Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

ELEKTRYCZNE CVT, LEXUS RX400H NAPĘD HYBRYDOWY, PROSEKTORIUM PROFESORA.



Siema
Dzisiaj przestawiam Wam naprawdę wyjątkowo przemyślane rozwiązanie i nie tylko chodzi o samą hybrydę a o sposób działania przekładni CVT. Niedługo w prosektorium diravi oraz napęd z elektrycznego focusa.
Pozdro!

PROSEKTORIUM INNE ODCINKI:

Facebook:
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Wsparcie kanału.
90 1910 1048 2123 4990 4252 0001
albo
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

37 thoughts on “ELEKTRYCZNE CVT, LEXUS RX400H NAPĘD HYBRYDOWY, PROSEKTORIUM PROFESORA.

  1. Profesorze obawiam się że to "CVT" działa nieco inaczej niż omawiasz. Normalna przekładnia jeśli pominiemy straty zachowuje przekazywaną moc i np. zwiększa moment kosztem spadku obrotów. Tu mamy przekładnie obiegową, która pracuje podobnie jak mechanizm różnicowy i dzieli moc. Moment generowany przez silnik spalinowy jest identyczny jak ten przekazany na koła zębate i dyfer. Jeżeli obroty są niższe to nadwyżka mocy idzie do generatora. W takiej sytuacji to nie falownik szybko obraca wirnikiem z magnesami. On je hamuje odbierając energię. Co z nią może zrobić? Albo ładuje akumulatory a jak jest jej za dużo to kieruje na ten silnik po drugiej stronie. I wtedy 100% mocy silnika spalinowego idzie na koła ale cześć przekazuje przekładnia mechaniczna a cześć jest zamieniana na prąd i potem znów na energię mechaniczną. Przekładnia planetarna pracuje tu jako dzielnik mocy. Gdyby nie ten duży silnik po drugiej stronie całość nie miałaby sensu bo straty mocy przy takim elektronicznym regulowaniu obrotów byłyby potworne.

  2. 15:43 – na neutralu hybryda nie może generować prądu. W pozycji N silnik spalinowy jest rozłączany i nie kręci generatorami. Prąd generowany może być z silnika w czasie jazdy w trybie D (lub podczas gdy stoimy w miejscu ale mamy "D") lub na "P".

  3. Tak się zastanawiam, czy podczas jazdy z prędkością autostradową traci się energię mechaniczną na przetwarzanie jej na prąd aby zasilić silnik sterujący tworzący przełożenie, o którym mówisz?

  4. Jeśli wirnik ma magnes stały nie jest to silnik trójfazowy ale silnik BLDC na prąd stały z komutatorem elektronicznym. Skrzynia biegów CVT to skrzynia o zmiennym przełożeniu z paskiem , gdzie tu pasek i zmienne koła stożkowe ? Jest to skrzynia tzw E-CVT ale nie ma to nic wspólnego z CVT!!

  5. A moze ktos bedzie wiedzial bo to to samo co toyota . W mojej auris 140 tys przebiwgu na zimnym silniku na recznym i P jak wlaczy sie silnik to jest szarpniecie jakby chciala jechac . Przy odpuszczeniu recznego i zmianie na D slychac stukniecie . problem jest z tym podjezdzaniem na postoju jak wlacza sie silnik wydaje mi sie , ze blokada sie wtedy napina . Ale co moze byc z tym podjezdzaniem?!?! Pozdrawiam

  6. Witam . Mam prosbe . Szukam priusa i nie jestem prwien bo nie moge dojsc konca czy 3 genetarcja czyli od 2009 ma juz ta przekladnie eCVT czyli prezentowana w filmie czy wystepowaly jednak CVT . Bede wdzieczny za pomoc

  7. Myślę, że koncepcyjnie o wiele łatwiej zrozumieć tradycyjne CVT ze zmiennymi efektywnymi średnicami kół, pomiędzy którymi pracuje łańcuch. Natomiast w przypadku e-CVT i zastosowania układu planetarnego nie jest to już chyba aż takie intuicyjne… 'Modulacja' prędkości kół w pojeździe w przypadku e-CVT jest całkiem nieźle pokazana na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=MsvVD0FaF28 (wariant dla niecierpliwych: https://youtu.be/MsvVD0FaF28?t=295).

  8. Profesorze nie cvt a e-cvt… Jestem w stanie znieść jak laicy w komentarzach wypisują bzdury ze Lexus czy Toyota stosuje w hybrydach skrzynie cvt. Ale profesorowi to nie wypada, nie cvt a E-CVT… a to różnica i to bardzo duża. A potem powołują się na Chrisa, przecież tak mówił. NIE I JESZCZE RAZ NIE CVT TYLKO E-CVT

  9. no z tymi 12v aku to się nie zgodze że tyle wytrzymują. raczej często padają, przynajmniej tak jest w hybrydowych ravkach i chr. aku jest malutkie i potrafi robić psikusy. zaleca się wymianę co 5 lat.

  10. Cześć profesorze.Przeczytałem instrukcje obsługi toyoty prius.Nie znalazłem tam żadnej wzmianki na temat wymiany oleju w skrzyni e -cvt.Stąd moje pytanie skoro olej jak sam powiedziałeś ma marginalne zadanie muszę go wymieniać??Pozdrawiam.

  11. Idea hybrydy to auto na miasto okej zgadza się ale to czemu w takim razie hybryda w aucie ktore rozmiarami raczej nie kojarzy się z miastem…

  12. Pytanie jako użytkownik RX400h. Rozumiem, że tutaj nie ma sprzęgła hydrokinetycznego (konwertera). Mam dziwne objawy u siebie, otóż jadąc małymi prędkościami po załączeniu silnika spalinowego, auto ma dziwne wibracje. Zwiększają się one w trakcie ruszania pod górę lub na skręconych kołach ruszając pod górę. Do tego stopnia że trzęsie cała karoseria.
    Wszystko mija powyżej 60km/h. Żadnych objawów itd. Powyższe jest nieregularne. Raz występuje, raz nie. Kolega ma analogiczny model i specjalnie przejechałem się jego autem, u niego powyższa usterka nie występuje.
    Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na powyższe objawy, a użytkownicy w USA również posiadają takowe. Lexus umywa ręce i również nie mają pojęcia, co się dzieje. Padają jakieś diagnozy typu usterka głównego łożyska lub coś w tym rodzaju. Gdyby był tutaj konwerter to temat byłby zamknięty. Jednak jako, że go nie ma, zaczynają się schody. Auto miało akcję serwisową związana z wymianą inwertera.
    Może ktoś jest w stanie nakreślić, co może się dziać lub jaka to może być usterka. Z gory dzieki za info.

  13. Pewnie w tym 1000 komentarzy to gdzieś jest ale po jakim przebiegu powinno się wymieniać „płyn”/olej w takiej przekładni e-cvt? Czy jak w standardowej skrzyni co około 50k? Czy są jakieś inne wytyczne? Pzdr.

  14. Chris jestem posiadaczem priusa i interesuje mnie dlaczego klękła ta skrzynia?Pytam żeby nie zrobić podobnego błędu.Pozdrawiam i dzięki za ciekawe filmy.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!