Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Jak ZEPSUĆ obraz SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH?



Mail do Damaris w sprawie Tesli:
damaris@tesladlaciebie.pl

Mój profil na PATRONITE:
https://patronite.pl/DanielGrzyb

Moja strona:
danielgrzyb.pl
https://www.facebook.com/wynajmijtesle/
http://wynajmijtesle.com/

Mój link referencyjny Tesli:
https://ts.la/daniel44235

Mój Instagram:
https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/

Gdzie kupić Tesle?
TesladlaCiebie.pl

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:

kontakt@danielgrzyb.pl

#peugeote2008 #test #tesla

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

46 thoughts on “Jak ZEPSUĆ obraz SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH?

  1. Nie trzeba psuć obrazu samochodów elektrycznych one są tak ułomne że same się bez problemów psuja a ich obraz już nie istnieje więc zepsuć ciężko. spalinowe Samochody są o niebo lepsze pomimo że są bardziej kosztowne w eksploatacji i że nie maja silników które generują tak duży moment obrotowy . to nic nie zmienia Spalinówki poradzą sobie wszędzie a elektryki nie. I nic nie zmieni postawienie kolejnych 500 czy 1000 czy 5000 ładowarek bo w terenie off-road tam gdzie zaczyna się przygoda nie ma ładowarki a jest błoto woda piach bezdroża i radości z jazdy i obcowania z naturą a tego elektryki nie lubią Tam spalinówki górą. Dopóki samochody elektryczne nie będą zdolne brodzić w wodzie jeździć zdala od cywilizacji i miast oraz dopóki nie będą miały manualnych przekładni i porządnych napędów 4×4 to dla mnie nie istnieją

  2. Pomysł jest bardzo prosty. Wyznaczyć max czas postoju na ładowarkach lub odjazd gdy osiągnie sie 100%. Jeżeli auto nadal będzie tam stało po upływie czasu , tudzież osiągnięciu 100% baterii po +/- 15 min leci informacja do , nie wiem centrali ??? (właściciela ładowarki) odholować auto na koszt właścicela

  3. Malo tego ! To piersze pytanie zadawane przez użytkownika samochodu spalinowego podczas zakupu elektryka czyli "JAKI MA ZASIEG " a odpowiedz jest prosta "JAK BEDZIESZ UŻYWAŁ TEGO SAMOCHODU TAK SAMO JAK SPALINOWEGO TO NIEOGRANICZONA TYLKO TANIEJ I BEZ EMISYJNIE "ALE JAK ZACZNIESZ Z PUNKTU ŁADOWANIA PARKING SOBIE ROBIĆ TO SASIEG BEDZIE TAKI JAK PRZEWIDZIAL PRODUCENT" ludzie nie widzialem ani jednego kierowcy (spalinowka) , ktory wjechal na CPN wsadzil wąż do zbiornika i poszedl na obiad ?! Wiec dlaczego po znianie na elektryka robicie sie tacy bezmyslni 🤬😔🤕

  4. Danielu – jeśli coś jest za darmo to Polacy będą korzystać bez względu na innych. Takie zachowanie objawia się nie tylko w tym przypadku…niestety. Pozdrawiam i życzę wytrwałości!

  5. Powinny być wysokie opłaty za zajmowanie miejsca kiedy ładowanie sie zakończyło . Tak jak w Norwegi zrobili dotyczy też to stacji tesli oczywiście. Pozdrawiam z Oslo

  6. Dla.mnie elektryczne są super ale jeszcze nie teraz mam diesla . Teraz kupię hybryde po mieście super i nie tylko a elektryka za min.5lat albo 10😀👍🏼 dla mnie elektryk to jest minimum 300km.pewnego zasięgu 👍🏻 i szybkie ładowanie 80

  7. Jestem ciekaw czy za jakiś czas nie wejdzie przepis mówiący o tym, że można odholować Ci auto jeżeli blokuje ładowarkę. Jakby nie patrzeć jest to miejsce prywatne, tak jakby ktoś zostawił auto na kilka godzin pod dystrybutorem paliwa.

  8. Nieee nooo, elektryk stoi na właściwym miejscu i się grzecznie ładuje, a gościu marudzi ze za długo 👏 miszcz świata….. stoją zaparkowane spalinówki i zajmują miejsce – tez marudzi. I najlepsze: zaznaczanie w aplikacji (plugshare), ze się zajmuje miejsce! Nie każdy ma na to ochotę, trzeba to zrozumieć i uszanować, a ludzie będą robić na złość i nie będą tego oznaczać – taka nacja!

    Na miejscu D.grzyba powiedziałbym tak: „Jestem grzyp, i jak ja podjeżdżam pod ładowarkę to mam mieć miejsce i nie ma dyskusji.”
    Kolejny książę EV!

  9. Te elektryki to jakaś parodia słaba… jak to roztrwania bezsensu energię. Kiedy zatankuję auto benzynowe i nie będe go używał, to paliwo w baku będę miał za dzień, tydzień, miesiąc. Natomiast elektryk po ładowaniu ile potrzyma tą energię tydzień max ? i potem znów ładowanie energi z koplani węglowej 🙂

  10. W Berlinie Schöneberg na parkingu Lidla jest darmowa stacja do ładowania e-aut. Jest informacja że od godziny 22.00 do 6.00 każdego dnia stacja jest zarezerwowana dla aut carsharingowych. Jest to jakieś rozwiązanie.

  11. Jest bardzo mało samochodów które akceptuję w białym kolorze, dla mnie kompletnie ale to kompletnie nijaki i bezemocjonalny kolor dla auta. Te Tesle w białym kolorze co pokazujesz: Ska jeszcze jako tako, ale te 3ki wyglądają jakby dopiero czekały na lakierowanie 😀

  12. Czemu mam dzwonić do paniusi D. i kupować auto droższe o ok. 80 tys (cena w „Tesla Dla Ciebie”), jak mogę zamówić na http://www.tesla.pl taniej?
    No niech mi ktoś wyjaśni? Czemu?
    Czy ktoś lubi być „łupany” na kilkadziesiąt tysięcy?
    Cennik Tesli w PL sporo tańszy niż w „Tesla Dla Ciebie”…..

  13. Niestety wraz ze wzrostem ilości samochodów ev takich sytuacji może być więcej jeśli punktów ładowania będzie przybywało w wolnym tempie. Do tego dochodzi jeszcze kultura kierowców z którą jak widać jest różnie. Puki co to większość kierowców widząc puste miejsce przy ładowarce uważa je za zmarnowane i często zestawia spalinówką. A jak by tak po zatankowaniu auta zostawić je pod dystrybutorem? Reakcja obsługi i innych kierowców byłaby pewnie natychmiastowa.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!