Strach go ruszyć bo… – serwis komputera Widza – VBT
Promocje dla graczy ! – https://bit.ly/32yRflC
Partner kanału i promocje – https://bit.ly/2MXN7ou
* skalpowanie/delid – http://bit.ly/2DOUnOJ
Dzisiaj na warsztacie komputer Michała, komputer który ma kilka bolączek. Jedna jest taka, że aż strach go dotknąć jak jest włączony 🙂 Dodatkowo mam dla Was zagadkę, na której to rozwiązanie czekam do jutra a odpowiedzi udzielajcie w komentarzach pod filmem.
www.vbtpc.pl – inne podejście do modernizacji komputerów.
* Jak zamówić u mnie komputer?
* Jak zmodernizować u mnie komputer?
* Forum VBT – kupię / sprzedam podzespoły, porady i inne:
Możesz zaglądnąć również:
* do warsztatu /poradnika komputerowego: https://goo.gl/RP9lvT
* testy / recenzje /opinie / unboxing: http://goo.gl/o2Bxx2
Zapraszam również do śledzenia mnie na:
* Instagramie: https://www.instagram.com/video_blog_tech/
* Twitterze: https://twitter.com/VideoBlogTech
* Facebooku: https://www.facebook.com/VideoBlogTech/
* Bloggerze: http://videoblogtech.blogspot.com/
#pc #komputer #naprawa
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Pamieci wlozone sa w zle banki 🙂 taka moja diagnoza, albo co gorsza nie docisnieta :p widzialem takie kwiatki, jak gosc mial ram nie dopiety :p
jezu, kto to skladal…
Przydałoby się wrzucić drugą część tego filmiku na plejlistę #Warsztat.
Tez bym hasła do windowsa nie podał, mam tam prywatne pliki hasła zapisane w chmurze, od tego masz dysk serwisowy z systemem a oc robisz w biosie ewentualnie klient sam sobie w msi afterburner podkręci kartę, to nie filozofia jest dużo poradników a proc i ram w bios po co Ci hasło do windowsa klienta ? To nie mus chyba ze chcesz wiedzieć więcej ; P
Nie odpowiednie sloty lub trzeba zmienić ustawienia w biosie.
Pamięci obsadzone w złych slotach ewentualnie nie ustawiony profil XMP
tak samo ja miałem
Wygląda jak program usterka.
jak chcesz nim ruszać to sobie laptopa kupaj
Wiem że data Ale bardzo panu dziękuje! miałem właśnie tak z komputerem ze czasem podczas użytku (bądź poruszenia) restartuje się odłączyłem kabel z karty graficznej i poprawiłem tą wtyczkę i wszystko działa dzięki panu nie będę musiał już się męczyć z restartowaniem komputera 2-5 razy dziennie jeszcze raz dziękuje!
Jedna z kości ram była źle osadzona.
Było w bankach 3 i 4 zamiast 2 i 4 ewentualnie 1 i 3.
Nieprawidlowe sloty. 1,3 lub 2,4 wg producentow
Dwa rozwiązania tylko.
Podczas osadzania drugiej kości ram w slocie widać duże luzy.
Lub w biosie jest ustawienie odnośnie prędkości pamięci RAM oraz ich kolejności i komputer się nie uruchamia ponieważ zbyt wysoko zostały przesunięte suwaczki albo pomieszane kolejności.
Dlatego powtarzam jeżeli nie umiesz składać oddaj do serwisu za drobną opłatą zrobią jak należy.
Jaka to karta graficzna?
Pamięci były założone w złych bankach……
5:58 akurat w moje urodziny
ponieważ źle były ramy wsadzone. nie w te banki pamięci. Wiem że ten film był dodany około dwa lata temu XD
zrób sobie bootowalnego pendrive z hirens boot pe tam masz narzędzie do usuwania hasła
Mam ten sam problem
Na płycie głównej jest napisane, że pamięci wkładamy do DIMMA2 i DIMMB2 oznaczeniem FIRST czyli do slotu pierwszego i do trzeciego od prawej. Ładnie to widać w 12:31 minucie
Ilu tu speców netowych 😂😂😂
Ja po prostu "włamuje się" do systemu i zakładam konto Administrator po serwisie je wyłączam lub jak klient nie chce podac danych lub boi się o zawartość dysków to mu je oddaje i testuję na swoim.
jakbym zobaczył ten film wcześnie to zaoszczędziłbym 3 tygodnie ;(
Żeby obejść hasło do Windowsa wystarczy 5min
przeggłosss
znam ból TAKTOWANIE zmniejszyć bo to nie intel od procesora strony zacząć potem wolne i znów ram i znów wolne miejsce zmniejsz aktowanie jeżeli się włączy to można je podkręcać
nie ruszam kompem a dźwięk uPana szwankuje
Nie w tych bankach był włożony ram
Czy mój imiennik ma w ogóle pojęcie o tym jak powinno wyglądać ustawienie wentylatorów w obudowie? Jak powinien wyglądać przepływ powietrza?
Kiepska jakość dźwięku.
Czy ja tylko miałem problem z dźwiękiem do 1:20
Pamięci były zamocowane w złych slotach przez co pamięci nie działały w dual channel (zawsze trzeba sprawdzic instukcje bo jak to mowi taki potato instrukcja twoim przyjacielem) 😀
O kurczę ja tego śledzia posstawiałem pod kartą graficzną i dotykał płyty głównej i komputer mi się zepsuł dobrze że płytę główną dobrze że zwróciłem i oddali mi pieniądze
No bo nie było pod dual chanel podpięte, tylko obok siebie
Wygięte piny w sokecie
wykrzywiony pin w sockecie procesora
W celu obejścia każdego hasła Windowsa polecam program Kon-Boot 🙂 Działa także z MacOS oraz Linux-ami 🙂
Wysłsł typ kompa do serwisu a hasła do Windowsa nie podał haha gdzie tu logika, już nie wspomnę o zle założonym chłodzeniu na procku xD