Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

100 stopni w dwie minuty – serwis komputera



* Polecane AiO – https://bit.ly/2Z8sZtN
* Polecane Air – https://bit.ly/3hHe2W4

Dzisiaj w serwisowym odcinku, problem z komputerem, którego procesor rozgrzewa się do 100 stopni Celsjusza w dwie minuty.

www.vbtpc.pl – inne podejście do modernizacji komputerów.
* Jak zamówić u mnie komputer?

Jak zamówić u mnie komputer

* Jak zmodernizować u mnie komputer?

Modernizacja komputerów

* Forum VBT – kupię / sprzedam podzespoły, porady i inne:

Forum

Możesz zaglądnąć również:
* do warsztatu /poradnika komputerowego: https://goo.gl/RP9lvT
* testy / recenzje /opinie / unboxing: http://goo.gl/o2Bxx2

Zapraszam również do śledzenia mnie na:
* Instagramie: https://www.instagram.com/video_blog_tech/
* Twitterze: https://twitter.com/VideoBlogTech
* Facebooku: https://www.facebook.com/VideoBlogTech/
* Bloggerze: http://videoblogtech.blogspot.com/

#serwis #naprawa #pc

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

32 thoughts on “100 stopni w dwie minuty – serwis komputera

  1. na czyszczeniu komputerów z kurzu nie zarobicie pieniędzy bo naturalnego kurzu jest mało ale pył opadający z nieba nie jest kurzem to chemia trucizna wisi w powietrzu do pewnego czasu wtedy opada na ziemie zmienia się w pył podobny do kurzu dlatego pył pcha się do komputerów prywatnych zaprojektowanych dla serwerów w korporacjach i sprzedawanych użytkownikom prywatnym ale pomieszczenia w korporacjach są wentylowane bez przerwy bo mieszkania prywatne nie mają takiej wentylacji to robią komuniści i kapitaliści żeby ludzie chorowali ale komuniści i kapitaliści z wschodu przegrali bitwę o przyszłość europy dlatego następna szansa za tysiąc lat będzie dla komunistów i kapitalistów

  2. Szkoda ze ja tu nie trafiłem zanim kupiłem to AiO… drugie AiO po wymianie pierwszego na nowe miało takie same objawy, dziwne dźwięki z pompy i 100 stopni w chwile… w pewnym momencie pod koniec w Biosie miałem 75 stopni a przejściu do windowsa bez żadnych otwartych programów etc 100 stopni… urządzenie z racji drugiej takiej samej usterki mimo iz było nowe zgłoszone na reklamacje z tytułu rekojmi… teraz czekam jak do tego podejdzie pewien sklep z Częstochowy…

  3. Miałem identyczny problem z tym chłodzeniem, 100 stopni na procku i dźwięk ,,mielenia piasku" w moim MSI MAG CORE LIQUID 240R.
    Nie mogłem się powstrzymać i rozebrałem to chłodzenie, po czym okazało się, że płyn ma mleczny kolor i jest w nim pełno białych (twardych) cząsteczek , jedne mniejsze, inne większe, po odlaniu płynu do szklanki na dnie zgromadziło się całkiem sporo zabrudzeń, AIO było jeszcze zapchane, dmuchnąłem więc z całej siły po czym syf wystrzelił z końca drugiego przewodu.
    Pompa kręciła się jak należy, ale nie była w stanie przepychać tego co zalegało w całym AIO.
    Ps. Też nazywam się Łukasz 🤣
    Chyba to chłodzenie nas nie lubi😝

  4. A gdyby umieścic AiO zamiast na górze to z przodu obudowy tak aby pompa była na dole ale też aby blok był niżej niż góra radiatora. Chłodzenie powinno działać bo pęcherze pójdą w górę ale nadal będzie przepływ przez pompę.

  5. Ten model chłodzenia to kompletny szajs: MSI Mag CoreLiquid 240R. Na Allegro kosztuje 150 złotych, to ma prawo się popsuć. Gdzie w miarę porządna: SilentiumPC Navis 120 kosztuje 230 złotych, a na dwa wentylatory 340 złotych. W tym MSI spartolili cały układ przepływu chłodziwa, comogło spowodować zagotowanie się i stopienie łopatek pompki, a pod ciśnieniem się rozleciały. Słychac kawałki jak w układzie strzelają o chłodnice.

  6. Jak to jest z thermopadami. Mam gtx 770 i zastanawiam się czy jest jakaś standardowa grubosc thermopada czy muszę mierzyć szczelinomierzem lub suwmiarka ??

  7. Dołączam się do wszystkich piszących o problemach z tym aio ledwie pół roku a siada strasznie, 100c podczas grania w b4b… Zamówione h150i elite capellix i nie mogę się doczekać, pozdrawiam.

  8. Prawdopodobnie mam uszkodzony zasilacz przynajmniej tak wynika z moich obserwacji i doświadczenia. Czasami podczas grania w 4k komputer sam się wyłącza i nie chce włączyć i pomaga krótkie wyłączenie zasilacza przełącznikiem z tyłu czyli rozładowanie kondensatorów. Zasilacz to lc-power Platinum 1200W więc nie jest zbyt słaby do pc z r9 3950X i RTX 3080TI a wręcz jest jeszcze zapas mocy. Chciałem zapytać się pana jako doświadczonego serwisanta czy miał pan taki przypadek że przez nie do końca sprawny zasilacz komputer czasami wyłączał się pod obciążeniem ale przez większość czasu działał dobrze?

  9. Wszystko spoko, jakby AiO kosztowało 150-200 zł to pal licho. Jak za 300zł bez większego trudu można customa z używek złożyć, gdzie wymiana pompki lub dolanie płynu jest bezproblemowe… Kiedyś zestawy AiO zupełnie inaczej wyglądały, to były raczej customy (thermaltake tsunami, aquagate max, czy nawet ikoniczne Reseratory). Teraz wciskanie kitu z niewymiennymi częściami za 400-500 i więcej bo ma światełka LED. a chłodzi jak zwykłe wieżowe za 100-150zł to jakiś obłęd.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!