Ile kosztuje ładowanie elektryka? – test – Jest Pięknie za kierownicą [ENG SUBS]
Ile kosztuje ładowanie samochodu elektrycznego? To zależy. Może być bardzo tanio albo dużo drożej niż trzeba zapłacić za tankowanie samochodu o konwencjonalnym napędzie. Wszystko wyjaśniam w wideo, zapraszam!
Podoba się? Zasubskrybuj mój kanał tutaj: http://bit.ly/DajSubaJestPieknie
Nowe odcinki w każdy czwartek, o 15.00.
Znajdź mnie:
➡ na Instagramie: https://www.instagram.com/amgidynska/
➡ na Facebooku: https://www.facebook.com/anna.gidynska
📱 Mój smartfon: http://bit.ly/33H1jK5
Inne testy samochodów, które warto obejrzeć:
🚗 Jaguar i-Pace: https://www.youtube.com/watch?v=Szyk4nste5g
🚗 smart EQ fortwo: https://www.youtube.com/watch?v=x_KjAUXhrBo
🚗 Mercedes-Benz EQC: https://www.youtube.com/watch?v=RpbEx3YZsxE
🚗 Volkswagen e-Golf: https://www.youtube.com/watch?v=FMP3rz3Xw04
🚗 7 mitów o samochodach elektrycznych: https://www.youtube.com/watch?v=WP9lEh7JGsY
🎯 Hybrydy i elektryki: https://www.youtube.com/playlist?list=PLrUZd4QWDYUEqschiTMVpdJn8NNQI_EBu
🎯 Co warto mieć w samochodzie: https://www.youtube.com/playlist?list=PLrUZd4QWDYUF3qMlj5882CprX-bHCXTsl
#jestpięknie #ilekosztujeładowanieelektryka #samochodyelektryczne
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
hehe nigdy elektryka to daremna technologia bo jak wiekszosc ludu bedzie miec elektryki to ceny pradu beda nie do pojecia a tak se zatankuje i mam zawsze moge pojechac a tak to bedzie sie ladowal glupota poeinien sie ladowac jak sie nim jedzie przynajmiej do polowy a nie jakies odzyskiwanie bzdura byl kiedys mercedes van i bylo o nim bardzo glosno mugl zasilic 4, domy jednorodzinne i jusz co przestali o nim gadac a jeszcze jedno a czemu nie powiedzislas o cyklach ladowania akumulatory maja swoja zywotnosc i nie wytrzymia 5 lat a koszt wymiany na nowe nie jest poruszany daremny material do kanalu z elektrykami sa drogie i niebezpieczne zgaszenie elektryka jest bardzo problematyczne trzeba wezwac pomoc zeby przywiezli wanne i go ugasic w niej fabryki ktore produkuja akumulatory do tych dziadostw zatruwaja bardziej srodowisko niz samochody spalinowe
Pani Aniu Robi Pani świetne materiały od dwóch miesięcy jeździmy elektrykiem i to jest to. Ładujemy z gniazdka w garażu jak telefon od 22 do 6 tania taryfa, koszty jazdy, przyspieszenie spod świateł i cisza w aucie bezcenna spalinówka się nie umywa. Dziękuję i pozdrawiam.
Czy zarejestrował już ktoś w Polsce samochód elektryczny z hakiem? I jeździ z przyczepą? O ile skraca się zasięg?
Na przyczepie możnaby wozić awaryjnie generator i się podładować w razie konieczności.
To auto przypomina stare polskie samochody elektryczne z ery premiera morawieckiego. Przypadek?
Trzeba pamietać ze serwisowanie elektryka kosztuje mniej. Nie wymieniasz oleju,świec, filtra powietrza a klocki hamulcowe zużywają sie wolniej.
Ale Ty szybko gadasz kobietko. Fajny materiał dziękuję
Tylko tdi
Cena samochodu elektrycznego hondy od 153.000 zł… Tak, każdy kupi samochód elektryczny 🙂
Reasumując auto nigdy się nie spłaci i jakaż to ekologia więcej prądu trzeba wytworzyć z węgla żeby ładować te pseudo ekologiczne auta
Super zabawnie opowiadasz prawda👍🏻😀narazie hybryda 👍🏻😀później elektryczne 😀 za 5lat
Co to za hunday 😂😂😂👍
W końcu prosto jasno i na temat
Sony… Telefon 📱…. O Boże 😞 💩
Małe sprostowanie: Ładowanie do pełna nie wpływa negatywnie na żywotność akumulatorów. Negatywnie na akumulatory wpływa rozładowywanie do mniej niż 20%.
Jak się jest tym typem człowieka Social Media z miasta, to i tak hybryda toyoty taka Yaris albo Yaris Cross się opłaca. Zapłacisz co prawda 17 zł za 100km ale nie ma żadnego problemu z ładowaniem, zresztą kto w mieście ma w garazu WallBoxa? Do tego Toyota też się nie popsuje a wymieniać trzeba tylko olej i filtr oleju po 140 000km klocki i tarcze, moze.
Dobra dykcja.
wieksze zakupy za 20 zl hmmm . no dawno mnie w polsce nie bylo tanio 🙂 . pozdrawiam super material
Znając naszych rządzących i chęć by jak najwięcej od nas wyciągnąć pieniedzy na początku będzie w porządku bo będzie tanio a potem prąd pójdzie tak do góry że będzie niewielka różnica między benzyną, ropą a ładowaniem samochodu elektrycznego…ot i Cala filozofia
Jeśli chodzi wyłącznie o koszty ładowania/tankowania to temat omówiony, co się żadko zdaża, żetelnie. Elektrykiem taniej ale nie zawsze. Niestety pod uwagę trzeba jeszcze wziąć dużo wyższą cenę zakupu auta, a ta sprawia że elektryk opłaca się mało komu. Jak ktoś chce i lubi to niech kupuje, ale ciężko taki zakup tłumaczyć ekonomią.
Trafiłem na kanał dość niedawno. Przejrzałem już sporo całkiem niezłych materiałów. Uwielbiam Marka, ale Twoje podejście coraz bardziej mi się podoba.
Fajny i przydatny materiał, za który bardzo dziękuję, ale chętnie zobaczyłbym film o życiu z elektrykiem w bloku mieszkalnym. Czy w ogóle da się z tym funkcjonować? Czy w takiej sytuacji lepiej sprawdzi się benzyniak, diesel, hybryda, hybryda plug-in, a może elektryk? Czy w ogóle jest sens myślenia o aucie z elektryką na pokładzie, gdy nie ma opcji ładowania z gniazda pod domem (lub pod firmą).
Bardzo czekam na taką produkcję! Myślę, że temat zainteresowałby wielu mieszkańców blokowisk, w których na ten moment nie ma dostępu do sieci elektrycznej na parkingach.
Dlatego jeśli jeździ się głównie w mieście i sporadycznie w trasę to warto kupić hybrydę Plug-In, ja tak jeżdżę i rozglądam się właśnie za PHEV, wpadłą mi w oko Kia XCeed 🙂