Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

ŁADOWANIE DC AUTA ELEKTRYCZNEGO | Jak działa? | #Bezszelestni



Cześć!

Na czym polega ładowanie metodą DC auta elektrycznego?

Zapraszam Cię na nowy odcinek z serii #WychowanieELEKTORMOBILNE!

Zapinaj pasy i jedziemy!

FB: https://www.facebook.com/bezszelestni
Grupa: https://www.facebook.com/groups/868407973574949

Poznaj inne odcinki z serii:
#WychowanieELEKTROMOBILNE
#HerbatkaZprądem
i zyskaj pełen przekrój elektromobilności tu i teraz – taka, jaka jest!

Czy elektryk jest eko?

Dlaczego elektryk wybija korki? Jak nie popełnić podstawowego błędu przed zakupem auta?

Jak nie spalić elektryka? Jak powinna wyglądać przejściówka z dużej siły na małą?

Jeden z najważniejszych odcinków. Z czego wynika Moc i Czas ładowania?

Jak dobrać kabel EV, przedłużacz EV Type 2?
https://youtu.be/N6Noeft6mUIMyślisz o elektryku?

Obejrzyj to! Jaka moc przyłącza do elektryka?

Różne warianty pojemności baterii. Który wybrać? Najmniejszy? Największy? Czy warto wybrać największą baterię?

Ładowanie elektryka w domu i na mieście. Jak działa? Co musisz wiedzieć? Poradnik od A do Z

Jakie są rodzaje gniazdek? Zwykłe gniazdko? Gniazdko siłowe? Gniazdko Kempingowe? Jakie się przyda? Jakie trzeba mieć?

Zwykłe gniazdko i ładowanie 16A (3,7 kW). Czy to bezpieczne? Jak nie spalić instalacji?

Gdzie naładować elektryka? Studium wszystkich przypadków.

A ile kosztuje naładowanie elektryka? Z czego wynikają koszty ładowania?

Dużo amperów, kilowatów, woltów i innych krewetek. Przyda Ci się Elektryczny Elementarz! Jeśli facetka 3 lata tłumaczyła w szkole i nie wytłumaczyła, to tu ogarniesz w kwadrans!

Jak działa Hybryda Plug-IN? Jakie są rodzaje Hybryd?

Domowa stacja ładowania
Stacja ładowania samochodów elektrycznych
Ładowarka przenośna do elektryka
Cegła do elektryka
Ładowanie auta w domu Ładowanie samochodu elektrycznego Ładowanie samochodu elektrycznego w domu Ładowanie auta elektrycznego w domu Ładowarka do samochodów elektrycznych Ładowarka 10A Ładowarka 16A Ładowarka 2,3kW 10A Ładowarka 3,7kW 10A Ładowanie auta elektrycznego z gniazdka Jak naładować samochód elektryczny z gniazdka Czy z gniazdka można naładować samochód elektryczny Ile trwa ładowanie auta elektrycznego Ile gniazdko ma amperów Challenge EVcars Kabel do ładowania EV Kabel do słupka AC Kabel AC Przedłużacz AC Przedłużacz Typ2 – Typ2 Przedłużacz EV Kabel EV Ładowanie Elektryka Elektryk w bloku Jak naładować elektryka?Mój elektryk Elektrykiemnaweekend Elektrykiem na weekend Auto elektryczne Samochód elektryczny Samochód na prąd Auto na prąd Elektromobilność Bezszelestne studio

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

10 thoughts on “ŁADOWANIE DC AUTA ELEKTRYCZNEGO | Jak działa? | #Bezszelestni

  1. Materiał bardzo OK, ale brakuje jednego bardzo ważnego aspektu, którego brakuje także w Bezszelestnym Katalogu – napięcie nominalne akumulatora. Ma to bardzo duże znaczenie dla ładowania DC, nie zliczę nawet sytuacji, gdy dzwoni do mnie klient z pretensjami, że jego auto, które może się ładować 125klW idzie tylko 84kW na stacji 100kW. Diabeł schowany właśnie w napięciu akumulatora – ograniczenie przewodu CCS w stacji (bez chłodzenia cieczą) to typowo 200A, przy akumulatorze o napięciu dajmy na to 420V (dość typowym) -> 200A * 420V = 84.4kW i więcej nie będzie choćby nie wiem jak klient krzyczał. Ale podjedzie człowiek takim Tycanem S z aku 810V i ta sama stacja 100kW poleci pełne 100kW i to przy prądzie mniejszym niż max kabla (bo 100kW / 800V = 125A) – tym wypadku 100kW jest limitem, a nie kabel. Do tej pory w każdym materiale o ładowaniu DC jaki widziałem ta informacja jest pomijana, podobnie jak producenci EV systematycznie zatajają tą informację w ulotkach. Fun fact: w osobówkach większość akumulatorów jest około 400V, w autobusach i ciężarówkach typowo są 650-800V.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!