– ceny paliw a ceny ładowania samochodów elektrycznych;
– podwyżki w carsharingu;
– etapy stawiania stacji ładowania
– i wiele innych ciekawych tematów
Prowadzący:
Paweł Kacperek, bloger technologiczny – https://pawelkacperek.pl
Ekspert:
Michał Baranowski, CEO Elocity – https://elo.city
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
5 thoughts on “Etapy stawiania stacji ładowania samochodów elektrycznych”
Witam i pozdrawiam. Dziekuje za odpowiedz na moje pytanie oraz za promowanie elektromobilnosci. Chcialbym dodac ze samochod elektryczny sluzy mi do jazdy codziennej jak i po calej polsce. A jezdze bardzo duzo srednio 4-5 tysiecy miesiecznie. Nie wsiadlem od roku do samochodu spalinowego. Chce podkreslic ze sam.elektryczny w polsce moze byc wylacznie do poruszania sie (nie jako drugi w rodzinie a wylacznie jako jedyny samochod) Istotna sprawa jest to aby dobrać samochód do własnych potrzeb bo tylko wtedy można być zadowolonym z samochodu elektrycznego. O tym w Waszym programie była mowa ale to trzeba mocno podkreślać. Serdecznie pozdrawiam. Krzysztof z Białej Podl.
Witam i pozdrawiam. Dziękuje za odpowiedz na moje pytanie oraz za promowanie elektromobilnosci. Chce jeszcze podkreślić ze posiadam sam elektryczni i jest to jedyny samochód do poruszania się po całej Polsce. Jeżdżę bardzo duzo i od roku ni jeżdżę samochodem spalinowym.
W Poznaniu stoi pełno stacji AC które tylko stoją, Enea je wybudowała i koniec, niema kto tego obsługiwać.. Czy Elocity próbowało może zostać takim operatorem? Czy jest to technicznie i prawnie możliwe? Stację są wybudowane, oznaczone itp.
W przypadku 60% noc i 40% dzień już nie opłaca się taryfy C12
Co do zakładów w Ukrainie to z PL przez politykę naszego rządu i brak rąk do pracy były tam przenoszone. One były wcześniej w PL. To od rządu zależy czy tu powrócą.
taryfa nocna to niedługo będzie przeżytek, to miało sens przy "Stałym zasilaniu" z eletrowni na paliwa kopalne, obecnie przy wzroście OZE to będzie miało coraz mniejszy sens, o ile zimą więcej wieje niż swieci to nadwyżka energii w nocy jest widoczna, ale w miesiące z "słońcem" to jednak nadmiar pojawia się w ciągu dnia. Jest dopiero marzec o już o godzinie 10.30 widzę na jednej fazie 249V….
Witam i pozdrawiam. Dziekuje za odpowiedz na moje pytanie oraz za promowanie elektromobilnosci. Chcialbym dodac ze samochod elektryczny sluzy mi do jazdy codziennej jak i po calej polsce. A jezdze bardzo duzo srednio 4-5 tysiecy miesiecznie. Nie wsiadlem od roku do samochodu spalinowego. Chce podkreslic ze sam.elektryczny w polsce moze byc wylacznie do poruszania sie (nie jako drugi w rodzinie a wylacznie jako jedyny samochod) Istotna sprawa jest to aby dobrać samochód do własnych potrzeb bo tylko wtedy można być zadowolonym z samochodu elektrycznego. O tym w Waszym programie była mowa ale to trzeba mocno podkreślać. Serdecznie pozdrawiam. Krzysztof z Białej Podl.
Witam i pozdrawiam. Dziękuje za odpowiedz na moje pytanie oraz za promowanie elektromobilnosci. Chce jeszcze podkreślić ze posiadam sam elektryczni i jest to jedyny samochód do poruszania się po całej Polsce. Jeżdżę bardzo duzo i od roku ni jeżdżę samochodem spalinowym.
W Poznaniu stoi pełno stacji AC które tylko stoją, Enea je wybudowała i koniec, niema kto tego obsługiwać.. Czy Elocity próbowało może zostać takim operatorem? Czy jest to technicznie i prawnie możliwe? Stację są wybudowane, oznaczone itp.
W przypadku 60% noc i 40% dzień już nie opłaca się taryfy C12
Co do zakładów w Ukrainie to z PL przez politykę naszego rządu i brak rąk do pracy były tam przenoszone. One były wcześniej w PL.
To od rządu zależy czy tu powrócą.
taryfa nocna to niedługo będzie przeżytek, to miało sens przy "Stałym zasilaniu" z eletrowni na paliwa kopalne, obecnie przy wzroście OZE to będzie miało coraz mniejszy sens, o ile zimą więcej wieje niż swieci to nadwyżka energii w nocy jest widoczna, ale w miesiące z "słońcem" to jednak nadmiar pojawia się w ciągu dnia. Jest dopiero marzec o już o godzinie 10.30 widzę na jednej fazie 249V….