fajny materiał ale auto ma jechać mam suwa 190 km na baku robię 800 km bak 60 l . Auto służy do jazdy a nie do bawienia się
Nie nazywał on się przypadkiem, potocznie "ogórek"?
Ciekay ciekay
Dla czego jest jak Renault Espase 2.
W Holandii
Poczekajmy na wersję wodorowo-elektryczną, z ogniwami paliwowymi i będzie git. Wymiana akumulatorów co jakiś czas mnie przeraża.
Projekt auta wewnątrz i na zewnątrz pierwsza klasa! Natomiast funkcjonalnie mu brakuje. Jak dla mnie takie auto jest na długie trasy i zasięg 400km to nieporozumienie. W środku, jak Pan Mateusz słusznie zaznaczył, funkcjonalność też nie powala. Aż się prosi m.in. o obracane przednie fotele, centralny stół, podłokietniki, rolety tylnych bocznych szyb i nawiewy dla drugiego rzędu.
Ten samochod nie ma nic wspolnego z wersja T, 🙄
Gdyby miał długość T6, bo w wersji z 3 rzędami siedzeń będzie ciasno a bagażnika nie będzie w ogóle, duże baterie na 600-700 km(realne), a w busie jest na nie miejsce, to miało by to sens a tak będzie gówno jak zawsze 😁
Jest przesuper. Tylko jeszcze cena .
Max prędkość 145, zasięg 400 km i ładowność 600 kg…buchaaaa , dla kogo to coś jest zrobione? Chyba dla eco pojebanych lanserów.
Po Szczecinie jezdz już. Ciekawy
reklama tego auta jest związana ze star wars obi-wan kenobi. oczywiście reklamują ten film. pozdrawiam 🙂
Alez to paskudne
Czy już jest volkswagen id buzz
Czy będzie on 8 osobowy?
Szkoda że VW nie pozostał przy okrągłych reflektorach 🙁 … wyglądałby lepiej …
I taki samochód istnieje? Świetny!
Z wyglądu bardzo fajne auto, nawiązuje do konceptu. Ale…. w VW T1, T2 i T3 siedziało się tak blisko przedniej szyby, że strefa zgniotu zaczynała się praktycznie na kolanach kierowcy. Rozumiem, że wtedy był silnik z tyłu, ale… no nie jest to to samo, to po prostu T7 bez przedniej maski i musieli poszerzyć deskę rozdzielczą. Zachowali napęd na tył z pierwowzoru, super. Jeszcze jedna kwestia mnie boli. Strzelam, że raczej będzie rzadko spotykany na drogach, ale… 5 osobowy bus? To trochę bez sensu chyba moim zdaniem. A skoro do multivana T7 wraca silnik TDI to może i tu też dołożą spalinówki 🙂
Wygląda fajnie, szkoda że EV
Podoba mi się ten nowy bulik
Concept z 2017 jest rozwinięciem conceptu Microbus z 2001, także Volkswagenowi wdrożenie do produkcji zajęło 21 lat 😉
predzej transporter a nie bully hahaha
Super odcinek pozdrawiam
Ciekawa prezentacja, no i fajne auto, szkoda, że nie będzie wersji spalinowej
Jaki "Bulli" ??? To chyba po niemiecku, po Polsku to OGÓREK