Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

OD SPODU #66 NISSAN LEAF SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY- NIE MA KATALIZATORA!!!



Siema
Dzisiaj samochód na którym mechanik nie zarobi, jest mi smutno z tego powodu, ale posiadanie go może być ekonomicznie uzasadnione.
Pozdro!!!

Odcineczki OD SPODU:

Gadżety Profesora!!!!
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

49 thoughts on “OD SPODU #66 NISSAN LEAF SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY- NIE MA KATALIZATORA!!!

  1. To jest jeszcze słaby postęp techniczny i jeszcze trochę potrwa zanim będzie można odstąpić od samochodów spalinowych. Powinno to być tak rozwiązane żeby samochód w czasie jazdy sam doładowywał akumulatory bez potrzeby ładowania z zewnątrz , jeżeli tego inżynierowie, projektanci nie mogą rozwiązać to jest słaby postęp techniczny , ale jedno jest pewne że napęd silnikiem elektrycznym ma przyszłość a ta masa akumulatorów to będzie przeżytek, to powinno być też rozwiązane.

  2. mega zużyta bateria jak na 105 tyś km ma tylko 8 z 12 poziomów na wyświetlaczu zużycia soh czyli bateria zdegradowada w 30%. Prawdopodobnie ładowane auto tylko na szybkich ładowarkach co przyspiesza degradację ogniwa

  3. Spoko na miasto…. na ale…. ceny akumulatorów…. i trzeba je wymieniać co 6 do 9 lat…. no i….. powypadkowego samochodu już sie nieda zrobić….. a i bezpieczeństwo przy uderzeniu… no i cena zakupu…. no ale…. przecież jeździ sie ZA DARMO!…. i prostsza eksploatacja, lepsze przyspieszenie… NIE KUPIE TEGO G……A.. to DRAMAT i KONIEC ŚWIATA..

  4. Muszę zmienić mechanika.Ostatnio byłem na wymianie oleju i wszystkich filtrów i mechanik nawet nie spóścił litra paliwa… masakra jakaś🤯, co raz trudniej już o jakiegoś ,, normalnego" mechanika-zlodzieja😨😭.

  5. Profesorze, czy w jakimkolwiek aucie, które miałeś był katalizator?:D Czy w którymkolwiek z obecnych masz ten zbędny wynalazek czy okradłeś sam siebie i sprzedałeś w internetach?:D

  6. Mieszkam w Warszawie i miałem kilka razy przyjemność przejechać się elektrykiem. Bardzo pozytywne doświadczenie. Mimo to nie kupiłbym go do jazdy po mieście bo nie wyobrażam sobie jazdy na stację, po to żeby stać godzinę i samochód ładować.

  7. Profesor i gołą łapą? A ucznia zagonić niech wyciera plakietki, dywaniki wytrzepie, folijkę na fotel założy… pan Profesor nie może ubrudzić tyłeczka siadająć na fotelu klienta… Pozdrawiam z dalekaaa.

  8. Jeździłem takim dwa lata. Zajebiste auto! Leci bokiem na mokrym z ręcznym na przycisk! Życie baterii 8 kresek to typowe przy aucie z USA. Mój miał 110tys km i 10. Bierzesz leafSpy, sprawdzasz ile kWh wchodzi a później ze średniego zużycia możesz sobie obliczyć ile przejedziesz.

  9. Aha, te kredyty o ktorych wspomnialem wczesniej trwaja tylko do momentu az firma sprzeda do 200000 pojazdow wiec obecnie podczas zakupu np Tesli nie mozna uzyskac tych 7500$ ale firmy ktore teraz wchodza na rynek dalej moga liczyc na 7500$.

  10. W usa, kredyt podatkowy podczas zakupu nowego elektryka wynosi 7500$ plus kolejny rabat “stanowy” srednio wynoszacy 2500$ wiec przy oryginalnej cenie 34000$ klient netto placil okolo 24000$ plus podatek od sprzedazy okolo 5%.

  11. Bardzo fajny samochod na pierwsze EV jak ktos szuka uzywanej opcji z 2giej reki. Szczegolnie egzemplarze od 2013 roku wzwyz (lepsza chemia baterii, lepiej rozwiazana regeneracja, pompa ciepla i jeszcze kilka mniej istotnych detali) Koszta obslugi praktycznie zerowe. Przyjemnosc z jazdy na wysokim poziomie. Nie za ladny, ale mozna sie przyzwyczaic tak samo jak do wysokich cen benzyny i diesla 😉

    Jak kupiony do zastosowan do jakich zostal zaprojektowany, a nie żeby sąsiada dupa piekła, to naprawde ciezko znalezc argumenty zeby wracac do spaliniaka.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!