Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Ekipa miała tylko kilka godzin na serwis autobusu! #Mechanicy



Oglądaj „Mechanicy” w niedziele o 11:30 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/mechanicy-odcinki,20607/odcinek-6,S01E06,153496
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W Jabłonnie Tomek, Adam i Daniel spróbują uruchomić nieodpalany od blisko 30 lat silnik od Porsche 356 będącego w bardzo wczesnej fazie renowacji. Odnawiany pojazd charakteryzują „matching numbers” – oryginalne, nigdy niewymieniane elementy układu napędowego, które sprawiają, że po odbudowie auto osiągnie wartość około 150 tysięcy euro. Na podnośnik w Skarżysku-Kamiennej trafi BMW E36 z cenionym za żywotność i parametry silnikiem 2.8 – nieoszczędzany egzemplarz wymaga wymiany mostu i wspawania szpery. Brygada z warszawskiej zajezdni będzie musiała wyeliminować nieprawidłowości w pracy układu hamulcowego jednego z autobusów – jeśli wóz nie przejdzie przeglądu okresowego, Krzysztof będzie musiał znaleźć zastępstwo do obsłużenia jednej z linii.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

48 thoughts on “Ekipa miała tylko kilka godzin na serwis autobusu! #Mechanicy

  1. Ależ dramaturgia… szok i niedowierzanie. To był ostatni prawie sprawny autobus w zajezdni na Stalowej, który mógł wyjechać o 16stej na miasto. Gdyby nie sprawna akcja, setki ludzi nie dotarłoby na schabowego do domów… 😀

  2. Z prawdziwą wymianą klocków w autobusie to nie ma nic wspólnego.
    Na dodatek totalna ściema na diagnostyce przeorana prawa tarcza a na rolkach idealne hamulce na niedotartych klockach, ściema od początku do końca !!!

  3. Pomiar hamulców to jedna wielka ściema. DMC to dopuszczlna masa całkowita i w Solarisie U12 to ok 18t , siła hamowania pokazana w filmie średnio 12,5 kN to z mojego doświadczenia jakieś 6 kN za mało jak na druga os.

  4. 2:10 mierzenie grubości tarczy suwmiarką? XD co za januszerka. Wystarczy że będzie rant na tarczy i już pomiar jest nieprawidłowy. Do pomiaru grubości tarcz używa się mikrometrów

  5. Do TVN TURBO. Moze stacja chce nagrać program o naprawie maszyn budowlanych,np naprawy gąsiennicy czy wymiana okresowa olejów i filtrów. Jeżeli coś to proszę o kontakt.

  6. Co jak co, ale o ochronę słuchu przy tych pneumatach to niech dbają. A kiedy coś z naprawą hybryd przez zjezdniowych elektromonterów? Czy na tamtej zajezdni nie ma czegoś z tej kategorii?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!