Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Elektryka #005: Naprawa generatorów prądotwórczych zakończona sukcesem.



UWAGA! 2022-03-01 Ruszam z projektem Kogeneracja
Zapraszam do grupy na FaceBook: https://www.facebook.com/groups/13197…
Numer konta w sprawie wsparcia projekt Kogeneracja: 92 1140 2004 0000 3702 8220 6575

Numer konta jeśli chcesz mnie wesprzeć ogólnie: 18 1140 2004 0000 3802 2857 4715
Numer konta w sprawie wsparcia do działu testów: 23 1140 2004 0000 3002 3850 2288

Zachęcam do wsparcia finansowego i przez Youtube!

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

20 thoughts on “Elektryka #005: Naprawa generatorów prądotwórczych zakończona sukcesem.

  1. No cóż napewno świetny fachowiec, doradziłbym może aby zrobić lub nabyć jakiś stolik bo przy tej pogodzie pozycja na kolanach na ziemi.
    Radzę tej pozycji unikać bo jeszcze trochę i trzeba będzie się za leczenie zabrać.
    Pozdrawiam Jerzy G.

  2. Przewody w generatorze są miedziane, czy aluminiowe?
    Mam złe doświadczenia i uraz do Kraft-dele po zakupie piły stołowej kilka lat temu. Niby miała ponad 1000W a nie chciała przeciąć panelu podłogowego. W sumie wykorzystałem od niej wyłącznik i przewód zasilający, reszta na złom poszła. Miała straszne bicie tarczy i aluminiową oś wirnika wykonaną tragicznie. Niestety nie ma małych dobrych pił stołowych. Więc po kilku dziadowskich wynalazkach zrobiłem stolik drewniany z blatem ze sklejki i do tego pilarka ręczna od dołu i po prostu działa.
    Film fajny, obejrzałem z ciekawością w całosci. Dzięki 🙂

  3. Mam generator NPEGG5200PL. Jeśli jest nieobciążony to pokazuje napięcie 240V a po obciążeniu spada poniżej 200V. Wcześniej generator samoczynnie podnosił obroty i utrzymywał napięcie w zależności od obciążenia. Reagował nawet na 1 żarówkę. Obecnie nie mogę go wyregulować, automatyka nie działa. Co może być przyczyną?

  4. Ja wczoraj odpaliłem mój agregat, ale nie do końca działa. Mam pytanie, co może być z nim nie tak, po odpaleniu na ssaniu cały czas gaśnie, dwie sekundy zakręci kaput, ale po dodaniu plaka do gaźnika a raczej do przepustnicy to śmiga. Nie chciałbym go nauczyć na jakieś dodatkowe wspomaganie bo ma śmigać bez mojej ingerencji. Szkoda że nie nagrałem filmiku jak jak wykręciłem świece i wlałem mu mieszankę, była by beka

  5. Jak za dużo oleju dasz do paliwa do dwusuwa to też go zatrzesz, bo cylinder jest smarowany paliwem i nadmiar oleju spowoduje zapieczenie się tego oleju i w efekcie zatarcie.

  6. Mam silnik disla z ukradzonym generatorem ,jacys specjalisci ukradli generator bo chcieli zarobic na zlomie !!!A ja mam klopot jak to skompletowac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. olej przekładniowy do dwusuwu – jakiś chardkor. a ta uszczelka to sie zgrzeje po 2 h pracy. masakrator. ta to sie robiło w PRL z WSKą jak trzeba było rano do roboty jechać a akurat padła i to tylko na jeden raz. Inna rzecz że naprawił. Ale jakość tej roboty miażdży.

  8. Witam, odkupiłem generator kraft pk 8500 i ma pływające wolne obroty, nie pracuje równo, za to pod obciążeniem już jest ok.
    Co mogę zrobić, z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!