Honda e – stary Civic w nowej budzie? (PL) – test i jazda próbna
Honda e to elektryczny samochód miejski zbudowany w oparciu o Urban EV Concept. Honda zaprezentowała studyjny model w 2017 roku. Dwa lata później na salonie samochodowym we Frankfurcie zadebiutował model produkcyjny – Honda e.
Koncepcyjny model był trzydrzwiowy, miał duże koła i komunikował się z użytkownikiem poprzez wyświetlane między reflektorami komunikaty, np. dotyczące stanu ładowania. Drzwi otwierały się do tyłu, niczym w limuzynie, a siedzenia z przodu i z tyłu były ławkami na całą szerokość. Wersję produkcyjną stonowano i dodano tylną parę drzwi, ale moim zdanime to nadal nietuzinkowy projekt – nowoczesne nawiązanie do pierwszych generacji Hondy Civic.
Nawiasem mówiąc Honda e może i wygląda na malucha, ale jest wielkości mniej więcej Civika 3. generacji.
Zniknął prezentowany w modelu koncepcyjnym wyświetlacz między reflektorami, ale pozostała przyjazna twarz. Na powitanie diody świateł do jazdy dziennej robią robią obrót. Z boku pozostał pływający dach. Koła są mniejsze niż w modelu koncepcyjnym. Zostały też kamery w miejscu lusterek oraz chowane klamki.
Honda podkreśla nowoczesność swojego elektryka. Napakowane zaawansowanymi systemami auto powstało na dedykowanej platformie. Zastosowano sztywną i lekką konstrukcję.
Testowa Honda e to mocniejsza wersja 154 KM. Akumulatory mają pojemność 35,5 kWh. Obiecywany zasięg WLTP to do 210 km (17” felgi).
📢 Partnerem tego odcinka jest 🎯 SJS DRIVING ACADEMY 🎯
SJS Driving Academy to akademia jazdy wywodząca się ze Szkoły Jazdy Subaru. Zapewnia bardzo szeroki wachlarz szkoleń: od doskonalenia techniki jazdy dla osób indywidualnych, przez szkolenia dla właścicieli samochodów elektrycznych i hybrydowych, szkolenia flotowe, aż po treningi dla osób z aspiracjami w różnych dziedzinach motorsportu. Pokazują, jak czerpać przyjemność z jazdy, przy zachowaniu bezpieczeństwa własnego oraz innych uczestników ruchu drogowego.
Jeśli chcecie podnieść swoje umiejętności za kierownicą, koniecznie zajrzyjcie na ich stronę i wybierzcie dla siebie szkolenie 🎯 https://cutt.ly/MD6-DRIVINGACADEMY 🎯
↔ Honda e wymiary:
✔ długość: 3894 mm
✔ szerokość: 1752 mm
✔ wysokość: 1512 mm
✔ rozstaw osi: 2538 mm
✔ bagażnik: 171/861 L
💲 Honda e cena od: 155 000 pln
💲 Honda e cena wersji testowej: 168 000 pln
🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives
💥 Możesz mnie śledzić na:
https://facebook.com/marekdrives
Tweets by mwieruszewski
https://instagram.com/marek_drives
📢 📢 Razem z Anią mamy drugi kanał – https://bit.ly/AniaiMarekJada. Opowiadamy tam na luzie o naszej pracy, odpowiadamy na bardziej złożone i powtarzające się pytania, publikujemy pierwsze wrażenia o nowych samochodach, zanim nagramy test. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: http://bit.ly/DajNamSuba
🚙 Obejrzyj też:
BMW i3 https://youtu.be/sNe1OmgEwLo
Citroen C3 https://youtu.be/AQGe2nrawgU
Honda Civic https://youtu.be/rR_mqO2WVJg
Honda Jazz https://youtu.be/7qYPhYvHsn0
Mazda MX-30 https://youtu.be/xIp17Q4r3sM
MINI Cooper SE https://youtu.be/H2CO4Ghgqa4
Opel Corsa https://youtu.be/AqJPPTCn4kI
Renault Zoe https://youtu.be/pixd384yOJg
Peugeot 208 https://youtu.be/LTuIzQkWzW4
Skoda Fabia https://youtu.be/AhEOU0G1D1U
Smart fortwo EQ https://youtu.be/3DAQdwpIavw
Suzuki Swift https://youtu.be/EHFQ57hfH4k
Toyota Yaris https://youtu.be/9buQ3yQA73s
VW e-Golf https://youtu.be/TD993n86spc
VW ID.3 https://youtu.be/OUhglvz-o5s
#MarekDrives #Hondae #HondaEV
📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Jest Pięknie, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Zapisz się na newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach mailem:
https://marekdrives.tv/pl
Czyli po mieście maksymalnie 60-70 km a w cztery osoby 50km.
Kolejny ciekawy i interesujący odcinek 👍zawierający najważniejsze informacje, przedstawione w fajny sposób, dobrze się to ogląda. Tak trzymać 🙂👍
można rzec, jest piękna świetnie wyposażona ale dobry wizerunek całkowicie przekreśla zasięg. Nawet miejskie auto musi mieć jakieś minimum możliwości. Po co mi ten cały wypas, skoro szczyt możliwości to 200 km i to w mieście, co niestety powoduje jej bardzo ograniczoną użytkowość, do czego przyczynia się jeszcze malutki kuferek, do tego całość za wcale nie małe pieniądze. Jeżeli stać by mnie było na użytkowanie trzech aut w rodzinie, to jako trzeci Honda była by naprawdę super.
Ta cena to żart xD Najgorsze, że i tak znajdą się chętni, bo hondziarstwo to stan umysłu
Fajne auto, mam zamówionego leafa ale sie zastanawiam
Brzydal
Masz rację ale poproszę więcej testów elektryków do miasta, porównania co kupić byłem za i3 ale kończą produkcję i… co teraz tak temat bazowy uległ zapomnieniu 😉
Taka fajna ta Honda taka nie za ładna
Samochód moich marzeń…. Gdyby nie ten zasięg 🥸
piekna
To nie civic tylko CITY z lat 80… tak wiec nie wiem skąd to porównanie do Civic..
Podobnych wymiarów jest mini cooper s 2 generacji r56 w wersji poliftowej 2010-2013 😀
Wiadomo, że samochody elektryczne jako dosyć nowa technologia będą miały swoje wady i zalety, ale to bardzo ładne i niezwykle estetyczne auto, które kradnie moje serce z każdą następną sekundą zwracania uwagi na ten pojazd.
Zdaje się być bardzo bezpieczny i sympatyczny wyciąga do nas rękę jak dobry kolega na siłowni, kiedy mamy problem z jakimś ćwiczeniem.
Stylowe autko szkoda że tylko wersja na prąd jest dostępna 😕
Honda e może nie jest najlepsza ale jest zdecydowanie jakaś. Ma w sobie coś zachęcającego. Przynajmniej zdalnie, bo nie widziałem na żywo. A wydaje się być stosunkowo dużym samochodem. Szczególnie wysokim.
Jedyne elektryczne auto, które mi się podoba i które chciałbym mieć.
Dokładam 40k i mam Tesle 3.
13:13 – maluch się mnie przypomniał <3
Dałem plusa, mimo że użytkownik Hondy od 17 lat , prawdopodobnie stronniczy, bo autka tej marki podobno ryją berety… To coś w tym teście kompletnie mi nie pasuje i jest nie tak… Test Adama Kornackiego pokazuje coś innego…, zupełne odmienne bieguny! @Marek Drives???? Jak to się ma do rzeczywistości i rzetelności testu? Bo zdaje się że ktoś odpłynął…
Prze pryjemne autko, bralbym od strzalu jako zakupowe/miasto … mialem okazje obmacac na zywo swietne materialy !!!!
fajny wygląd bo czegoś takiego brakuje na rynku tak jak może w przyszłości opel manta e, tylko duzy minus za zasięg.