Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Unia przegłosowała! Od 2035 tylko auta elektryczne! Czy to pewne?



Zobacz czy nie przepłacasz za OC?
Sprawdź : https://promocje-mubi.pl/motodoradca/
Otrzymaj zwrot 150 zł po zakupie ubezpieczenia i zarabiaj na poleceniach!

Samochód do kalkulacji : Kia Stinger 2019
Silnik : 3.3 V6 370 KM 510 Nm
Opony Michelin Pilot Sport 5

Zapisz się na szkolenie do Akademii Moto Doradcy :
– WWW : https://motodoradca.tv/szkolenia/

Zajrzyj do mnie na sociale :
– INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram
– FACEBOOK : http://motodoradca.tv/facebook

Subskrybuj kanał :
– MOTO DORADCA : http://motodoradca.tv/subskrybuj

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, lub poprzez stronę : https://motodoradca.tv/zakupauta/

Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

46 thoughts on “Unia przegłosowała! Od 2035 tylko auta elektryczne! Czy to pewne?

  1. Najpierw powinny zostać ograniczone emisje elektrowni przemysłu a samochody na samym końcu bo to jest znikomy procent emisji
    A ten hipokryta co za tym głosował leciał do tej Brukseli samolotem który emituje o wiele więcej niż samochód

  2. Trzeba bedzie tych wszystkich politykow i pseudo ekologow przymusowo przesadzic na elektryczne krzeselko. Ile jeszcze bedziemy dawac sie dymac grupom przestepczym bawiacym sie w polityke.

  3. Widać, że też i w USA dosięgła patologiczna eko-histeria polityków. Trudno racjonalnie wytłumaczyć kretynizm polegający na:
    1. Małym zasięgu/ w okresie zimowym jeszcze mniejszym
    2. Bardzo długim ładowaniu w porównaniu do tankowania
    3. Corocznym ubytku o około 4-6% wydajności akumulatorów (znów mniejszy zasięg) 
    4. Przy koniecznej  wymianie akumulatorów horrendalne koszty tego zabiegu
    5. Ekologia na niskim poziomie z powodu problematycznej utylizacji akumulatorów
    6. Znaczne obniżenie funckjonowania obywateli z powodu ogromnych korków, zatorów komunikacyjnych w oczekiwaniu w kolejce do punktów ładowania, których w ciągu najbliższych 10-13 lat nie przybędzie na tyle aby zapewnić należyty i porównywalny komfort życia jak przy poruszaniu się pojazdami spalinowymi i ich tankowaniu.
    7. Drogi serwis pojazdów z uwagi na kodowanie procesorów sterujących systemami pojazdu – forsowanie przymusu korzystania z serwisów autoryzowanych. 
    8. Znaczne obniżenie wydajności funkcjonowanie podmiotów gospodarczych zatrudniających handlowców mobilnych , którzy pokonują dziennie 400-1000km , w praktyce gehenna przy szybkich przejazdach z punktu A do punktu B – … kilkukrotne ładowanie auta w ciągu dnia? A gdzie czas na wizyty u klienta. 
    9. Dalekie delegacje i wyjazdy służbowe , rodzinne, urlopowe – koszmar przy jeździe w stresie czy aby wystarczy prądu do stacji ładowania i później ile czasu spędzić na ładowaniu – kocyk i 4-godzinny przymusowy piknik na trawniku , lub przymusowe zwiedzanie galerii handl. w czasie ładowania auta. 

      Elektromobilność tak , ale nie pod przymusem ustaw, rozporządzeń  i innych nakazów ! 
      Elelktromobilnośc tak , ale po przełomie technologicznym ( ładowanie 10-15 min i REALNY zasięg przy średniej v=80-120km/h 800-1000km!
      Elektromobilność tak, ale przy prowadzeniu dalszych udoskonaleń napędów i spalinowych i innych alternatywnych (wodór…. ) i utrzymanie wolności ludziom , aby oni sami mogli wybierać to co uważają za dobre i korzystne. 

    A śmieszne i żenujące jest przy tej całej patologicznej nagonce EKOterrorystycznej , że pojazdy sportowe będą mogły być nadal produkowane i używane … Bo co ? Bo obrzydliwie bogaci burżuje mają mieć furtkę aby cieszyć się autami o napędzie spalinowym! 
    Chore idee i pomysły.

  4. Auta wodorowe mogły by zastąpić spalinowe, bo elektryki nie naładujesz w 5 min. Wyobraźcie sobie kolejki na stacjach ładowania jakby większość miała elektryki. Musiały by być to ogromne parkingi na 100-200 miejsc.

  5. Tak dużego sceptyka jeszcze nie słyszałem. Przecież już teraz w Polsce porusza się coraz więcej samochodów elektrycznych. Przeciętnego Polska nie stać nazakup nowego samochodu i to nie ważne czy to samochód spalinowy czy elektryczny. Tak jest teraz i w większości w przyszłości.
    Taka mowa o paliwach syntetycznych ale to producenci to przespali, ponieważ zaniest je wdrażać dużo wcześniej to dopiero się budza jak maja być wycofane silniki spalinowe.
    Podażajmy za postępem, a nie będziemy cały czas się cofać bo u Nas nic się nie uda.
    Zgadzam się z krytyka pomysłu karania właścicieli aut spalinowych I Jestem zwolennikiem ograniczania aut w ścisłych centrach miast.
    Mnie też nie stać na zakup nowego samochodu ale denerwuja mnie te dymiace czarnym dymem disle.

  6. Auta marzen:
    Lexus is200 I generacji (1g-fe 2.0)
    Chevrolet Camaro ZL1 2013-2015 rocznik (6.2 LSA V8)

    Tymbardziej ta elektryfikacja boli ze te wozy no ładnie zupę piją wiec prawdopodobnie tego drugiego marzenia sie nie uda spelnic, a pierwsze pojdzie pod koc i zapomnienie w garazu :((

  7. Elektryki ? Fajna opcja zgadzam sie ale jako do miasta super . Długa trasa diesel . Ja mam takie zdanie . Mimo że nie stać mnie na nowego elektryka i jakoś nie spieszno mi . Uważam też zeby nikt się nie wtrącał tym czym jeździmy. Bo sami latają nie eko samolotami . A nam będą kazać

  8. Problem jest jeszcze gdzie indziej .
    Od rosji wszyscy się uzależnili od gazu i wielu innych towarów.
    Materiały takie jak kobalt do produkcji baterii są wydobywane w 85% w Afryce.
    15 na 19 kopalni w Afrykanskich należy do Chin.
    Czy my naprawdę chcemy aby pacjentowi uzależnionemu od narkotyków proponować dodatkowo uzależnienie od alkoholu?
    Chiny i rosja nas zjedzą
    Elektryki tak ale jeszcze nie teraz.
    Gospodarki nie są jeszcze gotowe .
    Potrzebujemy zmienić caly system zasilania na świecie
    Nuklearna wiatrowa słoneczna i węglowa

  9. Auto marzeń: Nissan Skyline GTR R34 Nismo.
    Mój daily: 18' Kia Niro hev.
    Żony daily: 11' Prius.
    Poza Miasto: 02' Lexus LS 430.

    Dokładamy z żoną swoje cegiełki na codzień jeżdżąć eco autami to " zarabiam " na użytkowanie V8 ✌
    Bez walki nie oddam ☠👊

  10. auto marzen to jakies v6/v8, zupełnie bezawaryjne i z niskim spalaniem. no i blacha która nie rdzewieje a materiały w środku wysokiej jakości. W sumie mam coś takiego, tylko ze ma 20 lat, auto pali sporo, i blacha coś tam rdzewieje, ale jednostka chodzi i materiały są lux. chociaż chciałbym żeby było z 300/350 koni

  11. nie będzie ładowania w 2 minuity, Baterie litowe bezpiecznie można ładować prądem 1C, czyli w okolicach godziny, tak do 80% pojemności. Nic lepszego nie wymyślili.

  12. W parlamencie UE zasiadają IDIOCI pozbawieni rozumu To inbecyle pozbawieni logicznego myślenia A skąd prąd do ładowania do pomp ciepła w zime Prąd dla fabryk i domu

  13. jaka to ekologia skoro potrzebny do tego jest kobalt a to niestety pochodzi z krajow afrykanskich i ekologi juz na male raczki dzieci ktore je wydobywaja jest ok a ladowac bedziemy je kapiac wegiel i koks by elektrownie dzialaly to tez ekologia a statki i samoloty odrzutowce co politycy lataja no brawo lobbysci bo politycy wyglada ze mysla przez tylko portfel by sie zapial no i najlepsze badania spalin w aucie spalinowym i elektrycznym aucie to sie zdziwicie wygral diesel … no i jak to jest z ta ekologia??

  14. ale co dają te restrykcje co do co2 przecież na placecie ziemi są inne kontynenty niż europa chyba że nad samo europą jest jakieś pole siłowe chroni przez co2 z innych regionów świata bo tego nie widzą co z tego że w ue będą zerowa emisyjność skoro w na przykład rosji zero emisji albo taki indie chiny ameryki wystarczy wiatr i mamy . To jest działanie ekoterrorystów a nie ekologów, wspomniałeś o kurierach z całą pewnością te 200-300km nie wystarczą nie mówię o mieście bo tereny wiejskie gdzie też ludzie mieszkają

    Samochód marzeń zawszę podobały mi się bmw x4 ale wątpię więc jakiś innych takich wyższych bo obecnie jeżdżę xsara picasso 2002 hdi 2.0

  15. Dziękuję za film. Myślę, że gdyby samochody elektryczne naprawdę dobrze funkcjonowały w różnych warunkach eksploatacji, ludzie sami by się na nie przesiadali i żadne "kary" za pojazdy z silnikami spalinowymi nie musiałyby istnieć.

  16. Fajny film, bardzo rozsądny ale z perspektywy obywatela Polski. Z perspektywy Włodarzy z UE to myślenie życzeniowe co prezentujesz. Zrobią co będą chcieli, auta i tak już są testowane na kupujących, niedopracowane itp właśnie dla tego mamy liftingi. Po 2 opłaty emisyjne w krajach Europy zachodniej były używane do rozwoju energii odnawialnej, paneli fotowoltanicznuch, farm wiatrowych itp. A u nas? jedna ustawa i po wiatrakach potem kolejna i panele Fv przestały się opłacać a opłaty emisyjne zamiast iść na rozwój technologii odnawialnych źródeł energii szły na Pinokio i spółka wiedzą co. Zobacz jak wyglada na mapie Google sieć ładowarek w Niemczech Francji itd a jak w Polsce. Tam za kilka lat elektryk będzie miał do wyboru do koloru stacji,Oni się na to przygotowywali. Niemieccy producenci maja już odpowiedniki niemal każdego modelu w wersji elektrycznej. Auto to jest towar luksusowy wg. koncepcji i tego co widzimy wiec przytłaczającej większości Polaków zostanie transport publiczny, rower lub trampki. Downsizing to były takie śmieszne początki mające odwlec trochę wyrok ale się nie udało. Potem diesle z „banem” na wjazd do centrów miast, a teraz już mamy karty odkryte. Tak cześć producentów odejdzie z Europy a Ci którzy zostaną każą sobie słono płacić za możliwość niezależnego przemieszczania się. Wojna w Ukrainie to tylko przyspieszyła. I nie zrozum mnie źle myślisz mega rozsądnie i po ludzku ale to jest biznes tu jest cel do którego się dąży bez względu na wszystko. I nie zdziwię się , jeśli do PL wejdzie duża zagraniczna firma nazwijmy roboczo auto-elektryfikacyjna i ogarnie infrastrukturę bo jak wiemy w Polsce nic się nie opłaca z zasady a potem wchodzi kapitał zagraniczny i czerpie zyski z tego co Nam się nie opłacało i wszyscy zdziwieni. I chciałbym się mylić w tym co piszę, ale coś mi mówi, że nie tym razem.

  17. Waldku a co z autami zabytkowymi?? Podejrzewam że podatek będzie uzależniony od normy emisji spalin spełnianej przez auto. Czy coś wiadomo na ten temat? Obawiam się że posiadanie auta zabytkowego będzie się wiązało z ogromnymi kwotami…

  18. pamietacie film człowiek demolka, taka przyszłosc własnie nam chca stworzyc w Europie, wszedzie indziej bedzie normalnie xd Wychoduja sobie nowy typ człowieka, ktory nie bedzie miał pojecia ze gdzies po za europa jest inny swiat. Wydaje wam sie to nieprawdopodobne, ile rzeczy jeszce 2 lata temu było w stylu fantasy?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!