USZKODZONY LEXUS GS450H, PRZEGLĄD, JAZDA PRÓBNA I DEMONTAŻ BATERII HYBRYDOWEJ.
Siemanko
Dzisiaj przegląd techniczny lexusa którego kupiłem jako uszkodzonego. Sprzęt ma 13lat oraz trochę usterek dzisiaj go przejrzymy, przejedziemy się a już w kolejnych materiałach coś spróbujemy naprawić 🙂
POZDRO!
Film z podróży po lexusa gorąco polecam obejrzeć! :
NOWE !! Gadżety Profesora
https://sklep660527.shoparena.pl/
Wsparcie działalności Profesora:
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL
facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/
Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/
Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share
Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Katalizatory? Komu to potrzebne? 🤣
Za darmo tego badziewia bym nie chciał,problemy i koszty,szkoda ,że zwkle ludzkie samochody idą w eurokołchozie w niebyt. W afryce będą sobie starymi brukami śmihać ,a my ? Rowery ,osiolki,jak ekoczuby pozwolą.
Mój vtec nie dymi 😂
Wystarczy tylko spojrzeć i rozłożyć ręce, ta masa komplikacji i sterowników komputerowych, czujników i.t.d. to tylko może powodować większą skomplikowaną awaryjność i wysokie koszty naprawy , tam nie ma gdzie palca"włożyć"tak jest upchane jak na jedną żywotność , to jest jeszcze słaba technika i postęp techniczny , zbyt duża waga i mnóstwo miejsc do kontroli i przeglądów, wymiany olejów i.t.d. Tłok różnych rozwiązań mechanicznych i elektrnicznych, przekaźników, sterowników, falowników , jednym słowem nie tak to powinno być , badziewie , jeszcze jest daleko do prawdziwego postępu.
jaki koszt może być naprawy wariatora? (silnik spalinowy nie odpala)
Doktorku nie bać się Rxa 400h z przebiegiem około 200tys?
W passacie rakich problemow nie ma
Jak wrazenia ze skrzyni CVT? nie zabiera przyjemnosci z jazdy?
Jezu ten silnik wyje gorzej jak kosiarka bardzo nieprzyjemnie :/
2 reklamy przed filmem… Hajs hajs bejbi
Hey. Sprzedany? Szukam takiego do zrobienia. Pozdro
Chlopczyku. Przestan uzywac tych zdrobnien typu odcineczek, samochodzik, silniczek bo jest to po prostu SMIESZNE!! Reszta ok.
Fajny odcinek dla sceptyka używanej tfu hybrydy tylko dla pseudoekologów niech gnija z hybrydzie🖕😂👎😎🖕🤡Ps.Uwaga zwarcie w baterii i ogniste fajerwerki nie do ugaszenia😂🤣😆🖕
Bardzo fajne i udane auto
Czyli ten typ wtrysku nie ma bolączki zalepiania się nagarem jak fsi ?
Chris,zachwycałeś się stanem blach pod spodem.Pozwolę sobie nie podzielać Twojego zachwytu.Jak na 13 letni samochód prestiżowej marki tej korozji było całkiem sporo, więcej niż w mojej 17 letniej Skodzie Octavi, która nigdy nie była konserwowana. Pod tym względem jestem mocno rozczarowany
0:31 O Ty dziadu !!!!
Panie Profesorze; czy ten Lexus jest) będzie na sprzedaż?
Pozdrawiam serdecznie 😊
Porsche Taycan ma 2 biegi, Tesla 1 przełożenie.
NAPED jest HYBRYDOWY nie bateria. Bateria moze byc litowa, cynkowa, olowiowa… itd.
Na samym ,,prądzie” można jechać do 70km/h, a nie do 35…
Zmieniłem świece bez zdejmowania kolektora 😉