Audi e-tron – najlepsze elektryczne Audi
Zobaczcie, jakie rozwiązanie dla geeków wymyśliłem 🙂 Zapraszamy na test Audi e-tron.
Zobacz także:
– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/audi-e-tron-408-km-przyspieszenie-0-100-km-h/
– Pomiar zużycia energii: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/audi-e-tron-408-km-pomiar-zuzycia-energii/
– Wszystko o modelu Audi e-tron: https://www.autocentrum.pl/audi/e-tron/silnik-elektryczny-95kwh-408km-od-2019/
Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/
Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)
#AutoCentrum #Audi #etron
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Zobacz także:
– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/audi-e-tron-408-km-przyspieszenie-0-100-km-h/
– Pomiar zużycia energii: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/audi-e-tron-408-km-pomiar-zuzycia-energii/
Z tymi systemami odblokowywanymi za dopłatą to hakerzy będą mieli pełne kompy roboty 😉
szmelc na bateryjki i te wstrętne kamero lusterka
Wydawać by się mogło, że jako "tester" tudzież nieobiektywny przedstawiciel dla AutoCentrum, opinia powinna być obiektywna a tu widzimy, jak Pan Zachar tylko czeka aby czegoś się dopatrzeć i wyśmiać ( tu listwa tu lusterko tu uchwyt tu coś tam ). Oglądałem chyba kiedyś odcinek z Pańskim wykonaniem a wracając dzisiaj ponownie -szczerze? nie tego się spodziewałem. No ale widać że albo Pan nie lubi Audi albo się Pan z nimi posprzeczał albo trzecia opcja celowe działanie. Pozdrawiam
Tylko nikt nie mówi że elektryczne auto ma baterie nie taką jak w telefonie ! Tylko ogromna na całej płycie podłogowej ! Pomysł jak jest szkodliwe promieniowanie dla człowieka! Tyle się mówi żeby telefon na noc nie trzymać przy głowie blisko bo jest promieniowanie pomyśl jak wielkie jest w samochodzie elektrycznym o tym się nie mówić ! Wyprodukowanie 1 auta elektrycznego jest tak groźne dla środowiska sama produkcja jak byś zrobił 350.000 km diesel-em! I kluczowa 3 sprawa ze elektryka po wypadku nikt nie naprawisz! leżą na złomie i zalegają. . zobacz kraje skandynawskie! I ostatnia rzecz nikt O tym nie mówi A jednak to prawda jak się zacznie palić elektryk elektryczne auto to już go nie ugasisz !!! Idź Pan w chuj jaka to ekologia to zmowa państw i kit jak globalne ocieplenie kiedyś na ziemiach polski był lodowiec gdzie jest teraz ? Naturalne procesy geologiczne ziemi zachodzą przez miliony lat to zmowa na górze tych zjebow ! Nie ma żadnego globalnego ocieplenia gdzieś jest teraz cieplej a gdzieś zimniej ! Jebać elektryki. Kumpel ma mercedesa s klasę hybryde i stoi w garażu nie jeździ bo bateria nie działa nie da się odpalić 🤷😅😅😅😅
Do audi e-tron najbardziej przekonuje mnie opowieść o podróży Warszawa- Kraków : 90km/h bez klimy z wyłączonymi ekranami 😉
W dół pacz 😉
Oj Audi chyba gadżetami za test nie sypnęło… Gratisów nie było 🤣🤣
Na drogach są różne sytuacje. Nigdy nie wiemy czy nie trzeba będzie po wioskach objazd zrobić. Elektruczne auto to jednak jeden stres i niepewność. W maluchu ogrzewanie jakieś masz a tu lepiej nie włączaj. Dokąd zmierza ten świat?
Wio do przodu , wioo do tyłu to jest przyszłość…
Ahhhh… Z tymi lusterkami, niby więcej przejedziesz, bo mniejsze opory powietrza, ale jednak mniej przejedziesz, bo kamera i ekran muszą być zasilane prądem z baterii. Też nie są zbyt wygodne.
Zachar to jest jednak klasa!
ZOSTAŁEM. WŁAŚCIELEM. TAKIEGO AUDI E TRON JESTEM DUMNY ŻE KUPIŁEM. POŚIADAM JESZCZE AUDI A4.B9 ALLORD I AUDI A6 C8.
Zapodales dawkę humoru 👍👍 tego trzeba było nam, super !!! ( Obejrzyj sobie jpperformance) trzymaj sie !
Audi nie podoba mi się polityka sprzedania wyposażenie jakie ma marka teraz. Dobry przykład z światłami.
a jaki to zegarek masz?:)
Jadąc z pasażerami i jakimś tam bagażem to byś do Kielc nie dojechał…
Te lusterka są jak cyberpunk 2077 miało być nowatorsko a wyszło , ach szkoda murwa gadać szkoda strzępic … 🙂
Na pierwszy rzut oka wygląda jak Wieśwagen 🙂
Najlepiej gdyby w Polsce w niedużych odleglosciach byly punkty wymiany ogniw pojazdow np. w 3 standardowych pojemnosciach i rozmiarach. Wowczas wystarczyloby wymienic ogniwo co zajmuje chwile i dalej w droge. Inne podejscie i jaka korzysc.
Czy można robić szybkie ładowanie jedno po drugim ?
…gadka o lusterku..wypełniacz czasowy…bleeee
Gadżety elektroniczne nie mają tutaj dużego wpływu na zasięg bo zużywają pewnie nie więcej niż 1kWh/h. Duża masa własna przede wszystkim plus opory toczenia opon i opór aerodynamiczny to 95% powodów wysokiej konsumpcji energii
Kiedy przetestujesz, pokarzesz po swojemu Audi e-tron Sportback …… Zagranica Nas wyprzedza z testami na YouTube.
MAM TAKIE AUDI.E TRON.I JESTEM DUMNY MOJE TO 55. QUATTRO. JESTEM DUMNY ZY TEGO AUDI POŚIADAM JESZCZE INNE AUTA.MARKI AUDI. JESTEM FANEM MARKI AUDI. NARAZIE SPRZEDAWAŁ NIE BĘDĘ.BO TO MOJE PIERWSZE AUDI W MOIEJ PASI DO MARKI
Jeśli nie potrafimy wymyślić nic nowego innowacyjnego, coś co naprawdę przyda się , to zróbmy co kolwiek, tak właśnie pewnie powstały te pseudo kamerki zastępujące lusterka i cała masa tych bzdet mało potrzebnych typu elektryczna tylna klapa, asystenty parkowania, asystenty toru jazdy itd badziewie które i tak się nie sprawdza i tak nie pomaga a daje złudne poczucie laikom, że są bezpieczni
Najlepsze auto elektryczne ,ktore nigdy nie bedzie autem klimatycznym…
Tak, nie ma to jak opierać się dżinsami (nity na tylnych kieszeniach) o samochód za pół bańki… 🙂
7:56 "To jest Audi, więc musi być czuć piniądź na każdym kroku". Najlepszy tekst całego filmu. Prawie z fotela spadłem.
I pace na torze bez sensu takie wyróżnienie się rzeczą bez sensu czemu nie było testu aventadora na ciasnym parkingu? Smart na nurburgringu? Vw polo z 1.0 na torze do driftu ? Czemu tak nie robią? Bo to bez sensu…
Nie kupił bym go bo kupiłem Hyundai Santa -fe