Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Używany elektryk? Uważaj – mało kto o tym mówi!



Kupujesz auto?
Sprawdź historię VIN: https://motodoradca.tv/carvertical
Z tego linku otrzymasz 10% rabatu!

Zapisz się na szkolenie do Akademii Moto Doradcy :
– WWW : https://motodoradca.tv/szkolenia/

Zajrzyj do mnie na sociale :
– INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram
– FACEBOOK : http://motodoradca.tv/facebook

Subskrybuj kanał :
– MOTO DORADCA : http://motodoradca.tv/subskrybuj

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, lub poprzez stronę : https://motodoradca.tv/zakupauta/

Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

50 thoughts on “Używany elektryk? Uważaj – mało kto o tym mówi!

  1. Sytuacja wyglądać będzie już wkrótce zupełnie inaczej. I stety i niestety. Niedługo nie będziemy bowiem właścicielami pojazdów, którymi jeździmy, a jedynie klientami. Będziemy kupowali usługę jazdy samochodem. A to choćby z powodu niewystarczającej ilości litu na rynku. KOncerny będą musiały odzyskiwać baterie. Z resztą będzie to podyktowane choćby unijnymi przepisami. Może i trudno to sobie nam teraz wyobrazić, ale tak zapewne będzie. Chyba, że radykalnie zmieni się technologia. Może jakieś reaktory zamiast ogniw, czy coś…

  2. Jak Unia zabroni rejestracji samochodów spalinowych to rozwiązaniem będzie rejestracja na ukraińskich blachach. I tak będziemy jeździć spalinówkami. Pozostaje jedynie kwestia tankowania. O ile z benzyniakami może się zrobić problem to dizlom paliwa nie zabraknie bo przecież tiry na to jeżdżą i na pewno ON będzie nadal dostępne. Problem rozwiązany. Nie ma za co. 😉

  3. Baju baju…
    Kto wymienia barteje całą?
    Znawco nasz wymienia sie poszczegulne ogniwa a nie wszystkie.
    Tak że nie strasz ludzi…
    Ja mam dwa EV jeden ma juz 6lat i nie widze zebym mial za 2lat wymieniał cala baterje…

  4. Akumulatory samochodowe z przed 15 – 20 lat wytrzymały spokojnie od 5 do 10 lat, dzisiaj niektóre wytrzymują rok, jak ktoś ma szczęście to 3, dlaczego producent ma wkładać baterię która wytrzyma 20 lat skoro sam samochód jest mniej awaryjny od spalinowego, na czym będzie zarabiał, dawne telefony mieliśmy 3-4 lata jeszcze można było je sprzedać i ktoś korzystał drugie tyle, dziś po 2 latach telefon jest do wyrzucenia, jeżeli nadal ktoś myśli że ta dzisiejsza technologia to szczyt naszych możliwości to jest idiotą

  5. Elektryki to zadna przyszłość, chyba ze rozumiemy ja tak, ze w Europie ludzie maja chodzić na nogach vel jezdzić rowerem. Polecam poczytac o ESG lub jak kto woli Agenda 2030

  6. Zalewanie akumulatora by był całością to tylko po to, by zapewnić zysk koncernowi. I gdzie tu ekologia? To czysty biznes. Akumulator z uszkodzoną jedną sekcją zostanie zutylizowany zamiast zregenerowany by działać dalej. Masę dobrych ogniw trafi do recyklingu zupełnie niepotrzebnie. Elektryczne auta nie są ekologiczne jak nam wmawiają media. To wielka tykająca bomba. Silniki diesla na pompowtryskach spalanie około 5l/100km bez agresji to jest ekologia.

  7. Te elektryki to żart, bez wodoru nie ma szans. Niestety z wodorem prosto nie jest, ale Japończycy dają radę jak widać. Jeszcze długo pojeżdżę moim Dieselami.

  8. Dzień dobry, a teraz trochę mojej matematyki. Renault zoe 2017 składak /auto + bateria/, bateria 41 kwh, ładowarka pokladowa 43 kw. Czas ładowania ok. 40 minut od 10 do 90 procent. Miejsce ładowania-darmowa ladowarka 22 kW w Galerii w jednym z dużych miast. Mam wallboxa w garażu, jeszcze nie używałem. Koszt ładowania to 0 złoty. Parking do 1 godziny bezpłatny. Do tego buspasy i parkingi w strefach 0 złoty. Baterie sam zamontowałem, nie wymagała programowania. Na diesla wydawałem 1400-1700 PLN miesięcznie. Od kilku miesięcy nie wydałem ani złotówki za kilometr. Przebiegi miesięczne ok 2500km. Jazda miejska I podmiejska. Ładuje co drugi dzień. W moim przypadku elektryk sprawdza się doskonale finansowo. Diesel pozostał na dalsze wyjazdy. Mały elektryk nie sprawdzi się u każdego. Idealne jako drugie auto. I nie ma się co bać składaków. Złożenie auta kosztowało mnie niecale 55000 PLN kilka miesięcy temu. Nie jestem mechanikiem ani elektrykiem samochodowym. Cena paliwa zmotywowała mnie do dzialania. Nie jestem zachwycony elektrościemą lobbowaną przez UNIĘ NIEMIECKĄ. Życzę miłego dnia i powodzenia

  9. Technologia jest w użyciu od lat. Przetestowana w skali makro. Logistyka, przemysł, wszystkie hale produkcyjne, zwłaszcza żywność, tam wszędzie są wózki elektryczne. Co się zmieniło przez ostatnie 20-30 lat? Inny rozruch, elektronika zdominowała ten element, kontroler pozwala falownikom podać na silniki trakcyjne optymalny prąd, żeby te dostarczyły maksimum momentu obrotowego bez zerwania przyczepności. Baterie z jakiegoś powodu od dziesięcioleci są stosowane kwasowo-ołowiowe. Opłacalność. Teraz są trochę lepsze, EFB i AGM. Zwłaszcza te ostatnie są bardziej opłacalne gdy wózek narażony jest na mróz, nie mają wody w elektrolicie. Różnice pomiędzy wózkiem i samochodem to przede wszystkim wymienność baterii trakcyjnych (wózki nie muszą czekać na ładowanie, na każdy przypada zwykle 1,5-2 baterii trakcyjnej, wyjeździ jedną, druga czeka już naładowana) i specyfika pracy silników. W samochodzie liczy się szybkość, muszą stale radzić sobie z rosnącymi oporami wraz z przyspieszeniem. Wózek z kolei potrzebuje uciągu, musi maksymalnie żwawo ruszyć pod dużym obciążeniem. W temacie konstrukcji ogniw może prace Toyoty coś zmienią, użycie magnezu brzmi obiecująco. Jest w miarę tani, dostępny, te baterie dają się szybko ładować (co kompensuje mniejszą gęstość ładowania w stosunku do litowych), a ich żywotność jest bardzo wysoka. Nie spodziewam się jednak, że nagle spadnie meteoryt lub inny cud się zdarzy i od jutra świat będzie inny. Nie zdarzyło się przez dziesięciolecia, nie zdarzy się i dziś.

  10. Dokładniej ujmując ta ekologia w przypadku aut elektrycznych raczej nie mam sensu. Gdybyśmy posiadali 100% aut elektrycznych ilość zużytych ogniw byłaby gigantyczna, pomijając już inne szczegóły. Co do gwarancji producentów na baterie np 10lat lub 200k km opcja ciekawa ale trzeba pamiętać, że wizyty tylko w ASO. Jaki koszt ogólny eksploatacji takiego samochodu (przeglądy + jakieś naprawy) po takim czasie. Cały czas będę powtarzał, że ekologiczny nie znaczy ekonomiczny..

  11. Najlepiej wrócić do konia, siana poje, wody wypije i strachu nie ma. Po co się tak stresujecie problemem który Was nie dotyczy (użytkownicy ICE).

  12. Tanich baterii do samochodów nie będzie. Metale takie jak aluminium, nikiel, miedź, lit są drogie. Od ok. 2 lat niektóre z nich podrożały ponad dwukrotnie.

  13. Trudno się nie wypowiedzieć pod tak kontrowersyjnym materiałem 🙂 Ogólnie nikt nie kupuje nowych ogniw, a stare są tanie do 10l nissana leafa 24kw masz za 12 tys z wymiana, jak byś chciał rozebrać baterie i wymienić ogniwa to pewnie w 2 tys byś się wyrobił. Co oznacza że bateria ma 60% sprawności? Przejedziesz mniej i tyle jak masz gniazdko i nie robisz tras i masz 2 samochód to nie ma lepszego wyboru niż elektryk, nawet ze słaba baterią.

  14. Nie ma problemu elektrykow. Jest problem myslenia w Polsce, gdzie mowi sie caly czas o "regenerowaniu", "zastepowaniu", "wymienianiu", "reperowaniu", itd. Elektryk jest poto by go kupic w salonie, jezdzic nim przez 5 lat (moze 10 w Polsce) i oddac go na "trade-in" kupujac nowy. Tylko tak nalezy o nich myslec, a wszelkie majsterkowanie to dziadowanie i wyrzucanie pieniedzy w bloto. Bowiem po 10 latach bateria bedzie juz tak starym modelem, ze latwiej bedzie dolaczyc parowoz. Jest tez mozliwe, ze podsystemy elektroniczne beda wyziewac ducha (stresy termiczne, zimne luty, itd) a wstawianie nowych byloby kosmosem finansowym. Poprostu pewne wyroby/technologie moga byc dla dziadow, a niektore nie.

  15. pieprzyc te elektryki. Mieszkam we francji i czesto jezdze do polski – mam 1500 km – dieslem robie ten odcinek w 11 -14 h – elektrykiem tulalbym sie ze dwa, trzy dni – jaki w tym sens ??

  16. Baterie nie wytwarzają energii elektrycznej – magazynują energię elektryczną wytworzoną w innym miejscu, np. w elektrowniach węglowych, uranowych, gazowych lub spalinowych. Zatem twierdzenie, że samochód elektryczny jest pojazdem o zerowej emisji, jest nieprawdziwe.
    Skoro więc czterdzieści procent energii elektrycznej produkowanej w USA pochodzi z elektrowni węglowych, czterdzieści procent samochodów elektrycznych na drogach jest napędzanych węglem.
    Ale to nie wszystko. Ci z Was, którzy są zachwyceni samochodami elektrycznymi i zieloną rewolucją, powinni przyjrzeć się bliżej akumulatorom, ale także turbinom wiatrowym i panelom słonecznym.
    Typowy akumulator samochodu elektrycznego waży tysiąc funtów i jest mniej więcej rozmiarów walizki. Zawiera on 25 funtów litu, 60 funtów niklu, 44 funty manganu, 30 funtów kobaltu, 200 funtów miedzi i 400 funtów aluminium, stali i plastiku. Wewnątrz znajduje się ponad 6 000 pojedynczych ogniw litowo-jonowych.
    Aby wyprodukować każdy akumulator BEV [Battery Electric Vehicle], należy przetworzyć 25 000 funtów soli litu, 30 000 funtów rudy kobaltu, 5 000 funtów żywicy niklu i 25 000 funtów rudy miedzi. W sumie na jedną baterię trzeba będzie wykopać 500 000 funtów skorupy ziemskiej.
    Największym problemem w systemach solarnych są substancje chemiczne używane do przekształcania krzemianu w krzem wykorzystywany w panelach. Aby uzyskać wystarczająco czysty krzem, należy go poddać działaniu kwasu chlorowodorowego, kwasu siarkowego, fluorowodoru, trójchloroetanu i acetonu.
    Ponadto potrzebne są: arsenek galu, diselenek galu, indowo-galowy diselenek miedzi i tellurek kadmu, które są również bardzo toksyczne. Pył krzemionkowy stanowi zagrożenie dla pracowników, a płyt nie można poddawać recyklingowi.
    Turbiny wiatrowe nie są korzystne z punktu widzenia kosztów i degradacji środowiska. Każdy wiatrak waży 1688 ton (równowartość 23 domów) i zawiera 1300 ton betonu, 295 ton stali, 48 ton żelaza, 24 tony włókna szklanego oraz trudno dostępne pierwiastki ziem rzadkich: neodym, prazeodym i dysproz. Każda z trzech łopat waży 81 000 funtów i ma żywotność od 15 do 20 lat, po czym musi zostać wymieniona. Zużytych łopat wirnika nie można poddawać recyklingowi.
    Technologie te mogą mieć swoje miejsce, ale należy wyjść poza mit o zerowej emisji.
    Być może „Going Green” brzmi jak utopijny ideał, ale jeśli spojrzeć na ukryte i wbudowane koszty w realistyczny i bezstronny sposób, okaże się, że „Going Green” wyrządza środowisku naturalnemu więcej szkód, niż się wydaje.
    Nie jestem przeciwnikiem górnictwa, pojazdów elektrycznych, energii wiatrowej czy słonecznej. Pokazuję jednak realia sytuacji.
    Za FB / LinkedIn

  17. mondeo mk4 lift auto znane jest ich dużo 🙂 lampy tył te w klapie bagażnika ,nikt nie produkuje a na rynku nie ma 🙂 żarówka się pali i nawet ford nie robi lamp 🙂 2011 rok auto chyba na złom pójdzie 🙂 taki tworzą nam świat 😉

  18. Na ten moment elektryk jest pojazdem jednorazowym bo nikt nie zapłaci takich pieniędzy za wymianę akumulatora, ani aktualny użytkownik ani przyszły nabywca. Tak qr..a ekolodzy zrobili. Do tego będzie rozbudowana sieć recyclingu i bardzo kosztowna, koszty zostaną przerzucone na właścicieli aut. Jak na początku byłem przekonany do tej technoligii tak teraz uważam że jest to ślepa uliczka.

  19. Ta technologia doprowadzi do zniechęcenia czy też w zasadzie braku podstaw do zakupu używanych aut powyżej progu gwarancyjnego lub ogromnego spadku ceny samochodu używanego w stosunku do salonowego. Tak jak jest to w sprzęcie elektronicznym (tablety, laptopy, smatfony, smartwatche). Trudno mi wybiegać w przyszłość z uwagi na deficyt wiedzy ale myślę sobie też, że przysporzy to większej ilości odpadów i tu jest chyba ukryta kasa dla firm zajmujących się składowanie, odzyskiem i recyclingiem pojazdów.

  20. Wszystko ładnie powiedziałeś. Chodź weźmy jeszcze inflację co daje nam wysoki koszt ładowania . I co obecnie się dzieje pod czas wojny jeśli zniszczy się elektrownie i nie będzie prądu takimi pojazdami nie uciekniemy nigdzie . W Polsce za mało zarabiamy żeby mieć taki samochód.

  21. Były już czasy kiedy to więcej było aut elektrycznych niż spalinowych. (Początki światowej motoryzacji)
    Nie wypaliło. Tak samo będzie z autami elektrycznymi. Nie tędy droga bo auta elektryczne wcale nie są eko a wręcz gorzej szkodzą środowisku niż stary zdezelowany i kopcący diezel. Prąd do zasilanie tego debilnego wynalazku nie bierze się z kosmosu za darmochę. A i późniejszy recykling w szczególności ogniw elektrycznych ma bardzo zły wpływ na środowisko nie wspominając że w klimacie umiarkowanym w jakim my polacy żyjemy w okresie zimowym i niskich temperatur elektryk to porażka.

  22. Z elektrykami to taki trochę false start; wszystko super, dopóki nie trzeba "zatankować ", albo naprawić. Brak infrastruktury, brak pomysłu na utylizację zużytych baterii… Jeżeli o mnie chodzi, szedłbym w rozwój technologii wodorowej, chyba najczystszej, mającej zalety zarowno elektryka (cisza, dynamika) jak i spalinowki (szybkość tankowania, zasieg). Niestety tu też brak infrastruktury. Pozdrawiam

  23. Tak na szybko:

    Gęstość energii akumulatorów li-ion – ~250 Wh/kg.

    Gęstość energii benzyny – 42MJ/kg = 11666 Wh/kg

    Samochód potrzebuje minimum 16kWh aby przejechać 100km.

    Zakładając, sprawność silnika elektrycznego wraz z akumulatorami na poziomie 80% wychodzi, że do przejechania 100km masa baterii musi wynieść 16000/250/0.8 = 80kg. Zatem, aby zapewnić sobie zasięg 600km to masa baterii wyniesie minimum 480kg.

    Ten sam zasięg zapewni 8×6=48 litrów benzyny. 48 litrów benzyny to 48×0,7kg = 34kg. Masa akumulatorów musi być ponad 14 razy większa od masy benzyny celem zapewnienia tego samego zasięgu.

    Dodatkowo masa benzyny wraz z przebiegiem maleje (bo ubywa jej w baku), a balast akumulatorów pozostaje bez zmian.

    O innych urokach baterii (np. spadek pojemności w czasie, redukcja zasięgu po włączeniu ogrzewania kabiny itd.) już nawet nie wspominam.
    Ekologia – a jak myslicie skad bierze sie enegria w baterii – spalenie wegla..baterie beda coraz drozsze, bo wykorzystuja sporo materialow tzw ziem rzadkich, a i ch dostepnosc bedzie coraz trudniejsza…baterie to slepa uliczka, tutaj jest potrzebna technologia wodorowa (ogniwa lub/i poprostu spalanie w silniku)

  24. To nie technologia tylko pazerność bo wiedzą że trzeba będzie wymienić i raczej nie będą ryzykować jakiś zamienników. Więc cena jest zawyżona jak tylko możliwe

  25. Pierdoły,dla ubogich,ubogich w inteligencję,baterie wymiana??-komu to potrzebne i po co ma być kasa z utylizacji,a nie wymiana,lepiej kupić drugie sprawne aut i,niż naprawiać,naprawy,wymiany na prawdę mają się stać ekonomicznie nieopłacalne,czego nie rozumiesz??

  26. Gwarancja 8letnia nie jest na baterię lecz na sprawność (nie spadnie poniżej 70%), natomiast ogniwa i inne naprawy zazwyczaj nie są nią objęte…

  27. Jedziesz w dlugą trasę planujesz postoje na ladowania. Zajazd na stacje a tam kolejka 3 aut elektrycznych do gniazdka – jest to codzienność. I zamiast 12h w trasie masz 24h w trasie. Wściekła żona. Wściekłe dzieci i Ty mega wnerwiony na urlopie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!