Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Audi e-tron – najlepsze elektryczne Audi

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Zobaczcie, jakie rozwi膮zanie dla geek贸w wymy艣li艂em 馃檪 Zapraszamy na test Audi e-tron.

Zobacz tak偶e:

– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/audi-e-tron-408-km-przyspieszenie-0-100-km-h/

– Pomiar zu偶ycia energii: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/audi-e-tron-408-km-pomiar-zuzycia-energii/

– Wszystko o modelu Audi e-tron: https://www.autocentrum.pl/audi/e-tron/silnik-elektryczny-95kwh-408km-od-2019/

Chcesz wiedzie膰 wi臋cej?
– Nasz kana艂 (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/

Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochod贸w nowych)

#AutoCentrum #Audi #etron

Mechanik do Hybrydy Serwis samochod贸w elektrycznych 艣wiadczony przez certyfikowany personel przy u偶yciu specjalistycznych maszyn. Um贸w si臋 na wizyt臋 w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzi膰 sw贸j pojazd. Naprawa Samochod贸w na Akumulator – Serwis Samochod贸w Elektrycznych, Naprawa Samochod贸w Elektrycznych, Opinia Samochod贸w Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochod贸w na Akumulator – Serwis Samochod贸w Elektrycznych, Naprawa Samochod贸w Elektrycznych, Opinia Samochod贸w Elektrycznych, Serwis Samochod贸w Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapi臋ciowych akumulator贸w hybrydowych oraz naprawy pojazd贸w elektrycznych. Jeste艣my firm膮 zlokalizowan膮 w Warszawie, kt贸ra specjalizuje si臋 w obs艂udze i naprawie samochod贸w hybrydowych i ci臋偶arowych. Jeste艣my firm膮 specjalizuj膮c膮 si臋 w konserwacji i naprawie pojazd贸w hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w kt贸rych mamy du偶e do艣wiadczenie i wiedz臋. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, kt贸ry przyje偶d偶a bezpo艣rednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, kt贸ry znajduje si臋 w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Bia艂o艂臋ki. Mechanik w 艢r贸dmie艣ciu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-P贸艂noc.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie mo偶liwo艣膰 wynajmu pojazd贸w hybrydowych i elektrycznych poprzez nasz膮 dzia艂alno艣膰. W tym czasie przeprowadzili艣my z powodzeniem setki napraw pojazd贸w wyprodukowanych przez Tesl臋, BMW, AUDI, TOYOT臉, VW. Jeste艣my ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochod贸w hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy r贸wnie偶 naprawy instalacji wysokiego napi臋cia, takie jak obni偶enie rezystancji izolacji, naprawa akumulator贸w, naprawa silnik贸w elektrycznych (obni偶enie rezystancji izolacji, naprawa akumulator贸w, naprawa silnik贸w elektrycznych). Opracowywanie program贸w komputerowych do pojazd贸w elektrycznych. Samochody elektryczne s膮 znacznie dro偶sze w naprawie ni偶 samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochod贸w elektrycznych przeprowadzonego przez nasz膮 firm臋, kt贸ra wywodzi si臋 z bran偶y napraw samochodowych i koncentruje si臋 na serwisowaniu samochod贸w elektrycznych. Koszt szk贸d waha艂 si臋 od 艣rednio 1500 z艂 do 12 000 z艂 o 10%. wi臋cej ni偶 w przypadku aut benzynowych i nawet o pi臋膰dziesi膮t procent wi臋cej ni偶 hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla system贸w informacyjno-rozrywkowych i 艂adowania, a tak偶e dostosowywanie system贸w 艂adowania USA-UE. Opr贸cz serwisowania pojazd贸w hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocze艣niejsz膮 elektronik臋 z r贸偶nych bran偶. Nasze naprawy s膮 wykonywane na poziomie poszczeg贸lnych podzespo艂贸w, co skutkuje cen膮 stanowi膮c膮 u艂amek tego, ile kosztowa艂aby naprawa ca艂ego modu艂u. Aby dobrze wykona膰 napraw臋, niezb臋dne jest wyposa偶enie naszego warsztatu w specjalistyczny sprz臋t zar贸wno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie s膮 w stanie sprosta膰 wysoko wykwalifikowanemu personelowi, kt贸rym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprz臋t obs艂uguj膮 samochody elektryczne. Um贸w si臋 na przegl膮d samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to mo偶liwe. Naprawa pojazd贸w akumulatorowych – Serwis Samochod贸w Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazd贸w akumulatorowych – Serwis Samochod贸w Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulator贸w samochod贸w elektrycznych. Warszawska firma specjalizuj膮ca si臋 w naprawach pojazd贸w hybrydowych i ci臋偶arowych. Nasz warsztat specjalizuje si臋 w naprawie samochod贸w hybrydowych i elektrycznych. Jeste艣my biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochod贸w Technik 艢r贸dmie艣cia, mi艂y i pomocny Bielany. Mechanika Praga-P贸noc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawili艣my setki samochod贸w Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy si臋 w diagnostyce i programowaniu komputer贸w Hybrydowych i Elektrycznych Samochod贸w. Nasza organizacja zajmuje si臋 napraw膮 uk艂ad贸w wysokiego napi臋cia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obni偶enie rezystancji izolacji, naprawa akumulator贸w, naprawa silnik贸w elektrycznych). Rozw贸j oprogramowania pojazd贸w elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez nasz膮 organizacj臋 skupiaj膮c膮 si臋 na naprawach samochod贸w, samochody elektryczne s膮 dro偶sze w naprawie ni偶 samochody standardowe. Koszty szk贸d wynios艂y od 1500 z艂 do 12 000 z艂, o 10% wi臋cej ni偶 samochody z silnikiem benzynowym io 50% wi臋cej ni偶 hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie system贸w informacyjno-rozrywkowych i 艂adowania w USA i UE. Zajmujemy si臋 r贸wnie偶 najnowocze艣niejsz膮 elektronik膮 wielu firm. Naprawy poszczeg贸lnych podzespo艂贸w stanowi膮 u艂amek koszt贸w naprawy ca艂ego modu艂u. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprz臋tu naprawczego i pomiarowego. Nasz do艣wiadczony personel poradzi sobie z ka偶dym problemem.

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

31 thoughts on “Audi e-tron – najlepsze elektryczne Audi

  1. Wydawa膰 by si臋 mog艂o, 偶e jako "tester" tudzie偶 nieobiektywny przedstawiciel dla AutoCentrum, opinia powinna by膰 obiektywna a tu widzimy, jak Pan Zachar tylko czeka aby czego艣 si臋 dopatrze膰 i wy艣mia膰 ( tu listwa tu lusterko tu uchwyt tu co艣 tam ). Ogl膮da艂em chyba kiedy艣 odcinek z Pa艅skim wykonaniem a wracaj膮c dzisiaj ponownie -szczerze? nie tego si臋 spodziewa艂em. No ale wida膰 偶e albo Pan nie lubi Audi albo si臋 Pan z nimi posprzecza艂 albo trzecia opcja celowe dzia艂anie. Pozdrawiam

  2. Tylko nikt nie m贸wi 偶e elektryczne auto ma baterie nie tak膮 jak w telefonie ! Tylko ogromna na ca艂ej p艂ycie pod艂ogowej ! Pomys艂 jak jest szkodliwe promieniowanie dla cz艂owieka! Tyle si臋 m贸wi 偶eby telefon na noc nie trzyma膰 przy g艂owie blisko bo jest promieniowanie pomy艣l jak wielkie jest w samochodzie elektrycznym o tym si臋 nie m贸wi膰 ! Wyprodukowanie 1 auta elektrycznego jest tak gro藕ne dla 艣rodowiska sama produkcja jak by艣 zrobi艂 350.000 km diesel-em! I kluczowa 3 sprawa ze elektryka po wypadku nikt nie naprawisz! le偶膮 na z艂omie i zalegaj膮. . zobacz kraje skandynawskie! I ostatnia rzecz nikt O tym nie m贸wi A jednak to prawda jak si臋 zacznie pali膰 elektryk elektryczne auto to ju偶 go nie ugasisz !!! Id藕 Pan w chuj jaka to ekologia to zmowa pa艅stw i kit jak globalne ocieplenie kiedy艣 na ziemiach polski by艂 lodowiec gdzie jest teraz ? Naturalne procesy geologiczne ziemi zachodz膮 przez miliony lat to zmowa na g贸rze tych zjebow ! Nie ma 偶adnego globalnego ocieplenia gdzie艣 jest teraz cieplej a gdzie艣 zimniej ! Jeba膰 elektryki. Kumpel ma mercedesa s klas臋 hybryde i stoi w gara偶u nie je藕dzi bo bateria nie dzia艂a nie da si臋 odpali膰 馃し馃槄馃槄馃槄馃槄

  3. Na drogach s膮 r贸偶ne sytuacje. Nigdy nie wiemy czy nie trzeba b臋dzie po wioskach objazd zrobi膰. Elektruczne auto to jednak jeden stres i niepewno艣膰. W maluchu ogrzewanie jakie艣 masz a tu lepiej nie w艂膮czaj. Dok膮d zmierza ten 艣wiat?

  4. Ahhhh… Z tymi lusterkami, niby wi臋cej przejedziesz, bo mniejsze opory powietrza, ale jednak mniej przejedziesz, bo kamera i ekran musz膮 by膰 zasilane pr膮dem z baterii. Te偶 nie s膮 zbyt wygodne.

  5. Najlepiej gdyby w Polsce w niedu偶ych odleglosciach byly punkty wymiany ogniw pojazdow np. w 3 standardowych pojemnosciach i rozmiarach. Wowczas wystarczyloby wymienic ogniwo co zajmuje chwile i dalej w droge. Inne podejscie i jaka korzysc.

  6. Gad偶ety elektroniczne nie maj膮 tutaj du偶ego wp艂ywu na zasi臋g bo zu偶ywaj膮 pewnie nie wi臋cej ni偶 1kWh/h. Du偶a masa w艂asna przede wszystkim plus opory toczenia opon i op贸r aerodynamiczny to 95% powod贸w wysokiej konsumpcji energii

  7. MAM TAKIE AUDI.E TRON.I JESTEM DUMNY MOJE TO 55. QUATTRO. JESTEM DUMNY ZY TEGO AUDI PO艢IADAM JESZCZE INNE AUTA.MARKI AUDI. JESTEM FANEM MARKI AUDI. NARAZIE SPRZEDAWA艁 NIE B臉D臉.BO TO MOJE PIERWSZE AUDI W MOIEJ PASI DO MARKI

  8. Je艣li nie potrafimy wymy艣li膰 nic nowego innowacyjnego, co艣 co naprawd臋 przyda si臋 , to zr贸bmy co kolwiek, tak w艂a艣nie pewnie powsta艂y te pseudo kamerki zast臋puj膮ce lusterka i ca艂a masa tych bzdet ma艂o potrzebnych typu elektryczna tylna klapa, asystenty parkowania, asystenty toru jazdy itd badziewie kt贸re i tak si臋 nie sprawdza i tak nie pomaga a daje z艂udne poczucie laikom, 偶e s膮 bezpieczni

  9. I pace na torze bez sensu takie wyr贸偶nienie si臋 rzecz膮 bez sensu czemu nie by艂o testu aventadora na ciasnym parkingu? Smart na nurburgringu? Vw polo z 1.0 na torze do driftu ? Czemu tak nie robi膮? Bo to bez sensu…

Dodaj komentarz

Zadzwo艅!