Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

DS4 E-TENSE – hybrydowe dzieło sztuki (PL) – test i jazda próbna



DS4 to kolejny po DS3 Crossback, DS7 Crossback i DS9 model w gamie wywodzącej się z Citroena luksusowej marki w grupie Stellantis.DS4 to coś między kompaktowym hatchbackiem a crossoverem. Niby to bliski kuzyn Peugeot 308, ale kształtem bliżej mu do BMW X2, Lexusa UX, czy Mercedesa GLA. Gabarytami zahacza nawet o Range Rovera Evoque czy Volvo XC40, chociaż ci dwaj konkurenci mają bardziej pudełkowaty tył nadwozia. DS4 możesz wybrać w wersji bardziej miejskiej lub cross, która ma trochę czarnego plastiku na rogach zderzaków i w związku z tym ma się kojarzyć z crossoverem.

🏎️🏎️🏎️ SJS Driving Academy zaprasza na szkolenia! 🏎️🏎️🏎️🏎️

https://cutt.ly/SJSDASZKOLENIA

Zapisz się na newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach mailem:
https://marekdrives.tv/pl

↔ DS4 wymiary:
✔ długość: 4400 mm
✔ szerokość: 1866 mm
✔ wysokość: 1470 mm
✔ rozstaw osi: 2675 mm
✔ bagażnik: 390-1240 L

💲 DS4 cena od: 119 900 pln

💲 DS4 E-Tense Rivoli cena wersji testowej: 250 800 pln

🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives

💥 Możesz mnie śledzić na:

Home


https://facebook.com/marekdrives

https://instagram.com/marek_drives

📢 📢 Razem z Anią mamy drugi kanał – https://bit.ly/AniaiMarekJada. Opowiadamy tam na luzie o naszej pracy, odpowiadamy na bardziej złożone i powtarzające się pytania, publikujemy pierwsze wrażenia o nowych samochodach, zanim nagramy test. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: http://bit.ly/DajNamSuba

🚙 Obejrzyj też:
BMW X2 https://youtu.be/yx3Wqi_S_QE
DS3 Crossback https://youtu.be/ReyILrMVCrs
DS4 Crossback https://youtu.be/7eVPeBBnWBI
DS5 https://youtu.be/dBMs1RdNOKI
DS7 Crossback https://youtu.be/wJRGCwp0gd4
DS9 https://youtu.be/7njitsbbGwY
Lexus UX https://youtu.be/T8UaiW3ELUk
Mercedes-Benz GLA https://youtu.be/u0ryq8WyWrE
Peugeot 308 https://youtu.be/BjZYYx3wCIk
Range Rover Evoque https://youtu.be/X96ofaCMes0
Volvo XC40 https://youtu.be/f_1Oid2-1ok

#MarekDrives #DS4 #DSAutomobiles

📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Caroseria, Easy Rollin’, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.

Spis treści:
0:00 wprowadzenie
0:55 co to jest DS4?
1:45 design
2:10 konkurencja
2:40 klamki
3:45 zapnij pasy
7:00 gama silnikowa
8:40 E-Tense – zasięg
9:00 E-Tense – osiągi
10:05 DS Active Scan Suspension
11:25 systemy wspomagające kierowcę
12:05 wrażenia z jazdy
12:20 kokpit
16:35 kanapa
17:20 bagażnik
18:10 ceny
18:45 podsumowanie

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

46 thoughts on “DS4 E-TENSE – hybrydowe dzieło sztuki (PL) – test i jazda próbna

  1. Jedno się nie zgadza: Android Auto jest bezprzewodowe. Jechałem tym samochodem w wersji Rivoli – wszystko działało bezprzewodowo (android auto + ładowanie) kabelki nie są potrzebne.

  2. Piękny francuski pomysł na … no właśnie …Hatchback / Cross ?
    Chyba jednak Peugeot 308 bardziej do mnie przemawia…
    A ponad 200 tys za E-Tense – tu wybrałbym Lexusa – jednak marka bardziej premium! 🙂

  3. na dziś dla większości tylko PHEV, tzn dla tych co mają chatę i najlepiej PV żeby ładować się w domu. Większość robi dziennie 30-60 km i taki phev naładują sobie za free, a jak wypadnie jakaś dłuższa trasa to skorzystają z normalnej stacji paliw których dziesiątki tysięcy i po 5 min jadą dalej. A nawet jak wpadną do McDonalada na żarcie to stracą do 30 min, co nie naładuje żadnego elektryka w Polsce do dalszej jazdy na np 200km. (ładowarek powyżęj 50kw jest u nas jak kot napłakał). Dlatego na kolejne 10 lat tylko PHEV i to dla ludzi z domem. Reszta z mieszkań w blokach, bez garażu z gniazdkiem diesel, albo jakaś hybryda. Ja czekam na test Mazdy CX 60 , spełnia moje warunki wielkościowe, zasięgu i wyglądu 🙂 pozdrawiam

  4. Napisz mi… To piszę. Ładny samochód z zewnątrz. Wnętrze tez robi wrażenie. Ale, funkcjonalność …Hhmmm… to już bardzo indywidualna kwestia. Za 250k można już wybierać różne samochody. Można trochę pokaprysić. A , jaki samochód i kiedy jest dostępny to już inna kwestia. 😉

  5. DS-ki mają fenomenalne projekty karoserii, ale wnętrze… yyyy, zbyt przekombinowane (choć DS4 jeszcze nie aż tak). Druga wada – skoro benzyniak zasila przednie koła to chociaż elektryk mógł zasilać tylne. Sorry, ale Volvo lepsze.

  6. Dla mnie auto jest OK jak biore kluczyki – wsiadam i jade bez 8 h kursu obsługi komputera, wyświetlaczy i szukania gdzie się ustawia klimatyzacje…

  7. 1. Również nie wiem po co tak prosty w obsłudze element jak klamki są tak komplikowane. Tzn. wiem, bo jak się zepsuje to serwis zarobi.
    2. Super sprawa z tym, że pokazujesz na na zdjęciach auta do których porównujesz testowany model, bo nie zawsze się pamięta co jak wygląda. Tyle teraz tego na rynku…
    🍻

  8. Ja poproszę o testowanie normalnych aut które to ceny poszybowały do nienormalnych . Te samochody klasy premium nikt już nie kupi albo mało osób lub będzie wynajem motoryzacja powoli upada. Niestety chcą żebyśmy jeździli tylko komunikacja miejska

  9. Mnie to zawsze zastanawia – czy w hybrydzie Plug-In jest możliwość po naładowaniu baterii do pełna na sztywno ustawić system w tryb Hybrydowy ale taki klasyczny jak Toyota? Bo ciekawy mnie czy naładowany do pełna można tak używać, a nie że za każdym razem muszę baterie rozładować do tego 😛

  10. "Sarkastyczne, do rzeczy a może zabawne…?" Ehhh… Już kolejny z rzędu odcinek w którym każde "nie niemieckie" auto jest uważane za dziwne, skomplikowane, nielogiczne. Halo, panie Marku! Na tym polega różnorodność w motoryzacji! Cieszę się jednocześnie że nigdy nie jeździłem autami którymi "wypada" jeździć tylko takimi, jakimi chce. Niemiecka motoryzacja jest ekscytująca jak pień drzewa na wyborach miss swiata. Polot i spontaniczność księgowego to nie moja bajka. No chyba że Pana Marka… Pozdrawiam.

  11. Francuzi to jednak są nawini 🙂 🙂 🙂 Ale autko ładne. Tylko te ceny… No i gama silników znana z każdego auta starego PSA. A ten 1,2 trzycylindrowy to by sobie chłopaki darowały. Z dieslem 2.0 paliłby w trasie 4,5 🙁

Dodaj komentarz

Zadzwoń!