Volkswagen ID.3, Nissan Leaf i Kia e-Niro, to samochody elektryczne, które dysponują deklarowanym przed producentów zasięgiem powyżej 300 km. Ale czy rzeczywiście są w stanie tyle przejechać? Zabraliśmy te samochody w trasę z Warszawy do Krakowa. Możecie się zdziwić, jaki był finał.
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
23 thoughts on “Trzy elektryki na trasie Warszawa-Kraków. Jeden prawie nie dojechał”
Bateria to ślepa uliczka i ze względu na gęstość energetyczną baterii, i ze względu na potrzebną infrastrukturę energetyczną. Poczekam na wodór.
Panowie znawcy nowej H…U…J…N…I TechnologicznejCiemnoty Wciskacie Ludziom gupoty ale czemu nie powiecie że baaardzo małe grono w POLIN będzie stać na zakup Elektochłamu ???? Prywatne pomiary wykazały że podczas jazdy działa pole magnetyczne jak w mikrofalówce ???? Testy bezkosztowne za co Specialiści kasowali by Cieżką Kasę !!!! Czyli dbamy o Ekkodebili ale niszczymy zdrowie to Technologia od czy dla Debili ??????????????????????
Brawo, po płaskim, bez bagażu, bez rodziny , bez ogrzewania , bez korków. Ja nie przejechałem z tym powyżej nigdy więcej niż 140 km. Elektryk tylko do miasta. Papa
Dopóki nie będzie zasięgu powyżej 600 km na jednym ładowaniu przy cenie poniżej 40 000 PLN za pojazd, elektryki pozostaną jednym wielkim nieporozumieniem. Ja mam 640 km zasięgu na jednym tankowaniu, które trwa 20 sekund, a wóz kosztował 35 500 – jako nowy. Jak elektryki będą mieć porównywalne parametry cenowo-użytkowe, to możemy pogadać…
Nie prędko Elektryczne zastąpi TDI na trasach, a stolica- Zakopane .. jak na tej trasie która w budowie itp… to może max dwie 3 ładowarki są. Aby doładować trzeba wjechać do Radomia,Kielc bądź Krakowa…. (Zbaczamy z trasy szukanie ładowarek po miastach…. Strata czasu po niekąd.) Więc w tym momencie i najbliższych kilka lat TDI będą lepsze… Ale kto wie może i zrobią z zasięgiem…do 600km. Tylko czy aby to napewno jest ekologia….(nie był bym aż tak pewien) czas zweryfikuję… Na ten moment każdy TDI wygrywa na trasie dodajmy klimę obciążenie auta i pogodę.. zdecydowanie TDI wygrywa. Co innego w mieście… chociaż tu też różnie być,( mamy jeszcze benzyna z gazem) co też jest sensownym wyborem.
Reklamujecie coś co się nie sprawdzi w trasie , jechaliście bez włączonej klimatyzacji która w gorące dni pożre użytkownikowi ca. 100 km zasięgu 😂😂 . Jazda w nocy , w deszczu z włączonymi wycieraczkami , z włączonymi światłami przeciwmgielnymi , z włączonym ogrzewaniem , dzieci z podpiętymi tabletami etc . To kolejne 100 km 😂😂 a więc jazda nad może z Krakowa do Gdańska będzie trwała 2 dni zakładając , że będziecie jechać autostrada 80 km /h za tirami 😂 żeby osłonić się od wiatru z przodu bo znowu stracicie kolejne 50 km 😂😂 aha , no i bez rodziny i bagażu 😂😂 . Do tego e sezonie są kolejki do ładowarek , załadowanie trwa do 1, 5 godziny a co jeżeli będzie kolejka ? np 3 ładowarki i 6 aut ? 😂😂 no najlepsze cena 1KW to ca. 2,50 zł . Cena przejazdu będzie droższa niż cena przejazdu dieslem kombi który zużywa średnio 6 litr tzw ropy , do którego. Można zapakować 4 osoby z dużym bagażem i przejechać z Kraków do Gdańska z przerwami w ca . 7 godzin używając klimatyzacji 😂wszystkiego co jest możliwe na pokładzie tego samochodu . Już widzę te stojące elektryki w korku na bramkach w Toruniu latem w 30 stopniowym upale 😂😂 a zimą w czapkach uszankach i futrach które powinny być w pakiecie sprzedażowym 😂😂 w aucie za blisko 200 tys zł i więcej . Nie mówicie łudzimy prawdy a wręcz oklamujqecie ich bo wam za to płacą .
Bateria to ślepa uliczka i ze względu na gęstość energetyczną baterii, i ze względu na potrzebną infrastrukturę energetyczną. Poczekam na wodór.
Po co wam maski???
Fajne auta ale po mieście. A nie na dalekie trasy. Przynajmniej nie dzisiaj.
Panowie znawcy nowej H…U…J…N…I TechnologicznejCiemnoty Wciskacie Ludziom gupoty ale czemu nie powiecie że baaardzo małe grono w POLIN będzie stać na zakup Elektochłamu ???? Prywatne pomiary wykazały że podczas jazdy działa pole magnetyczne jak w mikrofalówce ???? Testy bezkosztowne za co Specialiści kasowali by Cieżką Kasę !!!! Czyli dbamy o Ekkodebili ale niszczymy zdrowie to Technologia od czy dla Debili ??????????????????????
Brawo, po płaskim, bez bagażu, bez rodziny , bez ogrzewania , bez korków. Ja nie przejechałem z tym powyżej nigdy więcej niż 140 km. Elektryk tylko do miasta. Papa
Mało ciekawy odcinek.
Elektroentuzjasci o rodzinnych samochodach elektrycznych: 140km/h na autostradzie jest nie potrzebne, liczy się przyspieszenie w korku…
Czlowieku, wszyscy teraz klamia! Nawet na wizji.
Test fajny ale obejrzalem bo musialem ogolnie bez fajerwerkow.
Nie wiem czy pisany byl scenariusz ale nudno
Ciekaw jak by miał przejechać 1500km zima😂 a jak by jeszcze z tyłu była przyczepka to jaki zasięg 100km?😂
Ile dał VW za ten test ? od kiedy nissan ma najgorszą baterię? pierwsze słyszę , natomiast wiele słyszałem na temat bubla z VW .
Maski … Psychika chora
Dopóki nie będzie zasięgu powyżej 600 km na jednym ładowaniu przy cenie poniżej 40 000 PLN za pojazd, elektryki pozostaną jednym wielkim nieporozumieniem. Ja mam 640 km zasięgu na jednym tankowaniu, które trwa 20 sekund, a wóz kosztował 35 500 – jako nowy. Jak elektryki będą mieć porównywalne parametry cenowo-użytkowe, to możemy pogadać…
Hahaha te maski🤣🤣🤣 co za pajace. Nigdy tego nie ubrałem!
Taka drożyzna a daleko nie zajedzie…
Diesel najlepszy na takie trasy, zresztą jakiekolwiek spalinowe daleko zajedzie i się na stacji zatankuje
Z tym zużyciem kwh w vw to … chyba kolejna tym razem elektro-gate … nie należy wierzyć niemieckim kreatywnym inżynierom 😋
ciekawe jak spada zasieg z latami zuzycia baterii…
Nie prędko Elektryczne zastąpi TDI na trasach, a stolica- Zakopane .. jak na tej trasie która w budowie itp… to może max dwie 3 ładowarki są. Aby doładować trzeba wjechać do Radomia,Kielc bądź Krakowa…. (Zbaczamy z trasy szukanie ładowarek po miastach…. Strata czasu po niekąd.) Więc w tym momencie i najbliższych kilka lat TDI będą lepsze… Ale kto wie może i zrobią z zasięgiem…do 600km. Tylko czy aby to napewno jest ekologia….(nie był bym aż tak pewien) czas zweryfikuję… Na ten moment każdy TDI wygrywa na trasie dodajmy klimę obciążenie auta i pogodę.. zdecydowanie TDI wygrywa. Co innego w mieście… chociaż tu też różnie być,( mamy jeszcze benzyna z gazem) co też jest sensownym wyborem.
te wyzwania cos jak 100 lat temu wyprawa automobilem do chin…. tylko ze wtedy dojechali i wrócili…
Reklamujecie coś co się nie sprawdzi w trasie , jechaliście bez włączonej klimatyzacji która w gorące dni pożre użytkownikowi ca. 100 km zasięgu 😂😂 . Jazda w nocy , w deszczu z włączonymi wycieraczkami , z włączonymi światłami przeciwmgielnymi , z włączonym ogrzewaniem , dzieci z podpiętymi tabletami etc . To kolejne 100 km 😂😂 a więc jazda nad może z Krakowa do Gdańska będzie trwała 2 dni zakładając , że będziecie jechać autostrada 80 km /h za tirami 😂 żeby osłonić się od wiatru z przodu bo znowu stracicie kolejne 50 km 😂😂 aha , no i bez rodziny i bagażu 😂😂 . Do tego e sezonie są kolejki do ładowarek , załadowanie trwa do 1, 5 godziny a co jeżeli będzie kolejka ? np 3 ładowarki i 6 aut ? 😂😂 no najlepsze cena 1KW to ca. 2,50 zł . Cena przejazdu będzie droższa niż cena przejazdu dieslem kombi który zużywa średnio 6 litr tzw ropy , do którego. Można zapakować 4 osoby z dużym bagażem i przejechać z Kraków do Gdańska z przerwami w ca . 7 godzin używając klimatyzacji 😂wszystkiego co jest możliwe na pokładzie tego samochodu . Już widzę te stojące elektryki w korku na bramkach w Toruniu latem w 30 stopniowym upale 😂😂 a zimą w czapkach uszankach i futrach które powinny być w pakiecie sprzedażowym 😂😂 w aucie za blisko 200 tys zł i więcej . Nie mówicie łudzimy prawdy a wręcz oklamujqecie ich bo wam za to płacą .
W tych maseczkach …
nie skończę…bez komentarza
Proponuje trasę do Niemiec i 160/200 km/h 😰😰😰
Czyli, chory sen głupiego idioty. I tyle w temacie. Jednak dodam, ja na jednym tankowaniu spokojnie dojadę z Krakowa na Hel, bez eco !