DZIWNE PYTANIE OD KLIENTA?
Siemka, dzisiaj między innymi porozmawiamy sobie o tym jakie konsekwencje ma usunięcie filtra DPF czy wykodowanie Adblue. Jaki to ma wpływ na pracę silnika, a jakie niespodzianki nas czekają w Serwisie w czasie gwarancji? Czy idzie to zrobić w jakiś magiczny sposób, żeby było niezauważone? Klikaj Subika, bo takich info więcej u nas na kanale i ciesz się oglądaniem!!!😁😁😁
📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur
📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl
#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Masz racje ( co do sterownika , ale nie do końca . Twoje wypowiedzi Propo programowania po OBD się zgadza . Jeśli zrobię to po bench to niestety nie ma ilości oprogramowań nic się nie zmienia . Serwis w niektorych markach sprawdza. Sumę kontrolna na serwerze jak jest inna z tym masz racje . Ale rs6 czy m5 jak masz połączenie online wyślę info do serwisu ze zostały przekroczone NM ( Torque limiter) to tez da się wyłączyć . A drugi sterownik a tyle nie kosztuje , bardzo rzadko . Innym rozwiązaniem jest lokalny tuner. Przed wyjazdem na serwis wgrywam serię w opcji Bench nie obd . A sterowniku turbiny pada elektronika jak w EGR niestety tylko drugi / nowy . Twoje założenia Propo napraw i serwisu mam podobne złożenia i podejście . Ale fajny kanał pozdrawiam.
Wydatki dzięki technice 🤣
Są takie warsztaty na Dolnym Śląsku? Bardzo fajnie się to ogląda ;)!
Kurde, te stukanie przy depnięciu hamulca też mam w A6. Już kilku mechaników sprawdzało zawieszenie, bo to zgłaszałem i niby wszytko jest dobrze… Niby. Dzięki za podpowiedź 💪
Czy trzeba regenerowac całe zawieszenie czy w najlepszym wypadku można tylko ten element?
Kolego. Nie działa wymiana sterowników silnika. Przynajmniej w MB. W sterowniku silnika zapisywany jest przebieg i wiele innych rzeczy. Tak naprawdę. Zajmuje się oprogramowaniem w automotive i jak czasami widzę co robią "popularne maszynki" do robienia softu. To wymaga osobnego odcinka.
Powiecie coś o Mercedesów E220 dizel 2006r fil opcja
Power box to jest dla Dudy z TVN Turbo dobry tylko po to żeby doić kasę od naiwnych
Mr EKG to mądry gość. Miło posłuchać.
Dobra nutka w tle. Widać Ekwador wspominacie
Mistrz’u jakie masz zdanie na temat klap w kolektorze dolotowy ? Pytam w kontekście opinii na temat dpfów i tego typu zmian.
👍👍👍👍👍👍👍
Część. Mam prośbę. Czy przy okazji problemu z DPF w audi A6 C6 3.0TDI mógłbyś pokazać i omówić na vcds diagnostykę i nazewnictwo poszczególnych parametrów napelnienia sądzą? Np czym jest "wyliczona ilość sadzy", "zawartość sadzy w DPF" i graniczne wartości.
I druga sprawa.
Wielu tylko wypala DPF nie szukając przyczyny czemu znów się zapełnił…
Pozdrawiam serdecznie
Jednak to prawda płacisz za logo a potem płaczesz i po srrwisach jeździsz
3.5 k ? Komplet wahaczy za 500 można kupić plus robota z 500
Ma Pan zylaki na bicepsie
Witam . Bardzo merytoryczny materiał jak wszystkie na tym kanale Dobra robota ! pozdrawiam
Witam
Mając takie auto nie mogłbym go tak zaniedbać
Bardzo przystępnie i jasno przekazanych dużo informacji. O każdy samochód trzeba dbać.Nowe samochodu mają tyle podzespołów że samu nic nie zrobimy.Trzeba mieć kasę na utrzymanie trzeba to brać pod uwagę jak się kupuje taki samochód
Majster a co Ty masz z tymi żyłami na bicepsach???
A czy możesz zrobić odcinek na temat dpfa, tzn jakie wartości świadczą o zapchanym dpfie, u siebie mam wartość 10, nie mam zielonego pojęcia co to oznacza, mozesz coś o tym powiedzieć wiecej ?
Witam serdecznie, mógł byś zrobić film jak wyczyściłeś silnik? Taki merytoryczny film o tym jak czyścić pod maską.
Fajna Energia Kolego .Brawo!
JESZCZE TROCHE I W TVN BEDZIESZ MIAŁ PROGRAM
Hej hej.. miałeś zerknąć do nastawnika turbiny.. 😉
Tak pozatym odcinek jak zawsze klasa 😁
Aż wstyd do Ciebie przyjechać zwykłym autem 😂 same audi, BMW i merce
dodatkowy sterownik, tylko kwestia przebiegu w innych modułach
Z tych gum zawieszenia nieraz wyrzyga się czarny olej, zawą to hydropodstawą w różnych katalogach. Wymieniałem to w a4, a6 i a8. Pierwsza rzecz co się sypie w tych zawieszeniach. Pozdrowienia i jestem w trakcie oglądania wszystkich filmów.
3:18 doszedłeś już do ściany…
Super filmik. Przydałoby się gdyby tytuły filmów były bardziej sprecyzowane, czego konkretnie dotyczy film. Ten dotyczył 3.0 TDI CGQB a tytuł dotyczył pytania klienta z telefonu 🙂 pozdrawiam
Czym wymyta komora silnika ? Może zrobisz odcinek jak myć czy myć a czego nie myć
co do EGR: mam e61 525d 197KM m57, dpf wypalal sie srednio co 500km, po wykodowaniu EGR dpf wypala sie co 800-900km, spalanie spadlow trasie 0,7l w miescie 1.5-2l. Do tego mam czysty kolektor. Egr to zlo, dpf tez (poki dziala go nie wyrzucam)
Szkoda ze wy tak daleko😢
Witali to musi być niezły szpec w tym fachu. Jak widziałem tablo to u niego największe obłożenie. On jest Gruzinem? Pozdrawiam
Mega fajny kanał pozdrawiam całą ekipę
robisz dobrą robotę. widać że masz pojecie w mojej okolicy przydał by sie taki fachowiec. pozdrawiam
Jak można przeciągnąć serwis olejowy o 25 tys km? Właściciel tego auta to rzeźnik
Ten sterownik wygląda identycznie jak do BMW m57 3.0d
Filtr zawiany jak w kombajnie po żniwach
wszyscy tak zachwalają aułdi a tyle ich tam u Ciebie na placu 🤭 cena regeneracji zawieszenia powiem Ci że sięga wartością nie jednego gruza który da więcej fanu na parkingu pod Lidlem 🤪
Czy wyłączenie adblue nie zaszkodzi wypalaniu DPF.
Audi Q5 najlepszy silnik Pana zdaniem to? Pozdrawiam
Super że do ciebie przyjeżdżają takie fajne młodsze auta. Ja pracuję jako mechanik od 15 lat i w moim mieście w większości naprawiam stare samochody a najgorsze że często muszę je że tak powiem lepić bo ludzie oszczędzają na wszystkim co się da nawet na własnym bezpieczeństwie.
Trafiłem przez przypadek na ten kanał. Ale zdecydowanie zostaje tutaj na dłużej. Przyjemnie się słucha kogoś kto wie o czym mówi. Pozdrawiam 👍
Skoda octavia 2 1.6mpi combi 1z5 – wycieraczka tylna raz działa raz nie działa. Najczęściej jak jest sucho i słońce to działa a jak dłużej pada jest wilgotno to już nie działa. Czy spotkałeś się z takim przypadkiem?
Mega kanał, ogrom wiedzy. Tego brakowało YT.pozdrawiam
A możesz powiezieć gdzie regenerujecie wahacze?
Szanuje za Hardbass na warsztacie ✌🏻😂