Volkswagen Passat B8 – typowe usterki
Volkswagen Passat B8 – typowe usterki
Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
1,8 TSI tez ma 8 wtryskiwaczy. 4 bezpośrednie i 4 pośrednie ….
Cześć , Czy to prawda że w Passatach od roku 2019 produkowanych olej skrzyni biegów nie musi być wymieniany?
Słowem Niemiecki złom za ciężkie pieniądze 🤣
Nie wspomniałeś o usterce która występuje chyba najczęściej ze wszystkich tzn. skrzeczące zawieszeniw
A jak silnik 140km Disla?
2.0 CRLB z 2017 roku nie ma adblu
Stary Posłuchaj siebie jak ty mówisz w ogóle jakaś jedna wielka porażka ten twój film
Duuużo tych usterek i wad… To już nie to samo Passerati co kiedyś.
Tez mialem Passata B8 1.6 Tdi. Kupilem z przebiegiem 30 tys 2 letniego i po 3 latach i 100 tys sie go pozbylem. Auto bralo olej od poczatku, skrzynia zgrzytala przy wrzuceniu wstecznego czasami na parkingu. Wnetrze tez zaczelo sie wycierac i zurzywac. Tarzcze hamulcowe tylnie byly wiecznie z nalotem rdzy mimio dobrego hamowania. Jako auto np 6 letnie z 200 tys km lepiej go nie kupowac bo wszystko moze zaczac sie sypac. Generalnie nie polecam i nigdy wiecej VAG. Dlaczego? Poniewaz jesli sprowadzasz go z niemiec to na 100% wymiana oleju jest co 30 tys km tak jak zaleca VW i nikt tego czesciej nie robi. Sam tez tego nie robilem bo po co. Potem auto ma 200 kkm trafia do Polski i silnik jest szrot.
Jeździłem Passatem b8 przez dwa lata… jedynym plusem było to, że był fajnie wyposażony (highline), rocznik 2016 r. No i to tyle plusów. Cieszę się, że się go pozbyłem. Nowe Paski to straszny badziew. Przy przebiegu 120 tyś. padła skrzynia DSG, mokry silnik od oleju (wycieki z jakiś tam oringów), problem z recyrkulacją spalin, pociągał trochę oleju (wymiana co 10-15 tyś km, nie tak jak zalecał producent co 30 tyś.), mokre amortyzatory, zawieszenie i nie pamiętam co jeszcze… Dodam, że był regularnie serwisowany w ASO. Koszty napraw pogwarancyjnych ogromne. Szczerze odradzam, passaty nie mają już jakości. Znacznie lepiej wypada mazda 6…
Gdyby zrobili porzadne lancuchy to nie byloby problemu
PASSAT B8 MA OFICJALNIE ZAKOŃCZYĆ PRODUKCJĘ OGÓLNIE MODEL PASSATA W 2024 ROKU I JESZCZE NIE WIEM KTO BĘDZIE NASTĘPCĄ PASSATA 🙁
A z blacom sztszalem ze gozej niz w b7.
Kolego a kiedy będzie odcinek o usterkach Mercedes e212 ?
Artykul sponsorowany przez konkurencje. Passat sie nie psuje ;>)
Miałem tragedia
Czyli w/g ciebie 2.0 tdi 150 km też ma adblue 😂? Ale chłopie bzdury opowiadasz. Dawno takich głupot nie słyszałem 😂😂
No nie wiem widziałem passata b6 700 tyś przebiegu 2.0 tdi cr sprawny i jezdzacy
Nie każdy ma adblu …
120 na pasek bez sens
Samochod jest wrecz idealny. Przyczyna awarii sa warunki atmosferyczne, wymogi prawne a takze znane juz z poprzedbich wersji mankamenty takze…nie ma strach. Aha warto zaopatrzyc sie w kolo zapasowe bo ten zestaw naprawczy w niczym wam nie pomoze.
W b8 nie podoba mi sie bardzo slaby lakier. Wiele aut ma bardzo poobijana maske
Czym jest poparta wymiana paska co 120kkm?
Mam problem z radiem nie działa dotyk jak pada deszcz lub jest zimno , tak tylko z rana dopoki sie nie rozgrzeje, potrafi sie także nie zamknąc kamera cofania , czy ktos ma podobne objawy ? zaznaczam w lecie jest wszystko ok . prosze o jakąś porade
Ale badziewie, b5 był faktycznie pancerny.
polonezem zrobiłem 300 tys i nie sprawdzałem panewek i nie sciągałem miski
przy dzisiejszej jakości części z gównolitu każą wymieniać paski około dwustu tys. 90 tys i trzymał bym się już za serce
2020 rok i w niemieckim aucie zacina się pompa to ta niemiecka solidność?
Olej co 15 tyś , uważać na pompę wody i jeździć . Silniki 2.0 tdi jedne z lepszych na rynku👍
Producent przewiduje wymianę przy 200 tys. ja proponuję przy 100 tys. Pytam: na jakiej ku.. podstawie? Wypalanie cząstek jest automatyczne, więc nie trzeba nikogo "przegonić"… Moim zdaniem wiele przekłamań…
Masakra, mnie w firmie takich pasatów jest 6 sztuk i wiem o nich wszytko a autor tego filmu nie wie nic !
TDI psuje się : dwumasa, turbo, grzechoczą pompy oleju ! Jeśli chcesz dowiedzieć się coś nie coś więcej o tych autach służę pomocą …
1.6 TDI 120 KM NAWET TEN STANDARDOWY 1.6 TDI MA NIENAJGORSZE OSIĄGI OK. 11S DO SETKI
2.0 TDI 122 150 190 200 A BITURBO 240 KM 150 KONNY PALI TYLE SAMO JAK 1.6 TDI ZAPOMNIAŁEŚ O 190 KONNEJ WERSJI 🙂 ALE ZA TO NIEZAWODNY WTRYSK CR ALE PROBLEM Z POMPĄ WODY ALE TURBO AWARYJNE PRZY 300 000?!
CHOCIAŻ OK. 6S DO SETKI W WERSJI 240 KONNEJ
1.4 TSI 125 150 KM NAWET 1.4 TSI MA NIEZŁE OSIĄGI OK. 10S DO SETKI DB ŻE NIE MA USTERKI ŁAŃCUCHA
1.5 TSI 150 KM FILTR CZĄSTEK STAŁYCH DB ŻE JEST POPRAWIONY NARAZIE CIĘŻKO JEST POWIEDZIEĆ DB ŻE JEST PASEK
1.8 TSI 180 KM JUŻ CORAZ SZYBSZY
2.0 TSI 220 272 280 KM ZAPOMNIAŁEŚ O 272 KONNEJ WERSJI CHOCIAŻ NARAZIE ŁAŃCUCH NIE MA POWAŻNYCH AWARII 5.5S DO SETKI
ALE NAGAR?! TO JEST PRZESADA! MOGLI USUNĄĆ TAKĄ USTERKĘ!
MOIM ZDANIEM SILNIKÓW BENZYNOWYCH MOGŁO BYĆ WIĘCEJ NIŻ DIESLI CHOCIAŻ 2.0 TSI CHRONI MOCNO PRZED NAGAREM DZIĘKI 8 WSTRYSKIWACZY ZARÓWNO BEZPOŚREDNIM I POŚREDNIM 😀
A WY? JAKI RYWAL MACIE DLA PASSATA B8? JAK PISZECIE TO MA BYĆ NADWOZIE SILNIK MOC A W NAJMOCNIEJSZYCH WERSJACH NAPĘD 😀 BO BYŁY WERSJE SEDAN KTÓRY WYGLĄDA JAK LIFTBACK KOMBI I ALLTRACK 😀
Kupiłem z początkiem marca passata rok prod. końcówka 2018 z silnikiem 2.0TDI 190km R-line i jest to juz moj piąty passat i raczej ostatni…przy prędkości 120 kmh w samochodzie słychać tylko szum a po wyżej 160kmh szum i gwizd…tragedia 🤦♂️🤦♂️🤦♂️ Dodam, ze Wartość nowego auta wynosiła 180 tys…Za tydzien wybieram sie do serwisu jestem ciekawy co mi powiedzą. Pozdrawiam
Moim zdaniem optimum, to wersja 190KM. Ja w obu moich TDI wymieniłem po 200.000km i pasek był jak nowy. Pompę wymieniłem na tą bez kołnierza.
Staraj się nie mówić yyyy eeee bo to psuje cały film
Super auto, mimo że używane, ostatnio kupiliśmy takiego z sąsiadem co można zobaczyć na moim filmie, sąsiad zadowolony, na prawdę super auto, super się sprawuje. Pozdrawiam!!
Passat 2.0 tdi 150km 2018rok I już przy 80 tys robiłem kompletny rozrząd!
Masakra
Kiedy będzie Passat B7??😉
Miszczu, a co z 2.0 tdi w wersji 190 koni? Zapomniał kolega.
A moja madzia szosteczka 2005r prawie dwie paki na budziku i nowiutkie a6 landki wymiekaly bo sie bali tyle jechac, punkciki 🤣🤣🤣🤣 i po co takie fury se kupujeta 🙄🙄🙄
Czy ktoś może napisać coś o 1.4 tsi ale o przebiegach rzędu 250tyś km. Zaraz padnie, czy nie ma się czego obawiać?
Fajny materiał. Jest łapka i subik!
lanie wody o wszystkim i o niczym….. czysta teoria i nic po za tym
Auto nie ma dużo awarii ale za to porzadne-było mnóstwo akcji ,gdzie gasła cała konsola środkowa i serwisy miały wielkie problemy aby to naprawić.
2.0 tdi tez jest 190 km zapomniałes albo nie masz pojęcia
10:00 bzdura… w 1.8TSI też są wtryski pośrednie….
Jakie to ma wady b7? Bo szczerze nie znam ich. Godny następca b5. Pomijając ja uszy co sztrucla kupuja
Nie slyszalem Żeby coś sie Stałao z rozrzadem przy 20000km w Pasacie czy w A6 przy silniku 2.0 tdi 150k.