Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Czy producenci dopuszczają wymianę oleju w automatycznej skrzyni biegów? Omawiamy procedury serwisow



Zgodnie z zapowiedzią ruszamy z cyklem szkoleń dotyczącym dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów. W pierwszym odcinku z tej serii, pochylimy się nad zagadnieniem czy w ogóle wymieniać olej. Dodatkowo sprawdzimy jakie są procedury serwisowe, oraz co o wymianie oleju mówią sami producenci skrzyń biegów. Jeśli materiał wam się spodobał, pamiętajcie o łapce w górze, oraz dzwoneczku, aby nic Was nie ominęło.
Miłego oglądania 😉😊

AUTOmatyczni ➡️ https://www.facebook.com/AUTOmatyczni
MVS➡️ https://www.facebook.com/MVS.regeneracja.konwerterow
Automatyczne skrzynie biegów ➡️ https://www.facebook.com/gronek.maciej

📷 Instagram:
https://www.instagram.com/automatyczni/

👉 Więcej informacji o nas znajdziecie
Automatyczne skrzynie biegów: http://www.asb-grudziadz.pl
Regeneracja konwerterów: https://www.mvs.auto.pl/

📧 W razie pytań zapraszamy do kontaktu
Automatyczne skrzynie biegów: skrzynie@automatyczni.com
Regeneracja konwerterów: konwertery@automatyczni.com

☎️ Masz pytania? Zadzwoń
Regeneracja konwerterów: 502 300 194
Automatyczne skrzynie biegów: 513 086 104

#AUTOmatyczni #Automatyczneskrzynielisiekąty #MVS

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

22 thoughts on “Czy producenci dopuszczają wymianę oleju w automatycznej skrzyni biegów? Omawiamy procedury serwisow

  1. Najpierw się przywitam i podziękuje,że powstał taki kanał o ASB. Robicie super robotę🫡🫡🫡
    A teraz moje pytania.Posiadam od 16 miesięcy takie wozidło jak w Renault Koleos 1 lift 2012 rok silnik 2.0 dci 150KM/320NM po chipie profesjonalnym na hamowni VTECH Stage 1(od 15 miesięcy wrzesień 2021) 192KM/398Nm.
    Skrzynia automatyczna
    JATCO JF613Ezaraz po zakupie w sierpniu 2021 wymieniłem olej statycznie 3 krotnie raz po raz przy przebiegu 91500km.
    Obecnie 102500km. Pierwszy właściciel nie wymieniał bo serwis ASO Renault tego nie robił(wiadomo według nich nie ruszać).

    Pytania:
    1.Co ile wymieniać w niej olej i czy dynamicznie się da czy tylko statycznie tak jak ja zrobili 3 krotnie czy tylko raz ale częściej. 2.Jaki moment obrotowy ta skrzynia wytrzyma? Czy te 400 Nm jest dla niej bezpieczne?
    3. W Lagunach III 3.0 dci 235KM/450 Nm też siedzi ta skrzynia przecież gdzie po chipie Stage 1 uzyskuje się wartości 286KM/540Nm.
    3. Czy to prawda,że ta skrzynia uczy się naszej jazdy?
    4. Czy po wymianie oleju czy to statycznie czy dynamicznie robi się w skrzyni adaptację? Czy nie trzeba?
    5.Wiem,że ta skrzynia jest pancerna ale czasami długo myśli na światłach.
    Co jest powodem tego przytulenia? Jak to zniwelować?
    6.Czy jest do tej skrzyni aktualizacja oprogramowania.
    7. Czy w tej skrzyni można zamontować dodatkowy wymiennik,który montuje się zamiast chłodniczki i służy do dynamicznej wymiany oleju. Może do tej skrzyni również taki adapter jest dostępny?
    Z którego roku ostatnia?Może zrobicie też odcinek o tej ASB JATCO JF613E trochę tego u nad jeździ. Tylko musicie wymienić wszystkie pojazdy z tym automatem bo nie wszyscy wiedzą ,że mają w swoim aucie taką skrzynie.
    Z góry dziękuje za odpowiedzi i wszystkiego dobrego dla całego zespołu.

  2. Pytanie : serwis opla ( insignia 2016 cdti 170 koni) stwierdzil ze zanim zabierze sie za wymiane to musi zrobic test koszt 700 zl a calkowita wymiana 2000 zl plus testowe 700 zl czyli 2700 zl. O co chodzi z tym testem ? Auto ma przejechane 84 tys skoro che wymienic olej dynamicznie to po co kosztowne testy i co to sa za testy ?

  3. Dziękuję za ten film. Jestem zwykłym użytkownikiem Insigni z AT Aisina i dowiedziałem się tu mnóstwo ważnych rzeczy. Uważam, że do sukcesu naprawy potrzebny jest mechanik profesjonalista, ale i klient też powinien mieć podstawową wiedzę, żeby nie pi3rdolić głupot i nie żądać cudów. Co do klienta to trudno tego wymagać. Ale przynajmniej wiem o co chodzi z tym moim automatem i nie zrobię z siebie zjeba przy wizycie w warsztacie. W końcy "at the end of the day" chodzi o kase :). Szacun za angielski. Bez znajomości angielskiego, nawet "zawężonego" do mechaniki (chociaż widzę, że się i tak dogadasz w zwyklej sytuacji) nie było by możliwe rozpracowanie tych tematów. Generalnie to jak mi się cos z skrzynią zacznie pierdolić to wiem gdzie sie zgłosić.

  4. więc na pół roku wynajmuję auto które jest mi nie zbędne do codziennego użytku a przegrany ponosi po zakończonej sprawie wszystkie opłaty łacznie te które musiał bym ponieść przez ich widzi mi się

  5. No ok wszystko fajnie . zadam ci pytanie . Ford mondeo 1.8 benzyna skrzynia manual, kupiłem jak miał 6 lat sprzedałem jak miał 19 lat . przebieg 560 tysiecy , nigdy oleju nie wymieniałem . 2 mam bmw e39 automat 2.8 benzyna dokumenty mam serwisowe z niemiec i nic tam nie ma o wymianie ja też nie wymieniałem . auto ma 487 tysi i skrzynia działa . jak dla mnie bardziej chodzi o jakość materiału z którego jest skrzynia zrobiona . bo jeżeli w oleju są opiłki to znaczy ze cos jest nie tak z materiałami albo oleje gowniane .

  6. Mądrego dobrze posłuchać, rozniosłeś w pył wszelkie mity.
    Co do profesora Chrisa to nie najlepszy przykład, albowiem w nielicznych przypadkach ale jednak okazał się partaczem.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!