Kupiłeś nowy rower? 3 rzeczy, które na pewno będziesz musiał z nim zrobić
Witajcie ponownie na Dobrerowery.pl! Dzisiaj zajmiemy się tematem nowych rowerów, a konkretnie tego, co na pewno zaskoczy Was w Waszym nowym pojeździe po przejachaniu pewnego dystansu. Wbrew pozorom nawet drogie rowery nie są bezawaryjne i idealnie bezobsługowe – warto poznać kilka faktów, które z pewnością będą dotyczyły i Waszego roweru.
Porozmawiamy min o tym:
– dlaczego przerzutki się rozregulowują
– czy hamulce tarczowe trzeba docierać
– dlaczego nawet dobre opony i dętki tracą ciśnienie
Po więcej rowerowych filmów zapraszam na swój drugi kanał Bikeshow.cc:
https://www.youtube.com/bikeshowcc
Dołącz do grup fanów kanału na Facebooku :
https://www.facebook.com/groups/1606940372774784/
Po jeszcze więcej rowerowych emocji zapraszam Was na swój Instagram: www.instagram.com/jjpiatkiewitz
Jeśli podobają Wam się moje filmy i chcecie wziąć udział w realizacji moich kolejnych projektów, zapraszam do wsparcia na Patronite – https://patronite.pl/jjpiatkiewicz
Instagram https://www.instagram.com/dobrerowery
Wszystkie moje treningi dostępne są wraz z mapami na
https://www.strava.com/athletes/4094495
Zachęcam wszystkich do subskrybcji i udostępniania kanału. Dajmy się zauważyć na YouTube i po prostu – rozwijajmy się dalej!
#kolarstwo #trening #rowery #rowerowo #wyścigi
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Cenne wskazówki na co zwracać uwagę, zabrakło mi tylko czy po zakupie należy czymś "naoliwić" łańcuch i jak z nim postępować co jest bardzo istotne dla całego napędu.
Dzięki pozdrawiam ok
System presta jest bardzo fajnym systemem??? Na serio tak uważasz? To najgłupszy i najdurniejszy patent jaki kiedykolwiek wymyślili do roweru. Ciężko to napompować, krzywi się łamie ,kapturki pękają i nie da się tego napompować na stacji paliw. Proszę o podpowiedź co jest w nim takiego bardzo fajnego w porównaniu do Dunlopa? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
BezobSługowy
a gdy o rower sie będzie dbalo bardzo to na cale zycie na stale powinnien posluzyc moje pytanie @Dobrerowery.pl
fajnie tlumaczysz teraz ciebie ogladam miam kilka rowerow i koncze klase 8 i bede po ukonczeniu podstawowki akurat sie szykowal na stale wymiane roweru i żebym miał na wakacje i mi powinen jak bede dbal to na cale zycie starczał nawet prawda
Sam posiadasz te plastiki które kazałeś usuwać po zakupie 🤣
jezeli mi piszczą to jak mam naprawić ? czy dotrzec hamulce
Ja kupiłem nowy z allegro MTB 27,5 cali za 899zl i nic w nim nie regulowalem i działa wyśmienicie zrobione od maja tego roku 700 kilometrow osprzęt niezawodny turney
Jak regulować linkę od biegów w piascie
Ja zrobiłem swoim tanim, budżetowym trekkingiem 1400 km i na razie nie regulowałem niczego 🙂
Pozdrawiam
Bezobzługowy? Xd
Kupiłem rower 3 tyg temu i mi łańcuch zaczał przeskakiwac pomocy co zrobic wolnobieg jest dobry
No a ja już na śmieci przeznaczyłem rower za 25 tys bo z opon bezdętkowych schodzi powietrze po tygodniu.
fabrycznie sa za ciasno skladane piasty ze zwyklymi lozyskami, na dzien dobry konusy do regulacji zeby nie zajechac piast w przeciagu 500km
co z tego ze sporo ludzi kupilo rower, jak 70% z nich wyjedzie raz w miesiacu haha
Ja wgl mam wrażenie, że im rower droższy tym bardziej trzeba się z nim obchodzić jak z piórkiem
Witam, ktoś może wie jakiej marki prowadzący ma oksy 😎?
To chyba wszędzie tak jest. W UK tak samo, sporo ludzi rowery kupuje. Rozrywkę zamnknięto przez wirusa, to ludzie znaleźli sobie nowe hobby. Oby tak zostało.
Mam deja vu, czy nie nagrałeś już takiego filmu?
Kupiona przeze mnie szosa od wyjazdu ze sklepu (z Deca, by było śmieszniej), przejeździła 8 lat bez żadnego kłopotu. Dwa tygodnie temu kupiłem X Calibra 7 i po 3 wycieczkach rower wylądował w sklepowym serwisie. Nic nie działa jak trzeba, a w sterach garść piachu. Oczywiście wszystkiemu winny klient – sprzedawca wpierał mi, że rozbierałem stery albo myłem wysokim ciśnieniem. W ogóle chyba uważał, że rozkręciłem rower by potem truć d*pe Panom serwisantom.
A ja kupiłem nowy ale stary rower🤔🤣
Lubię bananki🌸
Z nowym rowerem najgorzej, bo człowiek obchodzi się jak z jajkiem. Chucha, dmucha…aż do pierwszych rysek i obić które i tak się pojawią jak się jeździ, a nie trzyma pod kocem. Wtedy dopiero zaczyna się bezproblemowa jazda 🙂
piękny gravel
Cenna rada z regulacją napięcia linki, o tym nie wiedziałem. Dzięki!
2:01 – Ale jak to? Plastikowe kółeczko za największą koronką kasety? Toż to się nie godzi w nowoczesnych rowerach ;P https://www.youtube.com/watch?v=iLwRo28nhgQ&t=2m29s
Może miałem szczęście, ale przy mojej szosie dopiero po jakichś trzech tysiącach km musiałem ruszyć jakąś śrubkę. Natomiast łańcuch trzeba oliwić regularnie, dlatego wraz z zakupem roweru, koniecznie trzeba kupić oliwę do łańcucha
Boom na rowery i na gravele 😉
https://rzeszow.tvp.pl/47657676/gospodarka-w-kwarantannie
Tak, w tym roku branża rowerowa nie nadąża za obsługą chętnych na nowy rower, duża grupa ludzi dołączyła do kolarskiego świata, to fakt. Już na wiosnę w przyszłym roku będzie można dużo fajnych tanich używek kupić! 😃 Kto wie, może już nawet na jesieni! 😃😃😃
Dzieki za merytoryczna dyskusje . Pozdrawiamy z CHICAGO 🇵🇱🚲🇵🇱
A czy wentyl Presta ta sie w ogole dopompować? Bo ja to zawsze spuszczam powietrze i od zera pompuje :p
To co Pan opowiada to jest jakiś żart. Kupując nowy produkt mam prawo oczekiwać że będzie działał bezawaryjnie i bezproblemowo przez długi czas. A tymczasem Pan mówi że co kilka jazd takim rowerem muszę jechać do serwisu żeby mi oponę napompował lub musiałbym wydać kolejne pieniądze na zakup pompki. Skandal!
Ja swojej kupiłem rower z dedkami specjalnie zmacha się przy pompowaniu i cisza do końca wycieczki…
tytuł filmu nie odpowiada treści w nim zawartej. 3 rzeczy z nowym rowerem ktore nalezy zrobic to :
1 zdjąc protektr szprych
2 odtłuścic na naoliwić łańcuch
3 nakleić folie ochronna na dolną rure i głowke ramy w miejscu styku ramy z pancerzami.
z gorskimi jeszcze wiecej zabawy bo należy oddac nowe amortyzatory do czyszczenia wnetrza i zalania odpowiednimi środkami… fluidem itp
A co jak tarcza piszczy od nowości?
Warto wspomnieć o zrobieniu spinki w łańcuchu co ułatwia czyszczenie i jest konieczne to rozwiązanie dość szybko
Kolor tej ramy – bajeczka 😍
Ja mam pytanie.
Co z nowym łańcuchem, a konkretnie smarem? Bo są dwie skrajne teorie. Jedni zmywają ( w tym ja, a nawet szejkuje), a drudzy zostawiają.
To chyba byłby dobry temat na film.
Z tym dokręcaniem śrubek to bym dodał, żeby bez klucza dynamometrycznego nie podchodzić. Ktoś się nie zna to będzie dokręcał np stery na siłę. A to się może źle skończyć
Jeździć, obserwować.
A serwisu zerowego amortyzatorów nie powinno się wykonywać? Chyba nie było by za miło gdyby w rowerze np. po roku w zawieszeniu coś siadło i trzeba byłoby zabulić grube pieniądze. Oczywiście mam namyśli rower górski z wyższej półki, bo w takich powinno się je wykonywać.
Zarysować, ubrudzić, coś zepsuć te 3 rzeczy czekają każdy nowy bicykl. Co prawda to prawda zawszę jechałem ja i rzadko ktos inny a teraz co chwilę kogoś mijam
ale śliczny lakier 😀