Lexus UX 200, czyli najlepsze auto świata (TEST PL) | CaroSeria
Startowaliśmy z CaroSerią w marcu 2020. Rozpoczęła się pandemia, parki prasowe, z których pożycza się samochody do testów, były zamykane, a ludzie przechodzili na pracę zdalną.
Nasze materiały oglądała głównie rodzina, więc w sumie miały po 200 odsłon. Jedyna marka, która udawała, że nas szanuje, to Lexus. Dali nam do testów UX200 i mówią: „No nie jest to nasz najbardziej udany model, ale jak jeszcze wy go zjedziecie, to będziecie testować komunikację miejską.”
Tak zmotywowani zrobiliśmy test, w czasach, gdy przed moim garażem było mniej kostki, a więcej trawy, drzewa były niskie, a lampa stała prosto (👉 https://www.youtube.com/watch?v=qZis6EAEe6k&feature=youtu.be&list=PL5VOi9CEPwBJ2FfmJVJ3Kekh8X9R7YRV8&t=157) Staraliśmy się dostrzec jakieś plusy w UX 200 i nam się udało, choć przyznajemy, że nie było łatwo. Potem się okazało, że jednak rząd sobie z pandemią świetnie radzi, pandemia w odwrocie, należy przestać się bać. No i pojawiły się nowe auta, testy, możliwości, a przede wszystkim pojawiliście się Wy – nasi widzowie! A UX czekał w szufladzie u Silnego na moment, w którym nie uda nam się zmontować nic nowego na piątek. No i się doczekał…
🔥🔥🔥
Subskrybuj mój kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1
Info o nowym teście zawsze tutaj: https://www.instagram.com/lukaszbak_caroseria
CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.
O każdym nowym filmie dajemy znać na FB: https://www.facebook.com/caroseria.vlog/
#lexusux #testlexusa @CaroSeria
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Radzę się przejechać tym autem byłem zachwycony Lexusem do tej pory jako marką ostatnio odbyłem jazdę tym autem przez cały dzień i emocje mi opadły zdecydowanie przereklamowane auto porażka za te pieniądze można kupić wiele innych o wiele lepszych aut choćby francuskich nie biorąc pod uwagę awaryjności oczywiście bo wydaje mi się że to zależy od danego egzemplarza
—————————————————–
ciekawe jak się ten miły lexusik ma do grand vitary 2,4 /2013/ też wolnossącej w zastosowaniu do codziennego używania ……
Łukasz, bardzo lubię Twój kanał, ale albo koncern Toyota-Lexus płaci Ci za promocję albo jesteś ich wielkim fanem. Brakuje mi trochę Twojego "hejtu" w stosunku do tej marki. Nie mniej jednak rób swoja robotę bo to najlepszy kanał motoryzacyjny na YouTub
Niezawodne skrzynie CVT z których Toyota słynie to E-CVT w hybrydach .Tutaj jest CVT na stożkach i łańcuchu .Zapewne wystarczająco trwała , ale by się wyróżniała niezawodnością to raczej nie
Sprawdź mazdę cz 30 186 km 🙂
Czekam z niecierpliwością na test wersji hybrydowej
Toyota z wolnossakami jest naprawdę wspaniała ale zdarzają się wpadki. 2.4 2AZ-FE jest silnikiem wymagającym zainteresowania przez pożeranie oleju. Powodem są pierścienie uszczelniające tłoki. Niestety ale są słabej jakości i wymagają zainteresowania.
Oczywiście jest to silnik na rynek amerykański i australijski do małej ilości samochodów takich jak Scion xB czy tC. Jest to problem spoza naszego kontynentu ale fanów takich niecodziennych samochodów też nie brakuje i warto zapamiętać. Toyota to synonim trwałości ale zdarzają jej się wpadki i też nie dziwmy się gdy dojdzie do problemów nawet w niezawodnych silnikach.
ile wzrostu ma prowadzacy? bo widze glowa siedzi w dachu.
Cześć. Że tak spytam, ile masz wzrostu?
Dzień dobry, czy Lexusy w Polsce rozpoznają znak terenu zabudowanego?
projektowali go japońscy emeryci …mali i przygłuchawi
Choć Cię (Pana) nie lubię jestem subskrybentem od samego początku, zawsze 👍w górę.
Proszę Cię promuj w każdym odcinku choć nawet przez tylko 5 sekund jazdę na światłach mijania w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza. Janusze ledowi (nawet Ci w seryjnych Ledach, choć najgorsi są Ci z AlleDrogo za 30 zł superled) twierdzą że przecie mam światła, jadę na automatycznych……
Nic nie zwalnia myślenia przy zmniejszonej przejrzystości powietrza, w takich warunkach używamy dla NASZEGO wspólnego bezpieczeństwa tylko świateł mijania (wtedy też działają tylne światła)
Czy ktoś ma wersję benzynową i mógłby mi rzetelnie powiedzieć ile pali wam w mieście? 🙂
Czy ktoś z użytkowników Lexusa UX200 zauważa szarpnięcie skrzyni biegów pomiędzy prędkością 7-13km/h? W moim jest bardzo wyraźnie wyczuwalne. Przebieg 55tys. km. Zgłosiłem to w stacji obsługi. Potwierdzili to podczas jazdy próbnej. I wysłali do centrali. A centrala odpowiedziała, że szarpanie w tym modelu to cecha a nie wada. Dlatego szukam użytkowników u których objawia się ta cecha. Dziękuję.
Mam takiego tylko w niższej wersji wyposażenia, nie zgadzam się z opinią, że auto jest ciche. Jazda z wyższymi prędkościami (zgodnymi z przepisami) nie należy do przyjemnych przez duży hałas.
A cena?? Zero informacji Polskie testy to meczarnia jak sie to oglada! Nauczcie sie od carwow tam jest krotko i na temat!
Mam dylemat . Co byś wybrał . Lexus ux 200 f sport, czy mazda cx 30 150 km ale najbogatsza wersja. Pozdr.
Prowadzący super 👍👍👍
Jak można się wyróżniać czymś czego coraz więcej na drogach😂
Очень классный обзор ! С юмором и по существу !
Mam takiego. Zasadniczo mogę potwierdzić opinię, z jednym wyjątkiem – nie jest w nim cicho, powyżej 100-110 km/h robi się głośno, szumi od drzwi. Chyba że mój jest jakiś felerny, ale w serwisie zapewniają mnie, że wszystko jest tak, jak być powinno.
Te systemy leksusa są słabe. To nie jest autonomia we wszystkich samochodach jest kiepska to kiepska autonomia lexusa 😉
Ciekawe dlaczego w aucie za 150 tys. nie można mieć nawigacji fabrycznej. Za ok. 200 już spoko.
Nie wiem nad czym te zachwyty, takie sobie auto, ani ładne ani szybkie, bez szału! A te przyciki klimy jak wzmacniacz z lat 90-tych
Dzień dobry,
Proszę o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 609091054
Zeby tam byl znaczek VW to by ten test wogole inaczek wygladal a mawet znaczek hondy. Strasznie bije reklama
Dlaczego lexus nie produkuje kombików?
Wziąłem to auto na weekend i zrobilem kilkaset km, naprawde szacunek dla inżynierów, wolnossąca 2 litrowa jednostka, 170 KM, ładne brzemienie, i średnie spalanie jakie udało mi się wykręcić 7l (miasto) ,poza miastem – prędkości do 120km/h – 6l. Jak to jest że Niemcy nie potrafią muszą stosować 1-2 turbiny zeby spełniać normy emisji spalin i mieć osiągi, niskie spalanie a Japończycy – 2 litrowa wolnossąca jednostka która też ma niezłego kopa, mało pali i spełnia te same normy ….. zadziwiające (:
Bardzo dobry samochod, gdyby nie to że ma masakrycznie mały bagażnik – auto idealne, mogłoby tylko ciut mniej kosztować bo dystans jaki dzieli ten samochód (w hybrydzie) od NXa jest bardzo bardzo mały. Jezdzilem 3 lata NXem i powiem tak – to zupełnie inna bajka jeśli chodzi o przestrzeń bagażową, miejsce w środku, mocno bym sie zastanawiałczy kupić UXa (w hybrydzie) czy NXa, roznica w cenie jak na ten pułap cen jest niewielka a gabarytowo to przepaść, nie mówiąc o plusach w miejskiej dżungli na korzyść NXa ktory wjedzie na każdy krawężnik (:
Nie mniej jednak UX, szczegolnie ta wersja wolnossąca 2.0 – naprawde kawał dobrego auta.
To auto jest tragiczne, te uszy Shreka na daszku od zegarów dopełniają całości, navi to archeo, gładzik to masakra itd itp. szacun że udało wam się mimo wszystko jakieś plusy znaleźć 🙂
Ludzie co za czlowiek. To czyma kierownice to puszcza to czyma a tu zakret. Beton dookola. To nie na moje nerwy.
Nie kupiłem crosowera by się wyróżniać. Właśnie po to bo jest wyższy i to jest jego praktyczność w przemieszczaniu się po mieście i okolicach bo w Polsce jeszcze nie jest tak dopracowana infrastruktura jak w krajach zachodnich. Wiele zapaści na zjazdach i podjazdach w dolotach, mnóstwo dzikich parkingów gdzie podłoże ma wiele do życzenia. To jest właśnie powód że wybrałem podwyższony samochód
Jak zawsze super😁
Kiedy będzie formentor?
Mazda jest japońska? 3 i 6 z 2015 roku fatalne
Mercedes GLC 350e
2:53 Plus za zasłaniające progi drzwi, docenisz to w deszczowe dni
I tried this small UX and cant believe you did fit in to the car with your 190cm 😵
Im only 187 cm and after I sat down in front (hardly) and opened rear very very small doors I give up to even try it 😁😁😁 No way. This is inside smaller then Skoda Fabia ! For 50 000 euros, my god! I love Lexus, actually I own one NX 200t, but this car is a joke 😉
Jak dla mnie to pokrętło przy liczniku wygląda fatalnie, zwłaszcza z perspektywy pasażera.
You look big for this car, what is your height?
czy mogę spytać co to za fotelik (dla dziecka)?
Jaka piękna i długa reklama Apa… tzn. Lexusa xD
Reklama obrzydliwa reklama. Volvo jest lepsze tańsze i ma design który zmiata takie takie plastiki przy pierwszym kontakcie. Kto się połasi na takie niepraktyczne auto nierozróżnialne od Aurisa ?
czekam na test Formentora, bo u Pertyna już był.
A mnie się ten samochód podoba. Pertyn testował go kilka razy i chwalił za każdym razem. Oglądałem samochód w salonie i poziom dopracowania, wykończenia robi wrażenie. Lexus od lat dopracowywał każdy detal, nawet, jeśli jego odbiorcami nie są miłośnicy motoryzacji. A mimo to, właśnie zaskakujące płaszczyzny, które są krzykliwe, w szczegółach robią wrażenie. Wygląd to kwestia gustu, ale auto nadzwyczaj komfortowe 🙂 mimo, że z małym bagażnikiem.
Ja tam jestem fanem toyoty.. tfu tfu lexusa tym bardziej. Ale… (jak zawsze) ludzie to glupi sa i mysla ze jak nie ma gwiazdy albo kolek to zero prestizu. Wez to sprzedaj w radomiu… albo w warszawie… no przecież nie przejdzie. 🙂
Ja naprawde polecam japonce, atrakcyjna cena, super auta przemyslane, KOJĄCE samochody. Niemce wyrzuccie do kosza, a tych z czech to odrazu do niszczarki , spalarni zeby historia tego nie uchwycila. 🙂
To jak już był RX,UX to teraz poproszę o test nx300
Dużo ludzi kupuje suvy dlatego, bo wygodnie się do nich siada. Nie siedzi się na ziemi jak w hondzie Civic. Druga sprawa, że SUV daje poczucie większego bezpieczeństwa. Pewnie względnego, ale daje. I to są 2 główne powody, dla których ludzie kupują suvy. Siedzieć wysoko jest wygodnie. Nie masz wrażenia, że jadąc nisko wjedziesz pod ciężarówkę.