Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
9 thoughts on “ELEKTRYCZNY BUS .GÓWNO NIE SAMOCHÓD”
Posiadam tego fiata w firmie kurierskiej. To była moja najlepsza inwestycja!
Mam dziwne wrażenie że narzekanie na zasięg w zimie wynika z nonszalanckiego bezrefleksyjnego podejścia do ustawień ogrzewania wnętrza. Po prostu większość nie zdaje sobie sprawę jak bardzo wpływa to na zasięg przez co nawet nie próbują testować niższych temperatur klimatyzacji. Skoro w moim dieslu miałem ustawione 22 to tu też ma być tyle i ch… Ot takie myślenie a potem narzekanie… Sam mam elektryka i przekonałem się ze mi spokojnie wystarcza 18stopni
mamy w firmie 2 dostawczaki- nissana ev i toyotę proace ev .w nissanie zimą ciężko wyciągnąć 200 km zasięgu toyota trochę lepiej, oczywiście przy włączonym ogrzewaniu auta, siedzeń i kierownicy.
Posiadam tego fiata w firmie kurierskiej. To była moja najlepsza inwestycja!
Przecież są większe baterie 🥳 kiedyś kupię ale z większą baterią ✌️
Mam dziwne wrażenie że narzekanie na zasięg w zimie wynika z nonszalanckiego bezrefleksyjnego podejścia do ustawień ogrzewania wnętrza. Po prostu większość nie zdaje sobie sprawę jak bardzo wpływa to na zasięg przez co nawet nie próbują testować niższych temperatur klimatyzacji. Skoro w moim dieslu miałem ustawione 22 to tu też ma być tyle i ch… Ot takie myślenie a potem narzekanie… Sam mam elektryka i przekonałem się ze mi spokojnie wystarcza 18stopni
Citroen e-Jumpy odebrałem w zeszłym tygodniu bateria 75kWh realnie 280-300km zasięgu
mamy w firmie 2 dostawczaki- nissana ev i toyotę proace ev .w nissanie zimą ciężko wyciągnąć 200 km zasięgu toyota trochę lepiej, oczywiście przy włączonym ogrzewaniu auta, siedzeń i kierownicy.
Tytuł dokładnie określa jakie to auto 🙂
Słabiutko z zasięgiem , żaden normalny pracodawca nie zdecyduje się żeby pracownik 100km dziennie jeździł ja nie znam takiej branży
To słabiutko 😭. Jakby te ducato było e – niro to inna sprawa.
Co następne testujesz?