Toyota Prius 2gen – najsłabsze ogniwo
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
150 zł cashback na konto!
Najsłabsze ogniwo – tak się mówi o wytrzymałości baterii w elektrykach czy hybrydach. Ten samochód pokazuje ile w tym prawdy!
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
150 zł cashback na konto!
Najsłabsze ogniwo – tak się mówi o wytrzymałości baterii w elektrykach czy hybrydach. Ten samochód pokazuje ile w tym prawdy!
Prius II król warszawskich ulic.Są wszędzie jak kiedyś Maluchy i Polonezy
Mi zależało na samochodzie z automatyczą skrzynią biegów. W tej wielkości samochodu nie ma drugiego, który paliłby tak mało mając A/T. Zrobiłem 70 000 km (mam 288 000) i właśnie wyskoczył kod pompy chłodzenia falownika. Ale dopóki nie podłączy się pod komputer (aplikacja dr. prius) to człowiek nie wie, czy musi wymienić baterię (nowa w Toyocie ok 10 000 zł), czy tylko tę pompę (200 – 600 zł).
I ważne było dla mnie, żeby nie było zajechane. A tutaj po pierwsze automat (nie da się długo jechać na wysokich obrotach) i hamulec "ręczny" uruchamiany nogą , czyli uniemożliwiający wchodzenie w zakręty na ręcznym.
Mam taki 8 lat. Mega tania eksploatacja. Robi co ma robić. Zachar szybko wyłapał z uwagi na swój wzrost największa bolączkę tego samochodu dla ludzi wysokich. Brak regulacji kierownicy. Gdyby dało by sie ja wyciągnąć 5 cm….
Biedny student zmieniający auta częściej niż raz w roku?
Spoko👍
Faktycznie bieda, nie da rady bez hybrydy.
Dali mi go kiedys and w Miami w wypozyczalni aut.fajny byl.mam kumpla co ma je na taxi w chicago.duuzo Ich.bateria 300 Tys mil.wiem z1 reki
One też tak gniją jak inne Toyoty czy coś lepiej je zabezpieczyli?
Chce zmienić auto i na pewno będę chciał przetestować jakąś hybrydę. Nie sądziłem że stare priusy są tak odporne na ząb czasu. Auta jeżdżą i wyglądają fajnie.
Jak spotykam Priusa na miescie Wawie to na 90 % prowadzi go jakis Gruzin czy Ukrainiec z Ubera czesto na lewym prawo jazdy heheheheheeh
Czy aby na pewno skrzynia to ecvt a nie cvt?
Dobrze ze trafiłem na ten film. Stary dobry Zachar 😅
Co do samochodu to też się nad nim zastanowiłem, ale jakoś ostatecznie padło na coś większego i tylko z benzyna. Dźwięk na ekspresówce lub autostradzie był dla mnie denerwujący.
Tak czy owak bardzo fajny test 😉
rewelacja 🙂
dobrze sie jedzie
Druga generacja Toyoty Prius wykorzystuje akumulator NiMH o napięciu 201,6 wolt złożony z 28 modułów, przy czym każdy moduł składa się z sześciu pojedynczych ogniw pryzmatycznych NiMH o napięciu 1,2 V. Każdy z modułów o napięciu 7,2 V zawiera kontroler ładowania i przekaźnik. 28 modułów jest połączonych szeregowo, aby uzyskać całkowitą pojemność magazynowania energii wynoszącą 1.310 kWh (przy 201,6 V × 6,5 Ah). Gratuluję. Mam Priusa 2 z 2009 i bateria trakcyjna jeszcze oryginalna. Spalanie średnie 4,5 l/100, w zimie trzeba dodać 1 litr. To już kultowe i mega niezawodne auto.
Złomnik miał Priusa 1 tyle że wygląd pozostawiał wiele do życzenia jednak miał chyba orginalne baterie i slinik
Dobry i rzetelny odcinek. Wlasciciel bardzo ogarniety, wie czego chce, rozumie hybryde, zna jej dobre i slabe strony oraz co wazne a niekoniecznie oczywiste wsrod uzytkownikow – potrafi wykorzystac jej potencjal.
Jako uzytkownik hybryd systemu Toyoty od ponad 7 lat nie wroce juz do tradycyjnego samochodu wylacznie z napedem spalinowym. Przekladnie planetarna e-CVT spieta z hybryda uwazam za najlepsze rozwiazanie do normalnej, codziennej jazdy zarowno dla wygody prowadzenia jak i efektywnosci/ekonomii napedu. Ponadto zadna inna nie jest w stanie zapewnic pelnej plynnosci jazdy tak jak robi to wlasnie ta. Potwierdzam, ze ''wycie'' to w 95% mit – pojawia sie na krotka chwile wylacznie przy maksymalnym przyspieszeniu. Im wiekszy silnik tym mniejszy tego efekt. Glownie argument tych, ktorzy:
a) albo nigdy nie mieli okazji prowadzic hybrydy ale bedacych ''fachowcami'' od oceny wszystkiego ,
b) jeszcze nie umiejacych,
c) zwyczajnie majacych chronicznie drewniana noge polaczona z zerowym wyczuciem samochodu.
Ale reżyserka, szczególnie początek.. poziom spada
Jak to radość słuchać kogoś , kto potrafi sie wysławiać bez stosowania
A ja mam jeszcze Telewizor wbudowany ! Import z Japonii.
263tys to wielki przebieg?
Cholerka moj Scenic ma 340 :-p
Test Toyoty Prius I-generacji był kiedyś na kanale Muzeum Skarb Narodu
https://www.youtube.com/watch?v=f1xC948hVmI
Test Łosia z zewnątrz całkiem dobrze wyglądał 👍
Ciekawe to… 1kWh i zasięg 2km?
Ja mam w iOn 14,5kWh i robię 120km
Zachar wszystko ok poza jednym przebieg w tej Toyocie nie jest wcale wielkim przebiegiem jak to zaznaczyłeś na początku