Toyota Corolla hybrydowa 1.8 sedan – czy warto kupić ? Opinia użytkownika 👍
Toyota Corolla – sedan – 12 generacji w wersji hybrydowej z silnikiem o poj. 1.8 i 122KM (łacznej mocy dwóch silników)- omówienie, recenzja i wrażenia użytkownika używanego 2-letniego samochodu. Zapraszam do oglądania.
00:00 Wstęp i zewnętrzne oględziny
02:14 Pokazanie i omówienie wnętrza
12:28 Rozmowa podczas jazdy
Link do całej playlisty związanej z tematami samochodowymi:
Aby się skontaktować np. w celu umówienia na pokazanie swojej hybrydy pisz na emaila: domisamochod@gmail.com
#Toyota #Corolla #hybryda
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Fajnie opowiedziane
Tyle gadania a gdzie tu jakieś wrażenia z jazdy?! Osiagi, przyspieszenia, wyprzedzanie…
Dużo przydatnych informacji. Dzięuję bo sam się zastanawiam nad używaną hybrydą. Jaką pojemność ma bak w 1.8?
Zapraszam do kontaktu👍
Przeglądam filmiki na YouTube bo chcę kupić Toyotę corolle TS a tu patrzę stary znajomy Błażej. Pozdro fajnie, że wróciłeś do PL
Panowie w toyotach naprawy a raczej wymiana części eksploatacyjnych zaczyna się po 15 latach lub 250 tyś przebiegu sprzegło, coś w zawieszeniu, alternator i nigdy na holu czy lawecie.
Witam. Czym nagrywasz filmiki? Jakich mikrofonów użyłeś podczas podczas nagrywania? Na filmiku dobra jakość fajna stabilizacja, a dźwięk z mikrofonu bardzo dobry 🙂
Fajny następny samochód będzie hybryda mój też super 😆👍🏼
Kierownica w 2 płaszczyznach panie prowadzacy
Super materiał mam wersję 2 litry z przyjemnością oglądałem.
Dzień dobry. Wspomnieliście Panowie o zużyciu baterii przez klimę. Jak długo przy naładowanej powiedzmy na 80% baterii można stać z włączoną klimą? Pół godzinki da radę czy prędzej kwadrans?
I mamy kolejną omówioną hybrydę 😉 Super! Sam samochód jest niezły, ale wolałbym chyba mocniejszą wersję z silnikiem 2.0
ten kto go kupi za rok zdziwi się pod jego spodem co bedzie miał lepiej szybko zabezpiecz
czyść filtr "pod siedzeniem" dwa razy w roku
przełącz wskaźnik zużycia paliwa na "średnią z podróży" to zobaczysz ile ci pali dokładnie
dawaj go na lpg i bedziesz miał 4,1 średnią
w trasie na elektryku 105 km/h
polecam MITASU 0w16
nie ryzykuj z funkcją "pieszy" ja bym jej nie ufał a sam jeżdżę z rok identykiem
Kolego opony to 205/55/16 a nie 65 w tej wersji
Szkoda tylko, że cała jazda od tła się w trybie spacerowym.
Witam wszystko super ale jest dużo opinie że Corolle lubi ruda…..koroduje podwozie i ogólnie blacha cienka jak papier…..mam Auris. Hybrid nie ma tragedii….😅może ktoś będzie wiedział jak z tą korozja…ponoć czym nowszy model tym gorzej….🤔
Fajny samochód, ma dużo plusów. Mnie przeszkadza na miejscu kierowcy bardzo nisko poprowadzona obudowa kolumny kierownicy, która ogranicza miejsce na kolana.
Ładne auto, i widzę że seria się rozwija. Oby tak dalej. Powodzenia
No proszę, kanał się rozwija, oby tak dalej! Jeszcze tylko nazwę kanału zmienić hah!