Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Czy wymieniać tablice po zakupie auta? Jednak zmieniłem zdanie po tej akcji!



Kupujesz auto?
Sprawdź historię VIN: https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=motodoradca&b=596ea163&voucher=motodoradca
Z tego linku otrzymasz 10% rabatu!

Zapisz się na szkolenie do Akademii Moto Doradcy :
– WWW : https://motodoradca.tv/szkolenia/

Zajrzyj do mnie na sociale :
– INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram
– FACEBOOK : http://motodoradca.tv/facebook

Subskrybuj kanał :
– MOTO DORADCA : http://motodoradca.tv/subskrybuj

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, lub poprzez stronę : https://motodoradca.tv/zakupauta/

Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

46 thoughts on “Czy wymieniać tablice po zakupie auta? Jednak zmieniłem zdanie po tej akcji!

  1. Chciałem zostawić bo było 407cc i łatwo to zapamiętać oraz kojarzy się z peugeotem, ale niestety tablice były starego typu i musiałem zmienić.

  2. Niedawno kupiłam auto i zmieniłam tablice. Jeździłam po mieście w którym mieszkam, jestem zameldowana i płacę podatki zarówno z blachami z swojego poprzedniego miejsca zamieszkania jak i z obecnego. I jest różnica w tym jak się jest traktowanym na drodze ze względu na blachy.
    Podoba mi się pomysł z przypisanymi tablicami do osoby. Moje poprzednie tablice zawierały 4 kolejne cyfry, jedna po drugiej. Fajne to było 🙂

  3. Ja zawsze zmieniam tablice – na każde tankowanie inna 😅
    A tak serio, jestem lokalnym patriotą, nadal, jednak. Także muszę mieć swoje tablice na nowym aucie!

  4. @Moto Doradca  a co w sytuacji gdy chcę zarejestrować samochód i mniec blachy nie z tego powiatu/miasta gdzie od niedawna jestem zameldowany ale swoje rodzime? Np. mam meldunek w Poznaniu ale chcę jeździć na blachach z Gorzowa lub Szczecina bo to moje miasto?

  5. Oczywiście, że bym zmienił na swoje regionalne. Reszta wypowiedzi będzie mocno utopijna: powinien wejść przepis, że w swoim powiecie byłoby lżej traktowane przekroczenie prędkości, np z większą tolerancją o 10 km/h. Osoba jeżdżąca 'wokół komina' prawdopodobnie zna daną trasę, a te 10 km/h szybciej nie wiele zmienia jeśli chodzi o bezpieczeństwo podróży, za to o czas przejazdu i obecnie istniejący taryfikator nie raz sporo.

  6. Ja wymienilem tablice i jechalem 300km aby przerejestrowac, po rozmowie z agentka u ezpieczeniowa ktora miala sytuacje z klientem , tak jak ja z obcego miasta/wojewodzctwa – z rejestracja bujala sie ponad 2 miesiace bo w urzedzie zawsze cos brakowalo lub nie pasowalo, pojechalem do siebie 15 minut i nowe blachy na aucie, a urzedniczka stwierdzila ze lepiej ze chce nowe numery bo ze starymi nie zawsze sie da i czasem duzo czasu sie traci przy tym.

  7. Przeprowadziłem się parę km do nowego domu, ale powiat mi się zmienił. Chciałem zostawić stare, kalifornijskie numery, wszak miałem je przeszło 15lat. Jednakże w powiecie stwierdzili, że jakieś hologramy są słabe (nie sądzę) i wcisnęli mi tablice kentaki, pobrali stówkę i stwierdzili, że i tak trzeba zmieniać, bo jak później ludzie się dowiedzą skąd auto jest? Głupi argument. Widziałem ostatnio mustanga z rejestracją imienną cośtam 21CM. No i jak to się kojarzy? Wiele osób ma K 21+CM i będzie się czuło w takim aucie jakoś tak… krótko 😀

  8. W czerwcu kupiłem auto z Warszawy i zmieniłem tablice, bo po prostu nie chciałem jeździć na warszawskich. A mój kolega to już nawet nie wyobraża sobie mieć tablic z sąsiedniego powiatu. Regionalny patriotyzm to prawdziwe zjawisko 🙂

  9. Witaj…
    Mieszkam w dużym mieście i kupiłem sobie samochód z małego powiatu pod miastem.
    Biorąc pod uwagę, że auto młode nie jest uznałem że nie ma sensu inwestować w nowe tablice. teraz jednak bym inaczej postąpił, bo w mieście utarł się stereotyp że z tego powiatu wywodzą się najgorsi kierowcy. Czasem odczuwam to gdy próbuję się włączyć do ruchu.
    Pozdrawiam 🙂

  10. Czy ja wiem czy aż tak bardzo zmieszały się te wszystkie tablice i wyróżnik regionów nie występuje. W Dużych miastach na pewno jest to mniej widoczne. ES, ESK, ELC, WZY – to główne tablice jakie widuje się w mojej okolicy. Pojawiają się oczywiście EL czy "warszawskie" blachy. Tablice z dalszych zakątków Polski trafiają się bardzo rzadko. W mieście może to i bez znaczenia ale na wiosce, gdzie mieszkam od razu auto na bardzo nie tutejszych blachach rzuca się w oczy i zwiększa czujność. Różne szemrane typy się kręcą. Sam osobiście bym zmieniał tablice na lokalne.

  11. Cześć panie Waldek. Ja zakupiłem w tym roku 2 auta i nie miałem zamiaru płacić za "nic" dodatkowych pieniędzy. Tablice to tablice. Wolę na inne rzeczy przeznaczyć te pieniążki szczególnie w tych czasach. Pozdrawiam

  12. Dokładnie, ja sprzedałem kiedyś samochód. A ktoś jeździł na nie zmienionych blachach. Przysyłali mi potem pisma z wezwaniami do zapłaty za jakieś parkingi z miast e których nigdy nie byłem. A nawet to auto spowodowało kolizję i odjechało a po blachach mnie męczyli

  13. Jakim to trzeba być frajerem żeby niszczyć auto. Tylko mega frajer robi takie rzeczy, bo jeśli masz coś do kogoś to idź do niego a nie niszcz auta. Śmiać mi się chce z takich życiowych nieudaczników. Że tego matka nie utopiła w szambie zaraz po porodzie.

  14. Moje zdanie jest proste
    Stać mnie na samochód za ileś tam tyś zł .
    To i stać na nowe tablice

    A widzę auta za kilkadziesiąt tyś zł w których właściciel zostawia tablice bo szkoda mu tej stówki 😜😜😜

  15. Ja słyszałem historię, że jak ktoś miał blachy z innej miejscowości, to na osiedlu go nie uznawali za swojego i były akcje z rysowaniem lub oponami.

  16. W Anglii tablicę są przypisane do auta
    I to bardzo dobrze
    Kupujący auto ma za zadanie ubezpieczyć i opłacić podatek drogowy.
    Sprzedajacy wpisuje dane kupującego do dowodu rejestracyjnego i wysyła to dvla (wydział komunikacja) I to wszystko
    Żadne stanie w kolejne i dodatkowych opłat i podatku od zakupu pojazdu.
    Tak powinno być w Polsce

Dodaj komentarz

Zadzwoń!