Ekipa miała tylko kilka godzin na serwis autobusu! #Mechanicy
Oglądaj „Mechanicy” w niedziele o 11:30 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/mechanicy-odcinki,20607/odcinek-6,S01E06,153496
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W Jabłonnie Tomek, Adam i Daniel spróbują uruchomić nieodpalany od blisko 30 lat silnik od Porsche 356 będącego w bardzo wczesnej fazie renowacji. Odnawiany pojazd charakteryzują „matching numbers” – oryginalne, nigdy niewymieniane elementy układu napędowego, które sprawiają, że po odbudowie auto osiągnie wartość około 150 tysięcy euro. Na podnośnik w Skarżysku-Kamiennej trafi BMW E36 z cenionym za żywotność i parametry silnikiem 2.8 – nieoszczędzany egzemplarz wymaga wymiany mostu i wspawania szpery. Brygada z warszawskiej zajezdni będzie musiała wyeliminować nieprawidłowości w pracy układu hamulcowego jednego z autobusów – jeśli wóz nie przejdzie przeglądu okresowego, Krzysztof będzie musiał znaleźć zastępstwo do obsłużenia jednej z linii.
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Ja sam wymieniłem w oplu astrze na autostradzie bębny i szczęki na tylnej osi jadynie za pomocą kombinerek i klucza do kół w 30min na autostradzie.
Milwaukie był. By lepszy
W tle widać NG313 😀
Nic nie musi
Przecież to nie ekipa Friza, fajny skok na wyświetlenia.
klocki ponad 100 kg skad wy to piep….. bierzecie
Osobiście na drodze sam w półtorej godziny wymieniłem klocki na osi w Urbino 12. Bez narzędzi pneumatycznych.
Uwielbiam to rozkazywanie 😀 Zakladamy, jedziemy k** przeciez oni wiedza co maja zrobic kierownikowi jednemu i drugiemu do lba cos uderzylo
My na warsztacie mamy tak zwanego Luja od dokręcania szpilek od kół i sekunda max 2,5 i nie ma śróby
Niech chłopaki podpatrzą jak mechanic steawen ma fajny patent by nie dźwigać klucza do odkręcania kół.
Jak zwykle w TVN mamy, tylko godzinę, gdzie tak jest, no bzdury kompletne .
Ależ dramaturgia… szok i niedowierzanie. To był ostatni prawie sprawny autobus w zajezdni na Stalowej, który mógł wyjechać o 16stej na miasto. Gdyby nie sprawna akcja, setki ludzi nie dotarłoby na schabowego do domów… 😀
0:12 zegar pokazuje 8:00 wiec nie mówcie ze jest 9
Ale opona wyżartą
Tarcza zmierzona profesjonalnie xD
a gdzie klucze Milwaukee ??
Hm…600Nm….prawie jak w traktorze 500Nm przy największych kołach….(CNH) 😉
Który mechanik mierzy tarcze na oko widać że do dupy jest he
Z prawdziwą wymianą klocków w autobusie to nie ma nic wspólnego.
Na dodatek totalna ściema na diagnostyce przeorana prawa tarcza a na rolkach idealne hamulce na niedotartych klockach, ściema od początku do końca !!!
czasem sie nie wymienia kompletu na jednej osi?
Wiesio wszystko naprawi
Odkręcenie kół pneumatem wymaga krzepy😁😁
Pomiar hamulców to jedna wielka ściema. DMC to dopuszczlna masa całkowita i w Solarisie U12 to ok 18t , siła hamowania pokazana w filmie średnio 12,5 kN to z mojego doświadczenia jakieś 6 kN za mało jak na druga os.
Noi z całego filmu dowiedziałem się tyle że ,,majstry,, przeserwisowały tylko hamulce . A cała reszta w dupie ;))
kluczem pneumatycznym odkręcanie śrub wymaga naprawdę wielkiej krzepy ( xD )
zamazywanie loga lvl expert xD
No u nas w łodzi obecnie to co chwile autobusy siadają xxD
NIE MA CZASU NA POWAŻNIEJSZE NAPRAWY, WRZUĆMY LUDZI DO NIESPRAWNEGO AUTOBUSU NIECH JADĄ 🙂
To Wloscianska?
ciekawe kto był taki mądry i wymyślił kratki w podłodze wzdłuż kanałów.
2:10 mierzenie grubości tarczy suwmiarką? XD co za januszerka. Wystarczy że będzie rant na tarczy i już pomiar jest nieprawidłowy. Do pomiaru grubości tarcz używa się mikrometrów
Co za bzdura 3 razy wieksze od osobowki? Klocki w zaciskach z18 brembo maja 19cm a sa stosowane w osobowkach
3:50 regulować hamulce? To tam nie ma samoregulatorow?
W ciagu 2 godzin sam zmieniam klocki na całej osi xd
Kiedyś to było autobusy jezdzily z niesprawnymi hamulcami często się paliły różne elementy xdd
Wymienili jedna stronę klocków pozdro
Nie ma jak sprawdzić ciśnienia ? Czyżby wskaźniki nie sprawne ?
Nie za duża różnica w sile hamowania ?
Fromar klocki
jakie prawie 10 ton jak to waży ok 20 ton …
Do TVN TURBO. Moze stacja chce nagrać program o naprawie maszyn budowlanych,np naprawy gąsiennicy czy wymiana okresowa olejów i filtrów. Jeżeli coś to proszę o kontakt.
Autobuszy
Z tego co wiem to klocki wymienia się na obydwóch kołach tej samej osi
Co jak co, ale o ochronę słuchu przy tych pneumatach to niech dbają. A kiedy coś z naprawą hybryd przez zjezdniowych elektromonterów? Czy na tamtej zajezdni nie ma czegoś z tej kategorii?
Prawie 10t?!
Ponad z 14-20t.
0.12 jest 8 rano a nie 9
Pamiętam to z zajęć mzk z miszka.
I tak się będzie spóźniać :))
5.03
ja na egzaminie praktycznym
Takie pytanie: Ile takie autobusy po mieście palą? 😉