Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

KIA EV6 GT-Line AWD 77,4 kWh 325 TEST Najlepsze auto elektryczne?



2021 KIA EV6

Kia EV6, TEST / recenzja. Ten wygląd, to ładowanie, ta wygoda, rewelacja! Ale to NIE jest większa Kia e-Niro



Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

38 thoughts on “KIA EV6 GT-Line AWD 77,4 kWh 325 TEST Najlepsze auto elektryczne?

  1. Zamiast narzekać na oczywiste rzeczy jak brak stacji ładujących, powiedz czy ma Apple car czy android auto i czy ma ładowarkę indukcyjną. Serio oglądam film o 5 samochodzie elektrycznym 4 twórcy i wszędzie to samo. Brak stacji dokujących jako minus i zasięg w trasie jako minus. Panie to już jest tak oczywiste, że o zasięg w trasie do diesla to elektryk jeszcze nie będzie miał z 50 lat. Argument zasięgu na minus? Ale bo najmniejszy spośród elektryków? Czy w stosunku do samochodów spalinowych? Niech pan zacznie porównuje samochody elektryczne z elektrycznymi. Czy używa Pan argumentu zasięgu porshe 911 do skody octavia? Zacznij Pan porównywać zasiegi z innymi elektrykami. Chciałbym wiedzieć, który z elektryków ma większy zasięg. Ile udało się Panu odzyskać energii podczas rekuperacji, który elektryk ma pod tym względem najlepsze osiągi. Który elektryk najwięcej traci energii kiedy jest obciążony mocną utratą energii (podłączone telefony, radio itp). To są tematy i testy dotyczące elektryków. Pozdrawiam

  2. Królu złoty, jak przytrzymasz jedną z dwóch ikon na dolnym panelu to masz wybór tego do czego ma wrócić ekranik na dole po określonym czasie. To nieco zmniejsza ryzyko zmiany temperatury zamiast stacji radiowej.

  3. jak nie widzisz roznicy w wygladzie, to na 100% jest to lelektryk.
    kupujcie, kupujcie. po 1-2latach zobaczycie w co wdepnęliscie….
    onanizm gnojkow przy szybkim ruszaniu spod swiatel szybko zmieni sie w trwały brak erekcji,
    gdy za kilka lat gnojek zobaczy ze juz nie jest pierwszy bo wyprzedzily go 2 nowsze elektryki….
    https://www.youtube.com/watch?v=UgJJsRg07n4
    https://www.youtube.com/watch?v=BDbXinfMAkU&t=1347s
    https://www.youtube.com/watch?v=kYkQDLJMSu8&t=831s
    https://www.youtube.com/watch?v=OT8Fx4iGnys

  4. A teraz najważniejsze pytanie co z tą kiłom zrobić np. po pięciu latach kto ją kupi żeby sobie za cenę połowy wartości auta sprezentować nową baterię bo raczej po pięciu latach szybkie ładowarki szybko zrobią z niej śmieć do recyklingu

  5. Test super jednak po obejrzeniu samochodu w salonie doszedłem do wniosku że to ogromny kloc, to auto jest naprawdę duże a we wnętrzu tego zupełnie nie widać, wystarczy stanąć z tyłu samochodu i porównać dół nadwozia i jego górę, tragedia, miało byc tak pięknie a wyszło jak zawsze.

  6. Podoba mi się ten samochód i w sumie mógłbym sobie na taki pozwolić. Mieszkam w domu i mam fotowoltaikę. Garaż ze stacją ładowania tez nie problem. Pytanie inne. Mieszkańcy miast . Co z miastowymi ? Borykają się z miejscami parkingowymi a gdzie będą ladowac te samochody ? Żebyśmy się na takie auta przesiedli to wymaga mnóstwo nakladu finansowego i rewolucji w infrastrukturze oraz produkcji energii.

  7. Piękne auto. Jak czytam opinie elektrykosceptykow to się nawet cieszę. Nie będą nam ładowarek zajmować i podatek drogowy będzie miał kto płacić.

  8. Widać postępy w technologii i dizajnie aut ale uważam że w pl na masowa skalę nie ma to jesscze sensu. Ograniczenie to dostęp do ładowania, czas ładowania i koszty ładowania, nie wspominając o cenie takich aut. Gdzie ti ekologia….?

  9. Przeraża mnie ta żałosna, nachalnie wprowadzana elektryfikacja motoryzacji. Nic nie zwycięży spalinowych silników. Dźwięk V8 tego nie da się zastąpić. Tankuję w minutkę i jadę.

  10. Dodałbym jeszcze jeden paradoks elektryków:
    Najlepiej elektryki sprawują się w mieście, ale ekolodzy (którzy notabene lobbują za elektrykami) i aktywiści miejscy chcą wyrzucić z miasta wszystkie samochody, nawet elektryki, i pozwężać ulice, więc elektryk jako samochód do miasta też przestaje mieć sens.

  11. bądźmy realistami: jeżeli chodzi o zasięg przy 140km/h i zużyciu energii 27-28 to co najwyżej przejedzie 220-250km, 3:34 minuta – prosta matematyka 77kWh/27kWh = 285km, ale z tego co wiem szczytem możliwości jest wydobycie z baterii 70kWh i to od 100% do zera co przy zużyciu energii na poziomie 27,5kWh daje: 254km. Tyle z prostej matematyki, w realnym życiu trzeba liczyć postój na autostradzie przy tej prędkości co 200km, jestem za elektrykami ale lepiej żeby nie żyć złudzeniami..

  12. Powiem szczerze, że to jeden z niewielu elektryków, którym z chęcią bym się przejechał ( jeszcze Taycan jest interesujący). Do tego świetnie wygląda i ma bardzo dobre osiągi

  13. Auta elektryczne bedą dobre jak beda miały zasięg tysiaca(1000) km bez tankowania. Tyle ile mój…Dlaczego tyle? warunki atmosferyczne, korki, objazdy……..Nie jestem sceptyczny ale ….za duzo tych ale.
    Test ok.Pozdrawiam

  14. A blacha w ocynku albo ocynowana ????bardzo drogo by było pozdrowoenia z darłowa emeryt PASIONAT HYDRO aktv i ogrodów 26letni BEŻ wycieków luzów rudy I plywa ot 2004r 143tys dokument 2020r po200tys km tumiki po 22lat Były oryginał LINKI hamulec ręczny poleć rozdzie…kopułką PLASTYK co owinięta linka do opuszczenia szyby wyrobiona noi zeby nie było tak uchwalony to elektryka od KODU SILNIKA badał przekaźnik dóbr i odpowiednik elektryk jest OKEJ ale co wymagać od 26letniego

  15. Mam KIA Ceed z nawigacją. Więc chętnie podzielę się moją opinią.

    Jeżeli sam samochód po ponad roku użytkowania oceniam na 9/10 to zarówno nawigacji i jak w ogóle całemu systemowi (oprogramowaniu) KIA daję 3/10.

    Nawigacja kompletnie nie rozróżnia ulic jednokierunkowych czy zakazów skrętu i potrafi wyprowadzić na drogę gruntową – trzeba się pilnować (niby jak przy każdej nawigacji ale wydaje mi się że przy tej szczególnie. Już teraz dla bezpieczeństwa i porównania używam drugiej która na rynku jest stosunkowo od niedawna (b. popularna w Polsce 😉 i nie robi tylu błędów co nawigacja KIA.

    Kiedyś chciałem się dostać na jedną z głównych ulic w Karpaczu (Karkonoska). Wprowadziłem w nawigację miejscowość i ulicę i dojechałem na jakąś wieś obok Karpacza. Ponownie wprowadziłem dane i KIA dalej twierdziła że jestem na miejscu.

    KIA daje 6 aktualizacji gratis więc przy pierwszej wizycie serwisowej poprosiłem o aktualizację map – myślałem, że to poprawi działanie nawigacji. Niestety nikt mi nie powiedział, że aktualizacja wiąże się z wgraniem całkowicie nowego oprogramowania – i to moim zdaniem położyło system KIA.

    Nie tylko działanie nawigacji nie poprawiło się ale jest teraz cała masa innych błędów, które serwis KIA wyjaśnia w jeden sposób: czekać na kolejną aktualizację, może coś się poprawi! Brawo!!! Może? Spisałem listę błędów, każdy udokumentowałem zdjęciami i wysłałem do centrali KIA. Niestety odpowiedź taka sama jak serwisu: to jest oprogramowanie więc nie da się go naprawić zostanie sporządzony protokół i …???

    Auto naprawdę fajne, po roku użytkowania bez żadnych zarzutów ale system, to niestety porażka!

    To tylko kilka przykładów:
    1. Na głównym ekranie nawigacja jest kompletnie nieczytelna – tylko schemat ulic przy widoku szczegółowym nie poprawia się to za bardzo.
    2. Podczas cofania w nowym systemie z ekranu zniknął rzut samochodu z góry z widocznymi polami czujników, zamiast tego mam teraz prognozę pogody albo mapę nawigacji (losowo),
    3. Ostatnio system zawiesił się do tego stopnia, że musiałem wyłączyć silnik i uruchomić wszystko od nowa.
    4. System nie potrafi utrzymać zadanych ustawień: przełączam widoki na ekranie na stację radiową a za chwilę mam prognozę pogody albo mapę nawigacji (znowu – losowo)

    5. Zniknęła możliwość wprowadzania adresu w nawigacji, teraz jest wyszukiwanie po haśle więc gdy wpisałem Zakopianka Kraków, KIA wytyczyła mi trasę do Ełku!
    6. Niektóre funkcje mam … w języku tureckim.

    Nie chcę zniechęcać bo to naprawdę fajne auto ale takie błędy? Może nie zagrażają bezpieczeństwu i da się do nich przyzwyczaić ale irytują!

    Pozdrawiam!

  16. W poprzednim odcinku była dyskusja czy można się sprzedać za wycieczkę. Można jak najbardziej… Udanej współpracy z Kia. Tylko tak dalej to może na premierę kolejnego modelu zrobią Ci darmową wycieczkę do Korei…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!