Autobus VOLVO Hybrid i przypadkowo zalane Adblue do zbiornika paliwa. Śnieg deszcz walka do końca…
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Ciekawy odcinek.Nietypowa nie tylko pogoda ale i tematyka.Nie ma jak zgrana ekipa wzajemnie sięrozumiejąca i mająca różne poglądy na ten sam temat .Finałem ma być oczywiście uruchomiony i sprawny pojazd nadający się bez zarzutu do jazdy.A propo jazdy oj nie ładni nie ładnie mowa o pasach bezpieczeństwa.Słowem trafiony i mam nadzieje iż to przypadek oraz chęć wracania do miejsca gdzie jest znacznie cieplej i bez tej aury która Wam toważyszyła.
Jednak zainteresowanie wyjazdy z tatą w trase oraz wiedza którą wy przekazujecie dla widzów może się przydać w podobnej sytuacji . W czwartek jechałem do sklepu na zakupy i przede mną stanęła scania 420hpi z 2012 roku. Spytałem się czy mogę pomóc spróbować ściągnąć samochód z drogi bo blokował drogę. Oni powiedzieli że tak to próbowaliśmy odpalić samochód za pomocą tzw plaka ale tak jak w któreś minucie tego filmu dziadek powiedział że smok nie łapie paliwa i to i tutaj w tym przypadku tak było to wzięliśmy 10 litrów paliwa i zalaliśmy. później podczas odpowietrzenia słychać było powietrze jakby paliwo się przebiło przez powietrze w układzie paliwowym i zapalił
brawo
Hybryda w autobusie jechana z plaka jak 30-letni passat w 1.9 tdi na jakiejś zabitej dechami wsi. Widziałem już wszystko, mogę umierać xD
Przypadkowo to można kobietę zapłodnić!😝😝
Witam.Panowie.
jesteście nieocenieni.. powodzenia,
Tadeusz Zakopane
Dlaczego przed próba odpalania silnika nie zostały odkręcone rurki zasilające paliwem wtryski, po odpowietrzeniu silnik odpala momentalnie a tak szkoda rozrusznika
A co z tym w beczce😮😮😮
Zdzisia byczek (ursus C-330) lepiej chodzi.
Czy mógłbyś zrobić odcinek o narzędziach, które używasz w pracy?
On zapowietrzony był więc dlatego nie chciał załapać😄
fajnie się ogląda Twoje filmy, natomiast widać że znasz różne marki ale pobieżnie.
1. dlaczego nie wozisz ze sobą wysysarki pneumatycznej? śmieszny koszt a odessał być wszystko z węży oraz podstawy filtra. Tym bardziej że sprężarkę powietrza masz.
2. standardowo Volvo musi mieć podany syganał ECU Key aby silnik pootwierał ścieżkę paliwa dla procedury odpowietrzania
3. Volvo to jedna z najgorszych mend do odpowietrzania. Musi być to zrobione perfekcyjnie. Nawet odrobina powietrza w ukladzie powoduje że nie zapali po parogodzinnym postoju. Ty podszedłeś na lajcie jak do silnika z pompą mechaniczną. Trochę wleje ropy, resztę sobie zassie…
4. Nie usunęliście mieszanki paliwa z adblue z pompy, bufora oraz wtryskiwaczy. Nawet przy przepompowaniu świeżym paliwem został osad (powinno się go przepłukać ciepłą wodą). Generalnie układ paliwowy zapewne został zarżnięty i kwestią czasu jest ile jeszcze pochodzi. A wtryskiwacze to beka na bank (im nawet płukanie by nie pomogło).
czy odpałeś kiedyś stara 28 przy10 naminusie
Darek co to za trąbki w Iveco masz?
W Koszalinie w hybrydzie podczas jazdy wyleciało chłodziwo od akumulatorów 🙂
Moment był problem.
Pozdrawiam i zostaje – fajnie się te filmy ogląda.
Tak jak to wygląda a nie reżyserka.
KNIPEX made in de best
40litrów mało paliwa jaki janusz
Chłopaki, gdy AdBlue jest w paliwie to trzeba robić gruntowną płukankę całego układu paliwowego!
Myć i płukać zbiornik wraz z wężami paliwa ciepłą wodą. Płyn DEF działa jak cukier w paliwie – mógł uszkodzić pompę wysokiego ciśnienia oraz wtryskiwacze! Obstawiam, że w niedalekiej przyszłości zacznie zapychać się wkład DPF z powodu "lania" wtrysków.
Nie znam się na autobusach, ciężarówkach, ciekawi mnie jaki z grubsza koszt takiej naprawy? 😀
Pomyłka akumulatory Milwaukee są 18v a nie 20v
Numery tranzyt Austria 😁
Witam. Świetny kanał. Mam swoją historię z naprawą Autosanu h921 w trasie w kwestii dostawy paliwa. Pęknięta rurka do wtrysku. Naprawa szok. Trzeba było dostarczyć pasażerów do punktu docelowego. Więcej info na priv.
dobra robota….ale wysysarka by sie jednak przydała
To dla czego nie ten silnik gasł ?
Jak na sali operacyjnej – mamy go, wrócił ☺ 👍
Ja juz wiem jakie podaj Jarosława xD
Czapka z głów
Jesteś zajebisty
Diesel musi dymic ^^