Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Używana Toyota C-HR, czyli jak bardzo cenimy sobie niepraktyczne auta



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Jest niewielka, ciasna w środku, mocno obudowana blachą. Jednocześnie skrywa mnóstwo fascynujących detali, smaczków. Bardzo dobrze trzyma cenę. Ma napęd hybrydowy. Pasuje i starym i młodym. Miłego odbioru!

muzyka: NITOA @nitoaband #motoryzacja #adamkornacki #automaniak

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

37 thoughts on “Używana Toyota C-HR, czyli jak bardzo cenimy sobie niepraktyczne auta

  1. Z tym spalaniem to przesadzone, zmienić tryb z eko na normalny i przy jeździe do 100 spali 4.1-4.5. W trybie sport tez bierze sporo ale u mnie po wjeździe do miasta tryb sam się zmienia na normalny

  2. Jeżdżę taka sama tylko 2018.
    W mieście mega wygodne, na trasie trochę wyje, ale tylko przy przyspieszaniu. Audio beznadziejne, po wykupie będę wymieniał

  3. Panie Adasiu, czy taka hybryda nadawałaby się do holowania przyczep lekkich w ruchu miejskim? Chodzi mi głownie o spalanie i żywotność skrzyni biegów

  4. jakby tak ktos w koncu zrobil taki wynalazek jak technologia japonska i design niejaponski to kupie… jak 3/4 wszystkich ich samochodow sa brzydkie wrecz obrzydliwe, beznadziejnie niewygodne, wycudowane bez sensu wszedzie gdzie mogli cos popsuc to popsuli … ale co zrobic… to dziadostwo sie nie psuje…

  5. Wszystko fajnie, tylko tryb B (jak brake) nie jest do odzyskiwania energii, a do hamowania silnikiem (również benzynowym) przy stromych zjazdach. Działa mniej więcej tak jak redukcja biegu w konwencjonalnym napędzie. Nie należy go używać podczas normalnej jazdy, bo wtedy napęd hybrydowy nie działa efektywnie, o czym można przeczytać w instrukcji.

  6. Mam ten samochód w wersji Primiera Edition rok produkcji grudzień 2016 . Pierwsza rejestracja styczeń 2017, Przebieg na dziś 36tys km, generalnie w cyklu mieszanym. Od samego początku prowadze wszelkie notatki z kosztów użytkowania tego auta. Średnie jego spalanie po przebyciu ww kilometrów to 5,20 litra na sto kilometrów. Przeglądy koszt średni 900zl w ASO. Jeśli ktoś szuka samochodu do użytkowania w cyklu miejsko podmiejskim nie ma lepszego na rynku. Posiadam go już prawie 5 lat i jestem mega zadowolony. W tym czasie były wczasy w Chorwacji i wiele innych wypadów. Samochód jest wygodny, niezawodny i świetnie spisujący się w codziennym użytkowaniu . Miejsca w kabinie nie brakuje chyba ze ktoś jest wielkości dorosłego niedźwiedzia . Jest to samochód stworzony do podróży w 4 dorosłe osoby . Oczywiście ma swoje pomniejsze wady jak małe szyby w tylnich drzwiach i gwiżdżący przy dużych prędkościach spojler tylnej szyby ale uważam je za nie wpływające w sposób istotny na radość z jego użytkowania . Gorąco go polecam szczególnie jeśli ktoś stoi przed wyborem między autami z grupy wieśwagena i ich skopanymi silnikami TSI. W takim przypadku nie ma czego porównywać .

  7. Miałem okazje zasiąść na tylnie kanapie CHR. Jeżeli ktoś ma klaustrofobie nie polecam. Plastik od drzwi biegnie wzdłuż szyi, twarz aż po ucho zewnętrzne :). Następna rzecz to baterie a w nich ogniwa. Jeżeli wysiądzie jedno lub kilka ogniw to znak, że są już wypracowane i za chwile trzeba wydać fundusze na kolejne wymiany. Hybrydy i elektryki ja bym traktował z przymrużeniem oka. Problem odczujemy za 5 do 10 lat przy ilości zużytych ogniw do utylizacji. Baterie samochodowe nie mają wielkości ogniwa telefonu czy nawet z laptopa. Współczesne auta maja baterie grubo ponad 100 kg. Jak to bywa we współczesnej motoryzacji trwałość spada po okresie gwarancyjnym albo co najwyżej 5 lat od zakupu. W każdym koncernie jest grupa Panów inż. którzy mają precyzyjnie określić zużycie podzespołów w przedziale czasu a w razie konieczności skrócić ich trwałość. Raczej tym nie odkryłem ameryki

  8. Kupiłem żonie na urodziny 2 lata temu tylko lepsza wersję najbogatsza wersję . Jeździ tylko miasto czasami jedzie gdzieś dalej w trasę sobie , jest zadowolona . Auto faktycznie przyciąga wzrok . Bordowa z czarnym dachem felgi polerowane skóra też dwa kolory czarno biala.

  9. Пан Адам мудило. Японцы создали шедевральное авто за такую уверенную цену. Я купил C-HR жене два года назад и вижу какие теплые у них отношения (у жены и машины) до сих пор. Женщина видит сердцем. А я вопросов к машине не нашел. Уверенное хваткое авто.

  10. Mieszany 7.5l a na drodze szybkiego ruchu 9l. Chyba kogos pojebało. Ja w swoim starym 1.4 nie mogę wyjść ponad 6l. A nowe to już dawno powinny mieć mniej niż 5l. Jeżeli nie to gówno, a hybryda to już w ogóle.

  11. Z zewnątrz piekne auto a w środku… Tragedia. Malo miejsca. Myslisz z zewnątrz, ze w srodku duzo a tu klops nie wspomne o tylnej kanapie i oknach

  12. Dzień dobry Panie Adamie, tak jak zauważyłem w załączonych komentarzach tryb B wykorzystywany jest przy stromych zjazdach. Co do dźwięku, to niestety nie jest to zbytnio poprawione, dźwięk silnika spalinowego jest jedynym minusem jaki znalazłem w modelu Yaris 2021, natomiast przyspieszenie super, przy pełnym gazie bardzo fajnie odjeżdża. Pozdrawiam i miło Pana zobaczyć na youtubie, nie za krotko, nie za długo, zwięźle i na tematy:)

  13. Kupując używane CHR należy bardzo dokładnie sprawdzić przed zakupem bo sporo tych samochodów jest w wypożyczalni aut na minuty Panek, w ciągu tych kilku lat nawet kilka set osób nim jeździło i wiadomo może być przez to nadmiernie zużyty

Dodaj komentarz

Zadzwoń!