Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Akumulatory w autach elektrycznych. Żywotność, wymiana?



Kolejny odcinek magazynu, 🙂
Zapraszamy także do subskrypcji naszego kanału i zaznaczenia dzwoneczka aby nie ominęły Was nowe ciekawe odcinki 🙂

Nasza strona na facebooku:
https://www.facebook.com/Magazyn-auta-elektryczne-110254376973404/

Nasz instagram:
https://www.instagram.com/magazyn_auta.elektryczne/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

7 thoughts on “Akumulatory w autach elektrycznych. Żywotność, wymiana?

  1. tak tak pokaz tel gdzie tyle lat trzyma bateria po paru latach juz zenujaco krotko trzyma , a koszt auata elektrycznego i ladowania drozej jak paliwa , wodor to przyszlosc, a szejki beda w afryce bo tam z fotowoltaiki beda produkowac wodor

  2. "W telefonie po 10 latach bateria będzie……." Co ty pieprzysz? W mojej Motorola G6 bateria już jest do wymiany, a telefon nie ma jeszcze dwóch lat!!!! Samochody elektryczne to największa głupota naszych czasów! Za kilka-kilkanaście lat to zrozumiecie kiedy wchodząc z plaży do morza potkniecie się o zużyty akumulator. Plastik! Niby taka prosta rzecz do utylizacji, a wszędzie go pełno, morza są pełne plastiku. Nie ma obecnie strefy na ziemi żeby nie była zanieczyszczona plastikiem. Teraz sobie to wyobraźcie analogicznie kiedy ludzie zaczną jeździć powszechnie elektrykami. Już jest problem z utylizacją akumulatorów, a to są tylko pojedyncze malutkie akumulatorki tylko do rozruchu. W takim jednym, elektrycznym samochodzie cała podłoga jest z akumulatorów. Żywotność akumulatora samochodowego to 5 lat. Nie opowiadaj takich bzdur tutaj o żywotności akumulatorów 20 lat bo każdy mechanik cię zabije śmiechem. Mój znajomy kiedyś kupił Opla Ampera i po pięciu latach nie mógł już zrobić 40 km na pełnym ładowaniu. Pozostaje jeszcze kwestia bezpieczeństwa. Pożar samochodu elektrycznego jest praktycznie nie do ugaszenia.

  3. Nie spadnie o ile będzie tak jak telefon trzymany w temperaturze pokojowej. Proszę sobie włożyć telefon do zamrażarki na godzinę, może być i wyłączony, potem go ogrzać i włączyć. I tak powtórzyć test 30 razy i masz baterię do wyrzucenia.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!