👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/
Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam
Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁
Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
27 thoughts on “Dlaczego wyciąłem DPF i KAT AdBlue z nowej skody. DFCA 2.0 190ps Stage2. Obrabiam mape, magpro x17”
W filmie zawarte niestety jedynie 5% przygody z tym autem. Problem był z oszkodzonym oryginalnym plikiem co uniemożliwiło mi zrobienie ori softu tego co miałe, robione było dużo logow, testów, i wiele innych rzeczy. Wybaczcie tez za przejęzyczenie z "butem" nie zawsze jak się nagrywa cos podczas pracy jest czas żeby się skupić czy żeby przemyśleć szczególnie jak się szuka usterki. 🙂 Na koniec filmu było pokazane przyspiesznie na stage 1 i potem mapa na podstawie lgoow dynamicznych została podkrecona na stage 2 ale zbrakło czasu zeby wszystko pokazać
U mnie w Mondeo mk4 2.0 tdci 163km też usunąłem dpf. Pomimo dwukrotnego czyszczenia wywalało błąd p2002. Niestety po usunieciu dpf auto przy 4 tyś obr bądź przy odpaleniu lekko zakopci. Więc czasem warto jednak powalczyć jeżeli chodzi o dpf
Jak wygląda sprawa z użytkowaniem osobówki bez DPF w Niemczech? Czy są specjalne służby i badają wyrywkowo auta ze specjalistycznym sprzętem? Dzięki i pozdrawiam
Ja w aucie muszę mieć dpf jak go wytnę to najlepiej by mnie zamknęli, a Ci którzy odpowiadają za "ekologię" latają odrzylutowcem na dystansie 80km, bo im wolno…
Dziwne to auto. Mam też SIII koniec 2016, ten sam silnik DFCA TDi 190 KM, 4×4, dsg 6, przebiegu (autostradowego w ok. 80 proc.) ponad 580 000, nic nie modzone i dalej jeździ na fabrycznym dpf i z ad blue. Słaby jest natomiast kolektor, który gdzieś około 350 000 odkształcił się i mimo, że turbo było dobre, trzeba było całość wymienić, ponieważ jest w jednej obudowie. Raz padł czujnik różnicy ciśnień a najgorsza sprawa to mam już trzeci dyfer z haldex 5 – dobrze działa, ale nietrwały shit, padają łożyska i zmielony mechanizm różnicowy przy 200 – 250 000 km. Uwaga – nigdy nie przerywam procedury wypalania, nigdy nie jeżdżę z włączonym "start – stop", olej wymieniam co 10 -12 tys km, czyli co około 4 – 6 tygodni w zależności, jak mi się chce pracować. Trwałe dość auto do ciągłej pracy na trasach. Paliwo leję tylko premium i czasem dodatki czyszczące oraz co 2 – 3 wymiana oleju dolewam "ceratec" . Jako wół roboczy SIII sprawdza się znakomicie. Nie daję w łapy tego auta "monterom" z ASO 🙂 Szerokości.
"Czy kazdy wezyk idzie mniej więcej na swojej pozycji" ^^ MNIEJ WIĘCEJ – uwielbiam to sformułowanie. Mniej wiecej to będziesz miał jak wsadzisz dwa palce w dupę. Wtedy jeden ci wejdzie mniej a drugi więcej he he Pozdrawiam
czegoś nie rozumiem ludzie kupują diesle z dpf egr ad blue itd całą tą eko ściemą potem problemy wywalanie tego sprzętu kombinacje z mapami sterownikami itd …tylko po co nie lepiej wybrać benzyniaki z Japonii pzdr
mam drugie auto z dpf nie wiem dlaczego ludzie mają z tym problem działa dobrze auto jeździ czasami robi się czyszczenie i spokój, kiedyś ludzie robili afery o dwumase a co się okazuje działa tak z EGR itd. po prostu trzeba dbać o to co się ma. A tak dbanie kosztuje lepiej wycinać.
Bardzo dobrze robisz kolego wywalajac ten cały psełdoekosyf z samochodu Eko zjeby zatykają gównem samochody i później są problemy dla przeciętnego człowieka w eksploatacji tego po wywaleniu dpf-a i zaślepienie egra diesel dopiero zaczyna jeżdzić może I trochę kopci ale nie bardziej niż te wszystkie samoloty które latają codziennie w tysiącach sztuk i wypalają tony nafty lotniczej Ekologia to dobry biznes dla niektórych my zwykli ludzie tylko płacimy za to
W filmie zawarte niestety jedynie 5% przygody z tym autem. Problem był z oszkodzonym oryginalnym plikiem co uniemożliwiło mi zrobienie ori softu tego co miałe, robione było dużo logow, testów, i wiele innych rzeczy. Wybaczcie tez za przejęzyczenie z "butem" nie zawsze jak się nagrywa cos podczas pracy jest czas żeby się skupić czy żeby przemyśleć szczególnie jak się szuka usterki. 🙂 Na koniec filmu było pokazane przyspiesznie na stage 1 i potem mapa na podstawie lgoow dynamicznych została podkrecona na stage 2 ale zbrakło czasu zeby wszystko pokazać
Super wyszło i teraz jest radocha👍
Idzie jak rakieta ale pewnie w zbiorniku robi sie tornado ? Starsze auta tez ogarniasz ? W jakich terenach mieszkasz ?
Niemiecka technologia 😅 Było sobie kupić japońską benzynę.
Ale śliczne te Skody teraz robią.
Mógł zrobić na 1230 kM…
A jak to wygląda z przeglądami technicznymi bez dpf przejdzie czy raczej jest ciężko?
Piter, 2.0 tdi BMM usuniety dpf … klapy off i egr bye… spaliny strasznie smierdza… to normalne? Nie kopci ani troche.
U mnie w Mondeo mk4 2.0 tdci 163km też usunąłem dpf. Pomimo dwukrotnego czyszczenia wywalało błąd p2002. Niestety po usunieciu dpf auto przy 4 tyś obr bądź przy odpaleniu lekko zakopci. Więc czasem warto jednak powalczyć jeżeli chodzi o dpf
Jak wygląda sprawa z użytkowaniem osobówki bez DPF w Niemczech? Czy są specjalne służby i badają wyrywkowo auta ze specjalistycznym sprzętem? Dzięki i pozdrawiam
Gosciu tylko marudzi jak jest ciezko …mistrzu jak Ci ciezko to zmin robote 😉
Chodniczka spalin zepsuta majster
jak i w którym miejscu zaslepiles egra???
A4 b7 2007r.
Co myślicie o wywaleniu dpf i egr
mam opla insignie 2018r dasz radę mi to samo zrobić 76tys nalotu już mo.sensor 2 padał.od adblue
Ja w aucie muszę mieć dpf jak go wytnę to najlepiej by mnie zamknęli, a Ci którzy odpowiadają za "ekologię" latają odrzylutowcem na dystansie 80km, bo im wolno…
Dziwne to auto. Mam też SIII koniec 2016, ten sam silnik DFCA TDi 190 KM, 4×4, dsg 6, przebiegu (autostradowego w ok. 80 proc.) ponad 580 000, nic nie modzone i dalej jeździ na fabrycznym dpf i z ad blue. Słaby jest natomiast kolektor, który gdzieś około 350 000 odkształcił się i mimo, że turbo było dobre, trzeba było całość wymienić, ponieważ jest w jednej obudowie. Raz padł czujnik różnicy ciśnień a najgorsza sprawa to mam już trzeci dyfer z haldex 5 – dobrze działa, ale nietrwały shit, padają łożyska i zmielony mechanizm różnicowy przy 200 – 250 000 km. Uwaga – nigdy nie przerywam procedury wypalania, nigdy nie jeżdżę z włączonym "start – stop", olej wymieniam co 10 -12 tys km, czyli co około 4 – 6 tygodni w zależności, jak mi się chce pracować. Trwałe dość auto do ciągłej pracy na trasach. Paliwo leję tylko premium i czasem dodatki czyszczące oraz co 2 – 3 wymiana oleju dolewam "ceratec" . Jako wół roboczy SIII sprawdza się znakomicie. Nie daję w łapy tego auta "monterom" z ASO 🙂 Szerokości.
"Czy kazdy wezyk idzie mniej więcej na swojej pozycji" ^^ MNIEJ WIĘCEJ – uwielbiam to sformułowanie. Mniej wiecej to będziesz miał jak wsadzisz dwa palce w dupę. Wtedy jeden ci wejdzie mniej a drugi więcej he he Pozdrawiam
czegoś nie rozumiem ludzie kupują diesle z dpf egr ad blue itd całą tą eko ściemą potem problemy wywalanie tego sprzętu kombinacje z mapami sterownikami itd …tylko po co nie lepiej wybrać benzyniaki z Japonii pzdr
mam drugie auto z dpf nie wiem dlaczego ludzie mają z tym problem działa dobrze auto jeździ czasami robi się czyszczenie i spokój, kiedyś ludzie robili afery o dwumase a co się okazuje działa tak z EGR itd. po prostu trzeba dbać o to co się ma. A tak dbanie kosztuje lepiej wycinać.
Bardzo dobrze robisz kolego wywalajac ten cały psełdoekosyf z samochodu Eko zjeby zatykają gównem samochody i później są problemy dla przeciętnego człowieka w eksploatacji tego po wywaleniu dpf-a i zaślepienie egra diesel dopiero zaczyna jeżdzić może I trochę kopci ale nie bardziej niż te wszystkie samoloty które latają codziennie w tysiącach sztuk i wypalają tony nafty lotniczej Ekologia to dobry biznes dla niektórych my zwykli ludzie tylko płacimy za to
To już nie będzie jeździć
5:35 w obecności serwisanta usterka zanika.
3:30 Dej mu na zimnym 🙂
"nowej skody" – pokazuje 5 letnie auto z 111 tyś przebiegu
U mnie w BMW e91 2.0 d. po usunięciu dpfa kopcił i programem nie udało się tego zlikwidować, trzeba było założyć nowy.
Wyłączyłem adblue w 508 2.0 hdi teraz świeci dpf i serwis od start stop ogólnie te diesle nowe to tragedia