Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

10 najtańszych hybryd w polskich salonach – #157 TOP



Dziś zestawienie najtańszych samochodów hybrydowych w polskich salonach. Zapraszamy do oglądania!

#jazdyprobne #najtańsze #hybrydy

Playlista z muzyką z naszych filmów:

Subskrybuj kanał Jazdy Próbne!

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

24 thoughts on “10 najtańszych hybryd w polskich salonach – #157 TOP

  1. Pochwalcie się posiadacze hybryd ile płacicie za ubezpieczenie, dowiedzcie się też ile kosztuje wymiana tego akumulatorka do rekuperacji po kolizji to wyleczycie się z hybryd

  2. 150 kola i tani samochód chyba jak ktoś zarabia 30kola miesięcznie czyli 2 osoby na małe miasto, ja pierdole bez jaja tanie możne jest jak się porównuje do aut za 5 milionów to tanie

  3. jak mam pojechać na południe EU to raczej nie da rady taką bateryjka , te opinie chyba nie są za mocne dla tej klasy aut, zasilanie el aut powinno opierać się na zastosowaniach które czerpią lokomotywy el , ta technologia jest od lat, hyundai dawno temu przeskoczył toyotę, nr 3 totalna padaka hehe, nr 1 to chyba pomyłka

  4. Witam serdecznie, ale pan z tym filmem z nieba spadł, właśnie koniec roku i miałem kupić nowy samochód i myślałem o hybrydzie ,a tu takie piękne porównanie, dzięki za info i filmik

  5. Najszybciej oglądany przeze mnie odcinek- prawie cały na przewijaniu 😁
    Hybrydy to kpina z myślących ludzi. Ani to tańsze ani bardziej ekologiczne- w żadnym aspekcie począwszy od baterii skończywszy na smogu. Padaka dla debili.
    Jeśli już hybryda to plug-in. Co prawda nawet przy przebiegu 65-70k km rocznie to różnica się nie zwróci.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!