Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Beyond Zero. Toyota Mirai, hybrydy plug-in i zasięg aut elektrycznych | Toyota Q&A



Maciej Kilim (General Manager) i Robert Mularczyk (PR Senior Manager) z Toyota Central Europe ponownie goszczą u dealera na ul. Czerniakowskiej w Warszawie w trakcie Dni Elektryfikacji Toyoty pod hasłem Beyond Zero. Odpowiadają na pytania widzów zebrane przez Kristinę Velimetov (Ekspert Programu Beyond Zero) podczas pokazów marki organizowanych w polskich miastach. W tym materiale skupiają się na zasięgach samochodów elektrycznych Toyoty, tankowaniu wodoru, chłodzeniu baterii i innych technicznych szczegółach modeli z alternatywnymi napędami, które możecie zobaczyć podczas wydarzeń.

▶ Zobacz pierwszą część Q&A z Dni Elektryfikacji: https://youtu.be/jZbVLjgfsHM
⚡ Sprawdź, kiedy Dni Elektryfikacji odbędą się w Twojej okolicy: https://www.toyota.pl/elektryfikacja/dni-beyond-zero

Droga na skróty:
0:00 Wstęp
0:32 Jaki jest zasięg i pojemność baterii w Toyocie bZ4X?
2:57 Jak działa pompa ciepła w RAV4 Plug-in i bZ4X?
5:03 Jak zachowuje się hybryda plug-in po wyładowaniu baterii?
6:37 Jak przebiega chłodzenie baterii w modelu bZ4X?
7:18 Tankowanie wodoru. Jak tankuje się Toyotę Mirai?
8:27 Czy można wypić wodę z Toyoty Mirai?
9:26 Czy Toyota Mirai to naprawdę auto elektryczne?
11:13 Zasięg w hybrydzie plug-in
12:46 Jaka jest żywotność ogniw paliwowych Toyoty Mirai?
13:51 Zakończenie

Głodni wiedzy o samochodach Toyoty i rynku motoryzacyjnym? Polecamy pozostałe filmy z serii Q&A: https://www.youtube.com/playlist?list=PL-Q7-r1UqvBxyXXu3ZxKnCVnFe_s39L3T
Zachęcamy do zadawania pytań do kolejnych Q&A w komentarzach!


SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ

Facebook:
http://www.facebook.com/ToyotaPolska

Instagram:
http://www.instagram.com/toyota.polska
https://www.instagram.com/robert.mularczyk/

LinkedIn:
https://pl.linkedin.com/company/toyota-motor-poland

WWW:
http://www.toyota.pl

#ToyotaPolska #ToyotaQA #ToyotaCentralEurope

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

15 thoughts on “Beyond Zero. Toyota Mirai, hybrydy plug-in i zasięg aut elektrycznych | Toyota Q&A

  1. Jak inżynierowie Toyoty ogarnęli napędy hybrydowe 5 generacji, przekładnie planetarne, pompy supercieplne, zasilenie wodorowe, baterie hiperwydajne, to może wreszcie poradzą sobie też z zaprojektowaniem w RAVce za prawie 200 tys. zł, uchwytu i prowadnic rolety bagażnika. Nie ma się co bać Panie Toyoda
    , takie ,,premium" rozwiązanie nie odbierze klientów NXowi.

  2. Wyzwanie zaakceptowane 🙂
    1. Jeśli priorytetem klienta jest przede wszystkim napęd elektryczny, dlaczego miałby kupić bZ4X a nie Teslę? Model 3 i Model Y nie odbiegają aż tak cenowo, zaś segmentów nie ma co porównywać na ten moment.
    2. RAV4 Plug-in: ciągła jazda w trybie elektrycznym a długotrwały brak smarowania silnika.
    3. W obecnej sytuacji w sektorze energetycznym całkiem niezłym pomysłem są systemy V2G/V2H/V2L. Jakieś plany w tym temacie?

  3. Czemu nie mówicie o kuriozalnej sytuacji z Toyota BZ4X tylko promujecie auto, ktore utracilo homologacje drogową z racji mozliwosci odpadających kół? Odnosze wrażenie, że redaktorzy zachowują się tak jakby nic sie nie stało…

  4. Samochód bateryjny dramat, czyli niewolnik własnego auta, mało ładowarek, mały zasięg i to ładowanie trwające dużo dłużej niż tankowanie jakiegokolwiek paliwa, bardziej eko jest LPG,CNG. Dokąd ten świat zmierza? Chyba do upadku.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!