Hybrydy – film techniczny Pertyn Ględzi
Zapraszam na swoją stronę: http://pertyn.com
na Fb: http://fb.com/pertynmaciejpertynski
na Insta: http://instagram.com/pertyn
Muzyka: www.bensound.com
Kontakt: zapytajpertyna@pertyn.com
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
warto było 😉 fajnie zrozumieć wreszcie różnice między CVT a eCVT
Warto było! Dzięki za materiał a co za tym idzie grubą porcję wiedzy ale przede wszystkim chęci i poświęcony na to czas.
Jestem ciekawy jaki zakres obrotów silnika spalinowego jest przekazywany bezpośrednio na koła z wyluzowanymi sinikami elektrycznymi i na jakie szybkości samochodu się to przekłada? Przykładowo, jadąc autostradowe równe 140 km/h, po wyczerpaniu energii „z gniazdka” z jakimi obrotami pracuje silnik spalinowy?
Patrząc na model w momencie 29:47 wnioskuję, że 1. do jazdy po autostradzie, gdzie moc będziemy pobierać tylko z silnika spalinowego (jadąc ze stałą prędkością) silniki MG1 i MG2 muszą być zblokowane i tu rodzi mi się pytanie do elektryków: 2. czy to jest realizowane elektrycznie w ten sposób, że ew. siła elektromotoryczna powstawała na jednym w wyniku hamowania drugiego dopędza ten drugi i odwrotnie, i w ten sposób ich obroty są synchronizowane?
poproszę o wersję 10 minutowa!
Dzień dobry
Jesteś súper 👍 👌 wykladowca i koneser WARTO BYŁO
Pozdrawiam
warto
Oglądam 3 minuty nic się nie dowiedziałem poza tym że siedzę w samochodzie
Super wytłumaczone
Podpowie ktoś które silniki Toyoty Hybrydowe mają hydrauliczną regulacje luzu zaworowego?
W 1,8 wyje jak pies za plotem😊
Mam CHR, 2,0 l i naprawde wyciszyla Toyota 2022rok
warto
Jak zawsze pełna profesja 💪👌
Warto. 👍
Warto było!
mi nie przeszkadza to buczenie przy przyspieszaniu i tak zamierzam kupić hybrydę 🙂
Super.
Warto było.
Świetny materiał
nie znałem do tej pory budowy przekładni CVT ( mechaniczne, tradycyjne znam dobrze bo sprzedawałem części do nich) i stwierdzam krótko CVT jest genialna w swojej prostocie budowy, a hybrydy toyoty dla mnie są najlepsze i bardzo zmieniły moje zdanie o hybrydach, podejrzewam że jakbym patrzył na innych producentów to zniechęciłbym się do takich rozwiązań a obecnie bardzo poważnie rozważam zakup hybrydy toyoty.
powiem tak – miłośnik motoryzacji lubiący dźwięk silników V – nie przeszkadza taki dźwięk, może tylko nie ma takiej charakterystyki V ale zamysł dźwiękowy podobny, kto nie ludzi dźwięku silnika w aucie jakimkolwiek to powinien kupić sobie elektryka albo rower bo do motoryzacji mu tak blisko jak ziemi do słońca.
bardzo fajny filmik.malo jest takich na youtube.szanuje i dziekuje
Geniuszu skrzynie katujesz. gdyby nie to że elektryk to przyspiesza i wyje jak Audi ze skrzynią multitronik,
Bardzo dobry materiał. Geniusz i jakość Toyoty. Brawo!!!!
Właśnie wczoraj zamówiłem samochód z tą przekładnią
Prosto i konkretnie . Warto było by pokazać proces montażu takiej przekładni , rzeczywiście jest genialna .
Bardzo ładnie wyjaśnione jak to działa, bo próbując komuś wytłumaczyć to jest ciężko kto nie posiada hybrydy. Bo przkaldania to skrzynia biegów albo że silnik spalinowy musi być zasprzeglony itd.
Mam hybrydę od polowy 2021 i jestem jak narazie bardzo zadowolony.
Pozdrawiam
Szanowny Panie,
To jest wspaniała lekcja o hybrydach, ze szczególnym uwzględnieniem przekładni planetarnych. Film obrazujący zasadę działania i połączenia napędu z silnika spalinowego i elektrycznego dopiero teraz daje pełny obraz myśli technicznej na najwyższym poziomie. Gratulacje i słowa podziękowania za to, że podjął się Pan wyjaśnienia tego skomplikowanego tematu.
Serdecznie pozdrawiam,
Marek
Dawno nie widziałem tak konkretnego i profesjonalnie ogarniętego tematu hybryd. Gratulacje, Pozdrawiam
Ciekawi mnie jedna rzecz. Skoro "bieg wsteczny" jest realizowany tylko poprzez silnik elektryczny (bo spalinowy nie posiada takiego przełożenia), to oznacza, że na rozładowanych akumulatorach nie można wykonać manewru cofania. Komputer auta nie dopuści do całkowitego rozładowania, lecz uparty kierowca jadący X kilometrów na wstecznym lub mróz (może rozładowac akumulatory) – mogłyby doprowadzić do tego, że auto nie będzie w stanie pojechać w tył. Czy mam rację? 🙂
@Pertyn Ględzi – wróciłem do materiału po dłuższym czasie, elektromobilnosc jest kontrowersyjna przez bilans CO2, ile go generujemy żeby wyjechać samochodem z salonu, zakładam, że tyle samo, więc mierzymy poziom brudów z eksploatacji. Tu rura wydechowa nie jest jedynym źródłem ale też np. pył z okładzin hamulcowych, hamując silnikiem elektrycznym nie ma tak dużo pyłu. Duży znak zapytania dla mnie to sposób utylizacji zużytych akumulatorów, czy zasypiemy nimi morza i oceany ? Poza filozofią😉
1. eCVT nie ma więc tego paska przesuwającego się po zmieniających stożkach (koszty wymiany) prawda ?
2. Przekładnia planetarna chyba musi być smarowana – olej silnikowy czy oddzielny przekładniowy ? Jak często ?
3. Silniki elektryczne przywołują skojarzenie z wiertarką, szczotki😉, uzwojenia, te miedziane druciki, jak z ich trwałością ? Wymiana silnika elektrycznego – połowa wartości samochodu ? 🤔
4. Realne zagrożenia, że zatrzemy, zapalimy silnik elektryczny przy maksymalnych prędkościach ?
Zastanawiam się, jak już się posiada, na co zwracać uwagę przy serwisowaniu, żeby móc nawiązać dialog z mistrzami czarnej magii 😉😄
A system hybrydowy Ford?
A co z holowaniem przyczepy taką hybrydą? Nowe Corolle hybrydowe mogą holować do 750kg, tylko jak samochód to znosi? Czy ktoś wie lub ma takie doświadczenia?
– Czy holowanie przyczepy może znacząco obciążyć układ napędowy, przyczynić się do jakiejś awarii? Myślę szczególnie o tym, że przyczepa na nierównościach trochę szarpie samochodem i zastanawiam się jak na takie traktowanie reaguje cały napęd.
– Jak zmienia się hałas w środku i obroty silnika? Obawiam się tego, że jazda z przyczepą, z prędkością 100 km/h może przypominać podjazd pod górę, z wysokimi obrotami silnika i hałasem
– Jak istotne mogą być różnice pomiędzy silnikami 1.8 i 2.0 jeśli chodzi o komfort jazdy z przyczepą? Przypuszczam, że 2.0 powinno być dużo lepsze, ale może ktoś ma już doświadczenia?
Nie jestem fanem Pana sposobu mówienia (co nie oznacza, że jest zły-tylko różni ludzie lubią różne rzeczy) ale ten materiał był na tyle ciekawy, że nawet nie słyszałem tych elementów, które mnie drażnią.
Bardzo dobry i wartościowy film.
Gratuluję!!!
I znów, jako zadowolony użytkownik hybrydy szeregowo-równoległej 😉 wracam do tego filmu 🙂 Panie Pertynie – dobra robota!
Czy jazda z stałą prędkością rzędu 130-140 km/h szkodzi hybrydzie? Przekładnia się psuje?
Genialny materiał wyjasniający meandry techniczne zastosowane w tym rozwiazaniu.
Niezłe przedstawienie sprawy.
Znakomity material. Informacja o ciężkich maszynach z napędem hybrydowym to zaskoczenie. Dziekuję za ten i wszystkie inne Pana materiały. Klasa…
Fantastycznie Pan to przedstawia a jednak mimo dwukrotnego obejrzenia mam pewną niejasność. Nie wyjaśnia Pan lub nie zrozumiałem kwestii przeniesienia napędu i tego jak przekładnia planetarna współpracuje z przekładniś bezstopniową tzw. pasową lub łańcuchową. Stąd moje pytanie. Mam pojazd Toyota PRIUS+ wg. mojej wiedzy posiada on przekłądnię eCVT a jednocześnie napęd przekazywany jest przez przekładnie CVT (pasową/łańcuchową). Czy tak jest? To ponoć trzecia generacja napędu hybrydowego Toyoty. Jak wiem kolejne rozwiązania są pozbawione przekładni pasowej. Proszę serdecznie o weryfikację mojej wiedzy lub niewiedzy. Pozdrawiam. Daniel
Świetny materiał!
Nieznośny jest twój głos mówisz jak ksiądz w kościele Opowiadaj chłopie wiersze a nie o samochodach będziesz biadolil
Zdecydowałem się na hybrydę przed obejrzeniem takiego materiału, wow jestem pod wrażeniem, układ, który nie ma sprzęgła, genialne…
Wszystkie niemieckie „poturbowane” konstrukcje mogą się schować
Bardzo pomocny filmik dzięki sam mam toyotę prius jestem szczęśliwy pozdrawiam
Tak denerwującego głosu i akcentu nie słyszałem Nigdy tego się nie da słuchać
Bardzo fajny materiał. Dziękuję za rzeczowe wytłumaczenie zasady działania. Teraz wiem jak działa napęd w mojej RAV4.
świetny materiał
Super wytłumaczone, właśnie czegoś takiego szukałem, by zrozumieć czym będę jeździć