ODPOWIADAM JAKO WIDZ NA PROBLEM- M4K GARAGE WYŁUDZA Naprawy Auta !! PODAJE ROZWIĄZANIE SYTUACJI
ODCINEK SPECJALNY – Rozumiem problem – Podam rozwiązanie.
Odpowiadam na film – M4K GARAGE WYŁUDZA Naprawy Auta !!!
Link do filmu na który odpowiadam.
Pozdrawiam
Kamil
Odcinki w każdą niedzielę o 10:00 – każda jest niepowtarzalna. Życzę więc udanej !
CHCIAŁBYM CIE JAKOŚ WESPRZEĆ ABYŚ BYŁ TU CZĘŚCIEJ
https://patronite.pl/Auto-Bachus
MAM DO CIEBIE PYTANIE GDZIE MOGĘ NAPISAĆ?
https://www.facebook.com/autobachus/
GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q
MAM SPRAWĘ DO KANCELARII SOLACE GDZIE MOGĘ NAPISAĆ?
W sprawach dopłat do odszkodowań i bezpłatnej weryfikacji szkody do 3 lat wstecz
p.witkowicz@solace.pl
MAŁO MI MOCY WIĘC CHCIAŁBYM WIĘCEJ W MOIM AUCIE
EGR DPF FAP ADBLUE
Mamy kilka oddziałów w Polsce, współpracujemy razem
www.boostfactory.pl – Paweł Łańcut 665-442-440
www.autobachus.pl – Kamil Józefów koło Otwocka 515-33-28-48
——————————————————————
Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂
AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Chopie co się dziwisz jak 90% mechaników w naszym kraju to złodzieje lub mają powiązania z złodziejami pewnie to też wynika z wykształcenia czyli większość z nich jest po zawodówce a każdy wie jak tam rodzynki potrafią chodzić
Jest też druga strona medalu.Znalesc dobrego mechanika w tych czasach jest bardzo ciężko.Mam Mondeo MK3 1.8 benzyna.Dalem do warsztatu który poinformował mnie że ustawienie luzów zaworowych w głowicy będzie trwało 2 tyg max i 1000 zł.Skonczyło się na 3500 zł i bez auta byłem 3 miesiące!!!Jest tyle patologi w tym zawodzie że szok!
Wygląda to tak przy aucie grzebie praktykant rozbierze pół auta zejdzie mu 2 dni a skasują jak za fachowca których coraz mniej. Oczywiście myślę o usterkach trudnych.
ruskich tam nie było ?
6:35 START 🙂
Dobry mechanik nie ma czasu pierdolić głupot na yt to jedno, a drugie to w dzisiejszych czasach ciężko znaleźć dobrego mechanika większość to wymieniacze nowych części czasem też nie potrzebnie nie wspomnę już o cenach jak kroją klienta dlatego ludzie tak to odbierają i w ogóle się nie dziwię.
mechanik jest od naprawiania lub wymieniania a nie od przejmowania odpowiedzialności.zwykłe płakanie.
Bardzo dobrze mówisz szczerze i prawdziwie popieram w stu procentach z własnego doświadczenia
Ale zaciski to wymieniasz uszczelniacze smarujesz prowadnice i działa nie trzeba wymieniać ale ogólnie dobrze gadasz
Co ma piernik do wiatraka? A no to ze wiatraki to byly mlyny napedzane energia kinetyczna wiatru wiec…. W wiatrakach robiono make na pierniki. Zatem jak widzisz maja calkiem sporo do siebie.
Wiele warsztatów naprawia jedno a robią inna usterkę, czasem nie świadomie, bo brakuje im wiedzy i doświadczenia. Oddaje auto do warsztatu już 4 raz w ciągu 2 tygodni. Jedno robią drugie psują. Mechanicy po ch…ju.
Tak tak dziury w progsch chlopie to poczatki nas wszystkich prawie wszystkich co wy to juz chcieli bys cie helcata😔za auto za banke mozna za naprawe odrazu wolac 20tys a za auto 5tys gosze nie juz zes cie w piorka obrosli 😔jakis kurwa filozof ja bym ci m5 pakiet bym ci nie zostawi
Ale to prawda ja celowo dolalem superol do wspomagania przy fiacie ducato i chodzila niby dobrze ale glosno wyla pompa
Wszystko ok. masz dużo racji ale po warsztatach Micha jest masa reklamacji, czasami nie wiedzą co robią.
Dopóki nie będzie państwa świeckiego, dopóty nie będzie normalnie. Amen .
Laguna 3 2. 0 DCI. Koszt wymiany rozrządu prawie 10 000 zł. Szczegó sam rozrząd 350 zł do tego wiadomo Pompa oleju 500 i jakieś tam Uszczelki Pokrywa niech będzie 600 zł. Jeszcze silnik chcą wyjmować nie wiem po co
Siemasz. Dobrze gadasz ale próbujesz to co ma różne odcienie czy kolory sprowadzić do czarnego i białego-Możesz próbować ale nie zawsze bedzie wychodzić bo….-Są ludzie i ludziska . Ja kupiłem za 4 patyki Voyagera z 2003 r. w stanie agonalnym. Blacharka fajna ale mechaniczny trup. -To mój świadomy wybór. Policzyłem ze w cześciach włoże 6 k + praca mechaników i moja … Też usłyszałem że Panie ! same hamulce to 3 k ,przekładnia 1 k itp itd. co Pan robisz ze swoim życiem ??!!! Dosłownie. I trochę mi się ciśnienie dzwigło . BO TO MÓJ ŚWIADOMY WYBÓR ZE TE AUTO CHCE RATOWAĆ . Finalnie włożyłem 20 tysiaków . Szukałem długo warsztatu który uwierzył i podjoł się wyzwania . Uwierzył w moją wizję i zarobił . Ba i będzie zarabiał dalej na moich szalonych trochę pomysłach . To zależy od człowieka jak do tematu podchodzi i jak bardzo jest świadomy omawianego tematu .Widząc auto w agoni trzeba najpierw skupić się na właścicielu i dobrze go ocenić . Auto się naprawi większym czy mniejszym nakładem pracy i środków a podejścia człowieka nie naprawisz . Super film . Pozdro
Pierwszy raz pana obejrzałem sztos 💥💪🏻
Mordo po tym filmiku leci łapa i sub 💥 pozdrawiam serdecznie z Kołobrzegu 💥💪🏻💪🏻💪🏻
Każdy liczy mechanikowi że drogo itd ,zapomina o jednym wiedza i praca kosztuje)
Nie dalbym ci hulajnogi serwisowac. Duzo gadania filozofi i medrkowania.
no ciekawy przypadek. ale znam ciekawsze. i kazdy kij ma dwa konce.
pojechalem do mechanika na diagnostyke, pan wydał diagnoze czójnik wału, egr, dpf. kwota za naprawe wymiane 300 ł. naprawione zapłacone, i bylbym szczęsliwy gdyby nie przypadek sprawił ze zajzałem pod maske, zawór egr jak był stary tak dalej jest ten sam dpf nawet nie ruszony. czójnik wału widac ze był ruszany ale ten sam a miał byc wymieniony. jedyne co pan zrobił to ingerował w system odcinając egr jak tu mechanika szanowac??
Z doświadczenia po 15 latach prowadzenia swojego warsztatu powiem ci że nie potrzebnie się nakręcasz.Nie wszystkim dogodzisz a tym którym najbardziej chcesz pomóc zrobią z Ciebie chama złodzieja i partacza.Dopuki nie zmieni się mentalność w Polsce i postrzeganie mechaników jak złodziei i wyłudzaczy tylko jako lekarzy bardzo zresztą potrzebnych aut to będzie jak kurwa jest że ten co mu palec prosto w dupie trzymasz zrobi z Ciebie chuja i opiszę negatywnie w google a ten co mu dzień dobry nie powiesz bo Cię chuj strzelił po poprzednim kliencie 😤ten powie że jest ok i nie za drogo i fachowo tylko szef zawstydzony bo dzień dobry nie powiedział.Prawda jest tylko jedna
Należy brać przykład od kolegów warsztatowców z za Odry bo stawki w Polsce i panoszenie się klientów to kurestwo doprowadzające mechaników do chorób natury psychicznej. Niech piszą i niech pierdolą a za chwilę MZK będą zapierdalać bo u mnie powrotów już nie ma.A jak kilku za bramę wyjebałem bo się rzucali to i szacunek się znalazł i wdzięczność za dobrze zrobione auto.
Fakt jest jeden
Zanim zostawił to był miły
Jak przyszło do płacenia to wydziwia
A na koniec powiem tak
Pierdolą że katalizatory kradnę
Że auta stoją tygodniami nie ruszone
Że byle jak robię bo na ilość idę
O znajomych z branży w okolicy też dobrze nie słyszę🤣🤣🤣
Ale wszyscy w koło pełne place i kolejki przed wrotami.
Po chuj się przejmować
I tak przyjdą
Nie ma komu robić
Aut jest w chuj
A nowe pokolenie już niestety jest tylko wymieniaczami po kursach w ASO jak schematycznie rozwiązywać problem w Aucie.
Prawdziwych fanatyków , miłośników motoryzacji już nie ma bo młodym się nie chce zapierdalać w brudzie kurzu i smarach za 3800 po 9 i 10 godzin dziennie z presją że za długo robi bo szef ma koszty jak chuj i nie wyjdzie na swoje. Jeszcze kurwa chwilę i będą się w pas kłaniali żeby zapytać o termin bo nie ma kim robić a znawcy to będzie wielki skarb…..
Dobrze gadasz. Brawo ty
dlatego tez przesta lem dzia la c przy autach