Skoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości?
Auta elektryczne stają się coraz popularniejsze, ale nadal mamy dużo wątpliwości co do ich sensu w polskich warunkach. Jeśli ktoś ma zrobić sensowne auto elektryczne, to są duże szanse na to, że będzie to Skoda. Czeski producent w końcu od dawna utrzymuje dużą popularność na rynku nowych aut właśnie za sprawą dobrego dopasowania do polskich realiów. Wychodzi mu to również przy elektromobilności, bo w zeszłym roku najlepiej sprzedającym się autem elektrycznym w Polsce była Skoda Citigo-e iV, a najlepiej sprzedającym się plug-inem Skoda Superb iV. Czy sukces ten powtórzy pierwszy model tej marki, który nie ma swojego spalinowego odpowiednika? Sprawdził to Mateusz Żuchowski.
Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/
Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)
#AutoCentrum #skoda #enyaq #skodaenyaq
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Posiadam Skode Enyaq w wydaniu Founders Edition. Mega fajne autko a ladowania to nie problem bo na codzień auto porusza się po Holandii
Ten samochód skoda enyaq iV było super
Producenci aut elektrycznych na prąd z węgla muszą się bardzo starać i lobbować aby ktokolwiek potrzebował ich produktów. Tak samo jest z fotowoltanika, soja i produkcja papieru (na torby, rurki i patyczki), która spadła po popularyzacji gazet elektronicznych, które wyparły papierowe.
Chyba Pan opisuje inne auto czy ono wygląda jak zwykła skoda ? Chyba nie same falgi robią wrażenie i gabaryty auta ludzie są jednak wymyślaci i ciężko zadowolić co niektorych czymkolwiek, nie przyjemna masa 😂
Tyle kasy za Skodę powaliło ich
Kolejny tabletomobile. Za niedługo będą telewizory na desce umieszczać.
Odnoszę wrażenie, ze prowadzący z automatu jest na nie, bo Skoda…
Skoda z grilem BMW
Tragicznie ogląda się recenzje z tym gościem
Enyaq to beta test śmieciowego ID.4.
Mniejszy ID.3 sam był betą i wszystko się sypało.
Te auta nie nadają się do użytku!
Abstrakcyjna cena jak na Polskie warunki….
Redaktor…. Tragedia, wiedza z piaskownicy…. Idac tokiem merytorycznosci testu…. ODSUBSKROWYWUJE😁😁😁
Škoda robią ciekawe samochody 🔥🔥
100 tys. zl. taniej mam DS7.
14:16 – jakie chaczyki? co ty w ogole gadasz? jak ci sie nie podoba to nie kupuj a głupot nie wygaduj
13:05 no masz rację że dla tego auta to może takiego ładowanie nie ma, ale dla innych jest:
Lucmierz Supercharger
4 Sadowa
Lućmierz 95-100
Ładowanie
4 Superchargers, available 24/7, up to 150kW
4 superchargers, available 24/7, up to 250kW – CCS compatible only
2:51 – oglądałem to w salonie, najbardziej mi się w tym aucie właśnie nie podobają koła, są za duże wygląda jak zabawka. A co do auta jako takiego, brak bagażnika z przodu go dla mnie dyskwalifikuje.
Zachar wróć , proszę 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
nie interesują mnie skody , niech wredne pepiki se je wsadzom w xxxx
Wszyscy pierdolą o cenie auta 🤦🏼♀️ serio drogie.. policzcie sobie ile wydajecie rocznie na jazdę waszymi pssatami 🤣
Jedyny słuszny silnik to 5,7 hemi . A skoda paskudna
Piękny Jest Prawie Jak BMW X7 tylko Czemu Nie Zrobili Suva Tylko Kombi
Witam mi sie podoba wiem co ma bo tam pracuje v skoda auto jest składany w mlada boleslav na hali M13 i mają jeszcze jeden tylko nie wiem jaka bedzie jego nazwa ukrywaja go
niedługo elektrykami z asystentami będą mogli jeździć ludzie niedorozwinięci! tfuuuu ale wstrętny!!! tylko pod przymusem tymi elektrykami jeździć ale krzyzacy nas Polaków zmuszą!!! jakie dopłaty? człowieku!! realna cena u dilera dopłaty urzędasy to istna korupcja i zawyżanie cen!!!!!
Vw I skoda nie maja juz przyszlosci.
Śmieszna jest ekologia, gdy wokół wszyscy kopcą ze starych domów i samochodów.
przepraszam ale powinniście zrobić sprostowanie podłoga bagażnika jest w stanie się podsunąć w miejsce progu i dostajemy płaską podłogę pod lekkim kontem nachylenia
Z przodu przypomina BMW.
Cena trochę za wysoka, mi w konfiguratorze wyszło 263 000. W sumie za auto do jazdy po mieście i wokół to drogo jak na Skodę, jak już ktoś tyle ma to pewnie wybierze markę Premium. Poza tym wyświetlacz z przodu od zegarów za mały, wszystkiego na nim "nadziubane", słaba czytelność. Awaryjność elektryków VAG`a na razie też nie zachęca do zakupu, na YT jest sporo filmów z problemami technicznymi od ID3 do Audi Etron, poczekać lepiej jak VAG nabierze doświadczenia w produkcji tego typu samochodów i wyeliminuje główne problemy w swoich samochodach.
Sam jestem użytkownikiem spalinowego samochodów tej marki i co zakupu ponownie samochodu od nich z silnikiem spalinowym nie mam żadnych oporów i jest to moja marka preferowana, to na zakup sam. elektrycznego na razie bym się nie zdecydował.
Piękna stylizacja, jak dla mnie najciekawiej narysowana bryła nadwozia w tej klasie. Gdyby tą Skode oferowano w wersji z mocnym Dieslem połączonym z napędem na cztery koła byłbym jednym z pierwszych na liście oczekujących.
Nie wiem kiedy materiał był nagrywany, ale już od dłuższego czasu (z tego co pamiętam chyba jeszcze przed światową premierą Skody Enyaq) są już w Polsce dostępne ładowarki o mocy 150 kW 🙂
Auto wyglądające na 80 tyś, a kosztuje 220. Na pewno ludzie będą się garnąć do salonów…
w Chinach i już w Norwegii są tańsze i o wiele lepsze elektryki firmy BYD np HAN który kosztuje 120 tys zł full