Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Lexus zakupiony na aukcji w USA miał ukrytą usterkę – Uszkodzony system Hybrydowy!!

Formularz do zgłoszenia naprawy urządzenia: https://tiny.pl/r5mgg
🎉 Urodzinowa wyprzedaż na Komputronik.pl: https://ktr.fan/urodzinowa-wyprzedaz-kt
🎁 Liveshopping na 26. urodziny Komputronik: https://fb.me/e/1YuXLtyY1
🔋 #PowerPromo: https://ktr.fan/power-promo-kt
➡ Raty 0%: https://ktr.fan/raty0-urodziny

Urządzenie zostanie przyjęte w serwisie z którym ściśle współpracuję, część z tych napraw trafi na kanał YT.
Aby móc swobodnie tworzyć treści na YT, przeniosłem obsługę klienta i część napraw do partnerskiego serwisu.
——————————————————————————————————————————————————- Naprawa sprzętu audio, oświetlenia scenicznego i instrumentów klaw: https://tiny.pl/r5mtn
——————————————————————————————————————————————————-
INFORMACJE O MNIE:
Wchodźcie na moją grupę Facebookową „Naprawa Laptopów i sprzętu Apple – grupa wsparcia technicznego” aby otrzymać wsparcie https://tiny.pl/7rhjp

drako4service@gmail.com – preferowany kontakt do mnie w celu biznesowym.
PATRONITE: https://patronite.pl/rakowiecki
Instagram: https://www.instagram.com/srubokret_i_spolka/
——————————————————————————————————————————————————-
SPRZĘT NA KTÓRYM PRACUJĘ:
– stacja bazowa lutownicy kolbowej + szczypce: https://tiny.pl/r5mr9
– kolba: https://tiny.pl/r5m98
– grot cienki SMD: https://tiny.pl/r5m93
– grot gruby SMD: https://tiny.pl/r5mwg
– grot minifala: https://tiny.pl/r5mw9
– grot do zdejmowania KBC: https://tiny.pl/r5mwc
– grot do BGA szeroki: https://tiny.pl/r5mw5
– szczypce: https://tiny.pl/r5mw1
– Hot Air na którym pracuję: https://tiny.pl/r5mw2
– Hot Air który polecam ze względu na cenę/jakość: https://tiny.pl/r5mcq
– automat. czyścik grotów: https://tiny.pl/r5mcn
– multimetr: https://tiny.pl/r5mcz
– rozlutownica https://tiny.pl/r59vt
– precyzyjny miernik LCR https://www.lcrresearch.com/product-page/lcr-pro1-plus

– stół warsztatowy: https://tiny.pl/9lf4t
– fotel biurowy „Shine”: https://tiny.pl/9lf49
– stabilny regał: https://tiny.pl/9lf4f

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

23 thoughts on “Lexus zakupiony na aukcji w USA miał ukrytą usterkę – Uszkodzony system Hybrydowy!!

  1. Daniel powinien filmy kręcić 😀 Oskar za efekty i montaż gwarantowany. Byłem pewny, że za moment na stole postawi Lexusa 🤗 Diabeł 😈 zawsze tkwi w szczegółach, ale Lexus to główne podzespoły i rozwiązania ma (miał?) przeniesione z Toyoty. Więc w pierwszej kolejności szukamy części do Priusa. Ewentualnie między g. 01.30-03.30 wyjście na osiedlowy parking w sąsiednim mieście z zestawem narzędzi 😋 Daniel da radę. Właśnie. Elektronika samochodowa to bardzo dochodowy interes.

  2. Ja bym nie szukał nowego, identycznego gniazda na wymianę, a wyprowadził przewody na zewnątrz sterownika i dał nowy, dowolny komplet gniazdo-wtyczka. Może nie nie tak elegancko, ale obyło by się bez czyszczenia przegrzanych przewodów – można by je skrócić do miejsca, gdzie nie były przegrzane. Tak czy inaczej, świetna robota, pozdrawiam.

  3. A te odbarwienia pinów,styków ,przewodów bardzo często zauważyłem,że zachodzi przy napięciu stałym tak samo jak zbieranie się kurzu wokół przewodów występuje częściej niż przy napięciu przemiennym,takie zjawisko, obserwacje na podstawie mojej pracy zawodowej.

  4. Witam,a ten komputerek to nic innego jak tak zwany balanser, który nadzoruje procesy ładowania i rozładowywania ogniw żeby równo były ładowane i rozładowywane nie dopuszczając do zbyt głębokiego rozładowania i zbyt wysokiego naładowania ogólnie już dzisiaj stosowany przy pakietach różnego rodzaju ogniw pozdrawiam.

  5. Na takie przegrzane , zajdzione przewody co nie chcą się lutować ja polecam kwasik Solny albo siarkowy stężone(można na firmę kupić) Zanurzamy na sekundę i spłukujemy wodą , przewodzik się lutuję od razu.

  6. swietny odcinek! Jak juz na innym torze niz komputery to ciekawym tematem jest falownik w hybrydach Toyoty, ciekawi mnie czy taki falownik moglby byc wykorzystany w czyms innym niz samochod 🙂

  7. Czy moze chciałbyś się pochylić nad tematem CEM w Volvo S80? Dość często padają a nowy komp 1k euro i wciąż zachodze w głowę co w nich się psuje i czemu nikt tego nie naprawia??

Dodaj komentarz

Zadzwoń!