Jak ZEPSUĆ obraz SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH?
Mail do Damaris w sprawie Tesli:
damaris@tesladlaciebie.pl
Mój profil na PATRONITE:
https://patronite.pl/DanielGrzyb
Moja strona:
danielgrzyb.pl
https://www.facebook.com/wynajmijtesle/
http://wynajmijtesle.com/
Mój link referencyjny Tesli:
https://ts.la/daniel44235
Mój Instagram:
https://www.instagram.com/danielgrzyb_official/
Gdzie kupić Tesle?
TesladlaCiebie.pl
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, wszelkie pytania lub oferty współpracy proszę kierować na podany e-mail / If you are interested in cooperation, any questions or offers of cooperation, please contact the specified e-mail:
kontakt@danielgrzyb.pl
#peugeote2008 #test #tesla
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
W Częstochowie zostawiają na noc auta na stacjach taksiarze. Jeden sam mi to mówił
Daniel, mam prośbe, nie mówcie nigdy na wizji byłem na siku, tylko w toalecie, bo to nieelegancko 😉
200km zasięgu ?!?!?
to jakiś żart chyba 😉
Było trzeba wypożyczyć ten samochód na chwilę i go przestawić.
Taki urok stoisz i patrzysz jak sie ładujesz w polsce bez sensu te elektryki
Mógł byś jeszcze napisać koszta gdzie za ile się tankuje i ile to kosztuje na trasie
Daniel co to za smartfon? Będziesz testowal jeszcze Nissana leaf?
Ale 4mobility należy do PGE 😉 To ich auto ma ich stacji
Nie trzeba psuć obrazu samochodów elektrycznych one są tak ułomne że same się bez problemów psuja a ich obraz już nie istnieje więc zepsuć ciężko. spalinowe Samochody są o niebo lepsze pomimo że są bardziej kosztowne w eksploatacji i że nie maja silników które generują tak duży moment obrotowy . to nic nie zmienia Spalinówki poradzą sobie wszędzie a elektryki nie. I nic nie zmieni postawienie kolejnych 500 czy 1000 czy 5000 ładowarek bo w terenie off-road tam gdzie zaczyna się przygoda nie ma ładowarki a jest błoto woda piach bezdroża i radości z jazdy i obcowania z naturą a tego elektryki nie lubią Tam spalinówki górą. Dopóki samochody elektryczne nie będą zdolne brodzić w wodzie jeździć zdala od cywilizacji i miast oraz dopóki nie będą miały manualnych przekładni i porządnych napędów 4×4 to dla mnie nie istnieją
Ja pisałem i mówiłem. Pretensje trzeba mieć do operatora stacji, że nie umożliwia sprawdzenia czy ktoś się ładuje. Zepto to ma od 2014 roku.
Pomysł jest bardzo prosty. Wyznaczyć max czas postoju na ładowarkach lub odjazd gdy osiągnie sie 100%. Jeżeli auto nadal będzie tam stało po upływie czasu , tudzież osiągnięciu 100% baterii po +/- 15 min leci informacja do , nie wiem centrali ??? (właściciela ładowarki) odholować auto na koszt właścicela
Ten sam problem w innych krajach .
Malo tego ! To piersze pytanie zadawane przez użytkownika samochodu spalinowego podczas zakupu elektryka czyli "JAKI MA ZASIEG " a odpowiedz jest prosta "JAK BEDZIESZ UŻYWAŁ TEGO SAMOCHODU TAK SAMO JAK SPALINOWEGO TO NIEOGRANICZONA TYLKO TANIEJ I BEZ EMISYJNIE "ALE JAK ZACZNIESZ Z PUNKTU ŁADOWANIA PARKING SOBIE ROBIĆ TO SASIEG BEDZIE TAKI JAK PRZEWIDZIAL PRODUCENT" ludzie nie widzialem ani jednego kierowcy (spalinowka) , ktory wjechal na CPN wsadzil wąż do zbiornika i poszedl na obiad ?! Wiec dlaczego po znianie na elektryka robicie sie tacy bezmyslni 🤬😔🤕
Narazie tesla model 3 ma najlepsze co do prędkosci ładowanie . Pozdrawiam
100km/h to nie jest prędkość autostradowa 🙂 🙂
Blokowacze ładowarek są w tej samej kategorii co ci, którzy tankują, zostawiają samochód przy dystrybutorze i idą na zakupy. :/
Dla mnie to kolejny dowód na to ,że bateryjki w autach to tylko przystanek przed wodorem.
Danielu – jeśli coś jest za darmo to Polacy będą korzystać bez względu na innych. Takie zachowanie objawia się nie tylko w tym przypadku…niestety. Pozdrawiam i życzę wytrwałości!
Powinny być wysokie opłaty za zajmowanie miejsca kiedy ładowanie sie zakończyło . Tak jak w Norwegi zrobili dotyczy też to stacji tesli oczywiście. Pozdrawiam z Oslo
Dla.mnie elektryczne są super ale jeszcze nie teraz mam diesla . Teraz kupię hybryde po mieście super i nie tylko a elektryka za min.5lat albo 10😀👍🏼 dla mnie elektryk to jest minimum 300km.pewnego zasięgu 👍🏻 i szybkie ładowanie 80
Auto na minety 🙂
Jestem ciekaw czy za jakiś czas nie wejdzie przepis mówiący o tym, że można odholować Ci auto jeżeli blokuje ładowarkę. Jakby nie patrzeć jest to miejsce prywatne, tak jakby ktoś zostawił auto na kilka godzin pod dystrybutorem paliwa.
jakim trzeba być kretynem i kupić auto segmentu A co w tej cenie można mieć auto 3 klasy wyżej na przykład Passat 2.0 TDI SCR
Nieee nooo, elektryk stoi na właściwym miejscu i się grzecznie ładuje, a gościu marudzi ze za długo 👏 miszcz świata….. stoją zaparkowane spalinówki i zajmują miejsce – tez marudzi. I najlepsze: zaznaczanie w aplikacji (plugshare), ze się zajmuje miejsce! Nie każdy ma na to ochotę, trzeba to zrozumieć i uszanować, a ludzie będą robić na złość i nie będą tego oznaczać – taka nacja!
Na miejscu D.grzyba powiedziałbym tak: „Jestem grzyp, i jak ja podjeżdżam pod ładowarkę to mam mieć miejsce i nie ma dyskusji.”
Kolejny książę EV!
"Poszedłem siku" no nie, nie wierzę, facet tak mówi, załamka
Te elektryki to jakaś parodia słaba… jak to roztrwania bezsensu energię. Kiedy zatankuję auto benzynowe i nie będe go używał, to paliwo w baku będę miał za dzień, tydzień, miesiąc. Natomiast elektryk po ładowaniu ile potrzyma tą energię tydzień max ? i potem znów ładowanie energi z koplani węglowej 🙂
Jakie ładne tesle
Blokowanie ładowarek/nieoznaczanie się w plugshare to zwykłe chamstwo jest. Nie ma myślenia o innych.
Chamstwo na tych ładowarkach ale jescze gorzej jest wtedy gdy stoi tam jakiś spalinowy kopcący smrodzący samochód
100 to predkosc autostradowa ? Chyba dla tirow….
Ale przecież korporacje Taxi tak robią, oblegają darmowe ładowarki
W Berlinie Schöneberg na parkingu Lidla jest darmowa stacja do ładowania e-aut. Jest informacja że od godziny 22.00 do 6.00 każdego dnia stacja jest zarezerwowana dla aut carsharingowych. Jest to jakieś rozwiązanie.
Każdy morze korzystać ze stacji ładowania nawet taksówki
Hej. Zauważyłem, że ustawiłeś zły hasztag pod filmem. Powinno być peugeot e-208, a jest peugeot 2008 😉
3:30 lepiej porsche.
Ładowarki wszystkie powinny być płatne.
Jest bardzo mało samochodów które akceptuję w białym kolorze, dla mnie kompletnie ale to kompletnie nijaki i bezemocjonalny kolor dla auta. Te Tesle w białym kolorze co pokazujesz: Ska jeszcze jako tako, ale te 3ki wyglądają jakby dopiero czekały na lakierowanie 😀
Od kiedy 100 km/h to predkosc autostradowa ???
Czemu mam dzwonić do paniusi D. i kupować auto droższe o ok. 80 tys (cena w „Tesla Dla Ciebie”), jak mogę zamówić na http://www.tesla.pl taniej?
No niech mi ktoś wyjaśni? Czemu?
Czy ktoś lubi być „łupany” na kilkadziesiąt tysięcy?
Cennik Tesli w PL sporo tańszy niż w „Tesla Dla Ciebie”…..
100km/h to nie prędkość na autostrady.
Niestety wraz ze wzrostem ilości samochodów ev takich sytuacji może być więcej jeśli punktów ładowania będzie przybywało w wolnym tempie. Do tego dochodzi jeszcze kultura kierowców z którą jak widać jest różnie. Puki co to większość kierowców widząc puste miejsce przy ładowarce uważa je za zmarnowane i często zestawia spalinówką. A jak by tak po zatankowaniu auta zostawić je pod dystrybutorem? Reakcja obsługi i innych kierowców byłaby pewnie natychmiastowa.
Ja mam białe siedzenia w modelu 3 i jest bardzo łatwo utrzymać w ideanej czystości. A efekt jest nieporównywalny. Polecam.
Jadę 100km/h, tym peugotem możemy zrobić ponad 200km taką prędkością autostradową.. Na drogach szybkiego ruchu jezdzimy szybciej 😂
Auta na miniuty nie powinny korzystać z ładowarek innych firm, tylko ze swoich
Przecież ten carsharing należy do grupy PGE, czyli dokladnie jak innogy go stoi przy punktach ładowania innogy
Spokojnie Andrzeju nie denerwuj się…..