OD SPODU #66 NISSAN LEAF SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY- NIE MA KATALIZATORA!!!
Siema
Dzisiaj samochód na którym mechanik nie zarobi, jest mi smutno z tego powodu, ale posiadanie go może być ekonomicznie uzasadnione.
Pozdro!!!
Odcineczki OD SPODU:
Gadżety Profesora!!!!
https://profesorchris.pl/
Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL
Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂
Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/
Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Początek skutecznie zniechęca do oglądania.
Łapa w dol za reklamy
To jest jeszcze słaby postęp techniczny i jeszcze trochę potrwa zanim będzie można odstąpić od samochodów spalinowych. Powinno to być tak rozwiązane żeby samochód w czasie jazdy sam doładowywał akumulatory bez potrzeby ładowania z zewnątrz , jeżeli tego inżynierowie, projektanci nie mogą rozwiązać to jest słaby postęp techniczny , ale jedno jest pewne że napęd silnikiem elektrycznym ma przyszłość a ta masa akumulatorów to będzie przeżytek, to powinno być też rozwiązane.
mega zużyta bateria jak na 105 tyś km ma tylko 8 z 12 poziomów na wyświetlaczu zużycia soh czyli bateria zdegradowada w 30%. Prawdopodobnie ładowane auto tylko na szybkich ładowarkach co przyspiesza degradację ogniwa
Pod maską wygląda jak silnik spalinowy mało kto się zorientuje że to elektryk.
Spoko na miasto…. na ale…. ceny akumulatorów…. i trzeba je wymieniać co 6 do 9 lat…. no i….. powypadkowego samochodu już sie nieda zrobić….. a i bezpieczeństwo przy uderzeniu… no i cena zakupu…. no ale…. przecież jeździ sie ZA DARMO!…. i prostsza eksploatacja, lepsze przyspieszenie… NIE KUPIE TEGO G……A.. to DRAMAT i KONIEC ŚWIATA..
Pod 10 letnią mazdę trzebaby rusztowanie zbudować, aby pod nią wejść i nie zginąć.
W tym samochodzie nie ma baterii. Proszę o fachowy komentarz. Ogniwa elektryczne które pozwalają na doładowanie energii elektrycznej nazywają się akumulatory.
Muszę zmienić mechanika.Ostatnio byłem na wymianie oleju i wszystkich filtrów i mechanik nawet nie spóścił litra paliwa… masakra jakaś🤯, co raz trudniej już o jakiegoś ,, normalnego" mechanika-zlodzieja😨😭.
w nim niema chłodzenia baterii.
nie jest tak zły jeśli to ten co jak na razie co tydzień spotykam go jesli to ten jaguar
a ja słyszałem że elektrykami nie można holować innych ???
Profesorze, czy w jakimkolwiek aucie, które miałeś był katalizator?:D Czy w którymkolwiek z obecnych masz ten zbędny wynalazek czy okradłeś sam siebie i sprzedałeś w internetach?:D
To nie sila tylko prad staly.
Mieszkam w Warszawie i miałem kilka razy przyjemność przejechać się elektrykiem. Bardzo pozytywne doświadczenie. Mimo to nie kupiłbym go do jazdy po mieście bo nie wyobrażam sobie jazdy na stację, po to żeby stać godzinę i samochód ładować.
Piękna Maszyna .
ciekawe jak przebiega utylizacja baterii tych pseudo eko szrotów?
Fajny odcinek o … klameczce, w 10 letnim aucie
Straszny ten zasięg… Jeździł bym ciągle zestresowany 🤦
zrob test klameczki w Chryslerze Grand Voyager 2006, bedzie 10 na 10 😉
Chris mam nadzieję że do siły nie podłączyłeś. Zresztą możesz spróbować ciekawe co się stanie. Może akumulatory się zregenerują.
😀
Na wymianę oleju w tłumiku przyjechał ??? 🙂 🙂
2:22 no kurna nie wierzę XD
Te auta były i są produkowane w UK fabryka Sunderland
Pracuje w tej fabryce i składam te "auta" w życiu bym tego nie kupił widząc jak są składane nissany….
Profesor i gołą łapą? A ucznia zagonić niech wyciera plakietki, dywaniki wytrzepie, folijkę na fotel założy… pan Profesor nie może ubrudzić tyłeczka siadająć na fotelu klienta… Pozdrawiam z dalekaaa.
4:23 żeby pod nią wejść to trzeba ją najpierw podnieść
Moja hulajnoga ma większy zasięg…
………👍……..
Fallus 😁🤣😂
falownik kojarzy się z fallusem warto zapamiętać
To auto było dłużej ładowane niż w trasie xD
Jeździłem takim dwa lata. Zajebiste auto! Leci bokiem na mokrym z ręcznym na przycisk! Życie baterii 8 kresek to typowe przy aucie z USA. Mój miał 110tys km i 10. Bierzesz leafSpy, sprawdzasz ile kWh wchodzi a później ze średniego zużycia możesz sobie obliczyć ile przejedziesz.
Chlopie, duzo gadasz ale niewiele wiedzy przekazujesz…
Mozecie teraz sobie porownac cene vw ID4 w EU i USA tylko w usa mozna odjac te 10 000$ !
Aha, te kredyty o ktorych wspomnialem wczesniej trwaja tylko do momentu az firma sprzeda do 200000 pojazdow wiec obecnie podczas zakupu np Tesli nie mozna uzyskac tych 7500$ ale firmy ktore teraz wchodza na rynek dalej moga liczyc na 7500$.
Leaf jest lipa poniewaz nie ma aktywnego chlodzenia baterii co bedzie powodowalo szybkie zuzywanie baterii.
W usa, kredyt podatkowy podczas zakupu nowego elektryka wynosi 7500$ plus kolejny rabat “stanowy” srednio wynoszacy 2500$ wiec przy oryginalnej cenie 34000$ klient netto placil okolo 24000$ plus podatek od sprzedazy okolo 5%.
Bardzo fajny samochod na pierwsze EV jak ktos szuka uzywanej opcji z 2giej reki. Szczegolnie egzemplarze od 2013 roku wzwyz (lepsza chemia baterii, lepiej rozwiazana regeneracja, pompa ciepla i jeszcze kilka mniej istotnych detali) Koszta obslugi praktycznie zerowe. Przyjemnosc z jazdy na wysokim poziomie. Nie za ladny, ale mozna sie przyzwyczaic tak samo jak do wysokich cen benzyny i diesla 😉
Jak kupiony do zastosowan do jakich zostal zaprojektowany, a nie żeby sąsiada dupa piekła, to naprawde ciezko znalezc argumenty zeby wracac do spaliniaka.
Król Złodziej-i Katalizatorów nie zbije fortuny na katach no a za to za miedź na pewno zarobi PIENIĄŻKI 😁
Nie może być…To Profesor ma swoją specjalizację w Białymstoku
A gdzież to? Muszę się dowiedzieć
To mechanicy bedą baterie podmieniać. Kurde ciężkie czasy idą dla klientów.
230V – woltów mamy w Europie
Sory ale w moim 12 letnim Fordzie KA progi wyglądają dużo lepiej
Wyobrażacie sobie przejechanie 100000km paleciakiem?
Chris Daj mu na zimnym!!!
Mnie ciekawi co oni z tymi bateriami będą robić jak już elektryki będą masówką.
Łapka w dół, kutas do góry
Haha
Wymień mu olej…………..w silniku