Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Czy hybryda ma sens? – Zachar OFF



===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback

↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Czy zakup hybrydy ma sens? Rozważania za i przeciw na przykładzie Toyoty Auris Hybrid i doświadczenia z jazdy innymi hybrydowymi samochodami.

Subskrybuj kanał Zachar OFF, jeśli nie chcesz niczego przegapić! – http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Facebook – https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram – https://instagram.com/zachar_off/

Mechanik do Hybr Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe opinia,

27 thoughts on “Czy hybryda ma sens? – Zachar OFF

  1. Hybryda, plug-iny i inne wynalazki – to zło konieczne, które zrodziło się przez bandę ekoterrorystow! Umarła już prosta, stara motoryzacja. Teraz to produkują auta dla durnych małolatów, dla których najważniejszym jest, żeby smartfona można było sparować! 🙉🙈 Boże zmiłuj się!

  2. Jeżdzę hybrydą toyoty i spawia mi to dużo frajdy poza tym, że prawie spala nic. Coś tam spala ale jeździ też w trybie elektrycznym bardzo cicho więc aby ludzie (piesi) byli zorientowani na jakim jest trybie proponuję aby przy napędzie silnikiem elektrycznym lampy mijania paliły się w kolorze zielonym.Po zmianie trybu na spalinowy lampy wracałyby do koloru białego. Jest to oczywiście sugestia dla producenta, którą może przyjąć lub odrzucić wg upodobania.

  3. Mądruś, a czemu nie uwzględniłeś w swych wyliczeniach kosztu wymiany baterii po 3 latach…? Jeśli będziemy katować hybrydę tylko w mieście przez te 3 lata, to chyba zdajesz sobie sprawę ile cykli wykona bateria…? Coś mi się wydaje, że cała ta technologia nie jest po to, żeby Kowalski płacił mniej, tylko wręcz przeciwnie… Kowalski zawsze musi płacić za wszystko możliwie jak najwięcej. Ale ja rozumiem dlaczego robisz to co robisz. Ktoś musi nagonić stado bydła do obory, wodopoju, czy do rzeźni… Bez względu na cel, bydło musi zostać zagonione. Człowiek rozumny przestał istnieć, bo przestał myśleć autonomicznie. Masakra.

  4. W rocznikach 2012 do 2015 wada o której toyota nie mówi , pada sprzęgło i uszczelka pod głowicą w silnikach 1.8 w okolicach 200 000-220000 km przebiegu w Auris, prius i Prius plus , kupować można z małymi przebiegami i pozbywać się gdy ma około 190 000 km najazdu , po roku 2015 już tego problemu nie ma , można w ciemno kupować

  5. Według danych producenta różnica w cenie spalania paliwa między zwykłym benzyniakiem a hybrydą (Rav4) nie jest wcale taka duża i wynosi raptem 1,5 litra. Mimo wszystko koszt zakupu hybrydy jest większy o prawie 14 tys. złotych. Robiąc rocznie 10 tys. kilometrów łatwo policzyć że ta różnica zwróci się dopiero po 17 latach. Coś mi się wydaje producent robi ludzi w konia.

  6. Hybryda jest kulą u nogi dla właściciela. Ogniwa nie zużywają się równomiernie i zawsze najsłabsze decyduje o kondycji całej baterii. Samochód jest bezawaryjny a bateria podlega eksploatacji jak klocki hamulcowe. Tylko że aby wymienić baterie trzeba wymontować pół samochodu aby się do niej dobrać a to sporo kosztuje. Koszty przeglądów gwarancyjnych często przewyższają zyski osiągnięte na spalaniu paliwa.

  7. Przyszłość do nowoczesne silniki spalinowe, a nie pseudo ekologiczne elektryki , które stanowią duży koszt dla środowiska. Poza tym koszt eksploatacji (prąd + paliwo)
    jest większy niż w zwykłym silniku.

  8. Wsteczny jak jest tylko na prądzie to z deka lipa,co z sytuacja gdy trzeba cofać 2 km ,bardzo zadowolony ale jednak możliwe, jak się prąd skończy to co? Wysiadać i pchac

  9. Czyli aby hybryda odzyskiwała energię .to należy cały czas jezdzić w systemie "B" ??? bo nie kumam czaczy, ale rozumiem że tylko wówczas hamuje silnikiem, czyli jak na zwykłym trybie i swobodnym toczeniu dojeżdżamy do skrzyżowań, to wówczas nie hamuje silnikiem i nie odzyskuje energii??? Czy dobrze to rozumiem?…

  10. Mowienie o cenie samochodu gdy spoleczenstwo doplaca w systemach podatkowych do okreslonego typu samochodu to jest nieuczciwe. Hybryda w bilansie energrtycznym musi zażywać wiecej energii. Przeciez wazy o 200 – 300 kg wiecej. To jest tak jakbym caly czas jeździł z kompletem pasazerow. Jezdzac samochodem spalinowym zużywam paliwo jedynie do jazdy. Jeżdżąc hybrydą muszę dodatkowo ładować akumulatory. Oczywiscie w trakcie hamowania mogę odzyskać część energii ale ile razy hamujemy (w mieście czesciej) ale to nadal tylko część odzysku energii z rozpedzania ciezkiego samochodu. Proponuję poćwiczyć jazdę typu żeglowanie to dopiero daje efekty (ta jazda wcale nie musi byc jazdą wolną). Należy szybko rozpędzac auto i rzadko hamować, zobaczycie państwo jakie to tdudne.

  11. Czy hybrydy przegrywaja z dislami ? ….nie jestem taka pewna . Podam przyklad , we wroclawiu tanuje do pelna i jade do granicy niemieckiej . Jade z predkoscia okolo130 km/h …i licznik pokazuje mi na ostatniej stacji benzynowej jeszcze po polskiej stronie , ze przejechalam 210 km . Dotankowuję do pełna i okazuje sie ze spaliłam 9, 75 litra . Pytanie do naszego fachowca ; ile spaliłam na 100 km ?
    Dodam tylko , ze jezdze lexusem 300h sport i nie moglam jechac przy 130 km/h …elektrycznie , chyba to jest jasne . Prosze pokazac mi disla ktory spala mniej niz 5 litrow ? …( 4,6 l) ….Dlatego chce dodac , ze hybrydy sa rowniez na trasie bardzo oszczedne ….pozdrawiam .

  12. Pomimo niewatpliwych zalet jest jedna ogromna wada, to auto musi byc caly czas jeżdzone, dziś w ASO lexa dowiedzialem sie przy okazji wyjazdu przez ktory bede musial auto pozostawic na dluzej na parkingu ze auto powinno byc palone przynajmniej raz na tydzien inaczej grozi to degradacja baterii hybrydowej i potencjalnymi problemami. Dlaczego tego sie nie mowi przed zakupem auta, dlaczego producenci tych aut nie mają obowiązku informowania klientow o tej "niewielkiej" niedogodnosci , dlaczego np. pod klapka wlewu paliwa nie ma takiej informacji ?????? Przeciez to jest niezwykle istotna informacja dla uzytkownika takiego pojazdu, tym bardziej ze koszty ew wymiany takiej baterii są irracjonalne.

  13. Najlepiej to mieć dwa uata jak ja – jedno to właśnie hybrydowy Auris, którego używam po mieście i krótkie dystanse poza miastem, a drugi diesel BMW trójke w trasy. I jest optymalnie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!